![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
|
![]() Citaat:
Ik denk dat ik op een goede wei zit ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Daarom bent U ook een koe... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#187 |
Vreemdeling
|
![]() firestone,
zin in een intiem etentje vanavond? |
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Vreemdeling
|
![]() Ik heb enkele jaren in de oudstrijderstraat in Borgerhout gewoond en had een goede verstandhouding met alle buren en zal me zeker niet met racisme gaan bezighouden (moeder is zelf vreemdelinge) toch merkte ik meermaals dat jonge kerels zowel van vreemde als Belgische afkomst meestal in bende de boel daar regelmatig verziekten door vandalisme en erger bedreiging van vooral jongeren of ouderen ....en de politie maakt zich er niet meer druk in het haalt toch niks uit ...je wordt al snel voor racist uitgemaakt of het wordt geklasseerd.
De vaststelling of iets door de beugel kan en het optreden hiertegen worden door deze systematische demotivatie van boven en onderen ondermijnd. Maar indien sommige mensen die je regelmatig op TV ziet/hoort vertellen dat het allemaal zo'n vaart niet loopt eens zonder camera of politiebegeleiding in bepaalde wijken zouden rondwandelen en hun ogen open doen dan zouden ze echt wel schrikken. Je kan dan wel zeggen de gevangenissen zitten vol ,er is niks aan te doen,meer verdraagzaamheid , zolang je er zelf niet woont zijn dat knappe leuzen ! Het probleem wordt echter steeds een beetje "gekleurd" alhoewel het duidelijk een mentaliteit is die zowel bij eigen als vreemde jeugd voorkomt een aanpak zonder onderscheid zou al veel helpen. Wij hebben ook verkocht en wonen nu buiten Antwerpen ...onze kinderen spelen buiten op dit moment ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door JusticeLover : 2 augustus 2005 om 18:46. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Vreemdeling
|
![]() Als ik in Antwerpen uitga stoor ik me mateloos aan mensen zonder respect en fatsoen. Meestal zijn het buitenlanders maar niet altijd. Wanneer ze iets vragen doen ze dat al commanderend. bijv. " Eeey gast , komen gij van café danvers? ik zei nee en hij " wa? JA OF NEE JOM ! " en ben heb kop omgedraaid.
En dat is niet eerste keer dat het mij opvalt dat fatsoen (wat nodig is om samen te leven) gewoon niet is aangeleerd bij bepaalde groepen. Opvoedkundig zit er soms heel wat fout. Vaak zie ik gauwdieven in het station. erg simpel te ontdekken doordat ze toertjes maken in en rond het station. Gauwdieven zijn zo uitgeroeid met politie in burger. Vannaf ze een dief betrappen niet alleen oppakken maar ook hardhandig tewerkgaan. neerkloppen i.p.v. tegen de grond duwen. Ze zijn mss na 1 dag weer op vrije voeten, maar wedden dat ze de 2de keer eens gaan nadenken nadat hun schouder een week heeft pijn gedaan? |
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
|
![]() Citaat:
Je moet niet meer verhuizen om voor de migranten. Dan ben je gerust voor een paar jaar en komen ze weer je rust verstoren. Laat ze het land maar rustig verder overwoekeren, totdat het probleem zo duidelijk is, dat zelfs de hevigste poco's bekeerd zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Vreemdeling
|
![]() Je moet ze niet doodslaan he, gewoon hardhandig aanpakken want er valt anders weinig tegen de doen. het is soms al een sport "om ter meeste in den bak"
boetes geven heeft geen zin, dan is de neiging om te stelen nog groter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
|
![]() "Arab power"!!!
West Side!!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
#196 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zou als agent ook niet meer ingrijpen indien de criminelen overmorgen terug op straat staan.
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
Vreemdeling
|
![]() politie faalt idd niet. maar hogerop loopt het mis. Mja je kan moeilijk iedereen opsluiten die iets mispeutert. Daarom hardhandig optreden.
laat een undercover "snulleke" rondlopen in de donkere buurten en je hebt een grote kans dat er plots in alle stilte 5 man je geld komt aftrommelen. Toch ideaal om dat krapuul te pakken? De volgende keer denken ze 2x na want het zou wel eens politie kunnen zijn die ze overvallen. Flitsen doen ze elke dag, maar van preventieve undercover-acties hoor je nooit terwijl dat heel wat ellende zou besparen. I.p.v. de brave bruger te pesten... Zelf ben ik overlaatst geflitst tegen 127...met correctie = 121km/h !! Denk je dat ik nog respect hebt voor staat en politie? Ik reed gewoon met het verkeer mee, de auto voor mij reed waarschijnlijk 120 en is niet geflitst. |
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
neen, volgens mij faalt de politie niet. de politie wordt zoals iedereen gemuilkorfd door haar bazen / de regering.
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
Partijlid
|
![]() Ik vind wel dat je wel overdrijft... En het zinnetje Arab power in borgerokko vind ik ook niet juist! Weet je wrm?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |