![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Vreemdeling
|
![]() Goeien bal Guderian. Zecht die stoeme linkywynkeis mor is wat ze kunne krijgen. Youre theman
![]() Was da hier nu, 150 karacters? Ge zijt ne krak guddy
![]() |
#182 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ik erg me ook aan dat toetergedoe en niet alleen voor mezelf.Als je kinderen hebt die midden in de nacht worden gewekt door getoeter dan moet je die is terug in slaap proberen te krijgen.Als een cafe zich niet aan de wettelijke decibels houd dan moet het sluiten.Als we onze radio of tv te hard zetten komen de smurfkes met hun decibelmeterke en ofwel stiller zetten ofwel boete.Maar de één of andere vreemdeling die huwd mag s'nachts de buurt op stelten zetten .Ik ben ambulancier geweest en wij hebben ooit in Diest een boete gehad omdat we na 10 uur nog met sirene door de stad reden en dat was dan maar een kort stukje waar we de sirene opgezet hadden om door te kunnen.Wij waren dan nog bezig iemands leven te redden en dan krijg je boete omdat je sirene opzet.Maar nu mag dat allemaal want het zijn die arme gediscrimineerde bruintjes.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Burgemeester
|
![]() pffff me eraan ergeren neen
![]() ![]() nb: het is hun gedrag en atitude van de meeste alochtonen dat me niet aanstaat ![]()
![]() |
#184 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Met nieuwjaar en bv met een braderij vuurwerk afsteken is dan ook meestal aangekondigd en aangevraagd en als je net naast park of markt woond heb je er op dat moment last van.Dat is dan zo is 1 of 2 keertjes per jaar.De toeterijen van de migranten zijn in borgerhout en st niklaas en elders waarschijnlijk ook wel gewoon wekelijkse kost.En dan de mentaliteit die ze hebben als je hen erop wijst dat je kinderen slapen en of het wat stiller kan.Dan krijg je direkt lading verwijten en scheldwoorden naar je kop gegooid en mag je al blij zijn dat ze je ramen erin laten staan.Hun houding is gewoon provocerend.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Vreemdeling
|
![]() Dat er af en toe is getoeterd wordt (bij het winnen van voetbalwedstrijden bv) daar kan ik wel inkomen, dat doen we zelf trouwens ook. Maar het wordt werkelijk een echte plaag bij huwelijksfeesten.
Dat het misschien een traditie is, wil ik begrijpen maar men moet begrijpen dat men samenleeft met anderen. Het is daarom misschien aangewezen de blijheid en het gelukkig zijn, op andere manieren te uiten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ja in plaats van dat ze toeterend door de straten rijden kunnen ze misschien in stilte van een brug rijden.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Robbrechtje wordt door zijn vriendjes "Rob Klop" Verreycken genoemd, omwille van zijn losse pollekes en werd onder meer veroordeeld voor het aftuigen van een medeburger met turkse roots in Antwerpen, in de Brederodestraat: Rob Klop was zomaar wat met een zwartblokploeg in een camionette wat aan 't cruisen in de wijk, op zoek naar een slachtoffer. Ik weet niet of hij toeterde, die nacht... Ik weet ook niet of hij toeterde na zijn veroordeling... Er zijn nog een paar andere akkefietjes van hem in die genre gekend, zoals het uiteenrammelen van een 11 julifeest met Alida Neslo en Willem Vermandere in Brussel. Geef eens "verreycken saga" in in Google: leerrijk!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Dat is gewoon onzin! Een culturele uiting die me helemaal niet stoort en bovendien niet zo erg veel verschillend is van de onze. Nog niet zolang geleden werd in onze dorpen ook gans het dorp betrokken bij huwelijken. Wat doe je aan de voetbalsupporters die luid toeterend en in colonne de overwinning vieren van hun club. Om over erger nog maar te zwijgen! Ik woon in de buurt van het bosuilstadion. Soms lijkt het wel alsof we in staat van oorlog verkeren. Helikopters en pantservoertuigen .... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Vreemdeling
|
![]() niks op aan't melden,
alleen windt ik het jammer dat de het begrip allochtoon weeral maar eens verkeerd wordt gebruikt. Het gaat in dit geval ( weeral maar , we zullen het maar aan het toeval wijten) over een MAROKAAN. dus graag in de titel allochtoon vervangen door MAROKAAN. want een chinees, amerikaan, ier, Bosnier ,... zijn ook allochtonen , maar met deze mensen hebben we duidelijk toch minder last ( wrs toeval) of ben ik nu een RASCIST. Nee natuurlijk niet , ik wil iedereen , die voor zijn leven vreest of minder zelfs in dit land opvangen met alle mogelijke middelen , eender welk volk , behalve DE MAROKAAN. En wie vangt ONZE MAROKAAN op in Belgie, heeft hij medelijden , gaat hij geld inzamelen voor een goed doel ( dat niet naar zijn "mensen" gaat)??? Natuurlijk zal de links denkende man nu zeggen : Jij veralgemeent. Maar veralegemeent hij ook niet, gewoon tegengesteld. Hij zegt : Zolang als er 1 marokaan is die niet met een gestolen BMW rijdt, kan je niet zeggen dat een marokaan steelt. oké, ben ik met accoord. Maar waarom zou ik dan niet mogen zeggen. Zolang er nog 1 marokaan in Belgie rondrijdt met een gestolen BMW, zeg ik dat VEEL marokanen stelen. Ben geen racist , gewoon anti MArokkaan (of is de marokaan het enige volk buiten ons op aarde) |
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mag ik die redenering ook eens op je scherm zetten: zolang er één Vlaming met een gestolen BMW in Vlaanderen (of België) rondrijdt, zeg IK dan dat VEEL Vlamingen stelen: geen racist, kan moeilijk, ik ben ook Vlaming, schijnt 't: gewoon antiVlaming. Bevalt de redenering je zo?? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Kolonnes van vreemdelingen die hun voeten vegen aan alle verkeersreglementen, die hun de straat toe-eigenen, etc... Maar pas op als je er een opmerking over durft maken of de hele kolonne stopt en dan heb je pas problemen. Harde aanpak!
![]() |
![]() |
#196 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Ohja, wij noemen Rob gewoon Rob. mvg
![]() |
![]() |
#197 |
Banneling
|
![]() [size=6]De openbare weg is van iedereen....[/size] en de VMO is van rechtswege ontbonden....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
Vreemdeling
|
![]() het verschil is natuurlijk als de vlaming met zijn gestolen bmw opgepakt wordt, in de cel belandt en de marokaan niet. Rechters racisten, slechte jeugd ,...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom zitten er dan (volgens Van San) , procentueel méér allochtonen in de gevangenis dan er procentueel onder de bevolking zijn?? Ze worden toch vrijgelaten, volgens jou.... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |