Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 31 oktober 2003, 19:55   #181
Beware of dog
Vreemdeling

Beware of dog's schermafbeelding

Standaard

Goeien bal Guderian. Zecht die stoeme linkywynkeis mor is wat ze kunne krijgen. Youre theman

Was da hier nu, 150 karacters? Ge zijt ne krak guddy
Oud 31 oktober 2003, 22:42   #182
kweethetwelenkweethetni
Provinciaal Statenlid

kweethetwelenkweethetni's schermafbeelding

Standaard

Ik erg me ook aan dat toetergedoe en niet alleen voor mezelf.Als je kinderen hebt die midden in de nacht worden gewekt door getoeter dan moet je die is terug in slaap proberen te krijgen.Als een cafe zich niet aan de wettelijke decibels houd dan moet het sluiten.Als we onze radio of tv te hard zetten komen de smurfkes met hun decibelmeterke en ofwel stiller zetten ofwel boete.Maar de één of andere vreemdeling die huwd mag s'nachts de buurt op stelten zetten .Ik ben ambulancier geweest en wij hebben ooit in Diest een boete gehad omdat we na 10 uur nog met sirene door de stad reden en dat was dan maar een kort stukje waar we de sirene opgezet hadden om door te kunnen.Wij waren dan nog bezig iemands leven te redden en dan krijg je boete omdat je sirene opzet.Maar nu mag dat allemaal want het zijn die arme gediscrimineerde bruintjes.
kweethetwelenkweethetni is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2003, 02:42   #183
pistoléke
Burgemeester

pistoléke's schermafbeelding

Standaard

pffff me eraan ergeren neen maar moest het storend worden dan wel,zoals iemand zei midden in de nacht terwijl de kindjes slapen dan niet,maar eerlijk gezegd ik heb dat nog niet gehoord midden in de nacht,in de dag wel maar zoals ik al zei dat stoort me niet 8) Maar zo zou je verder kunnen stellen,toeteren of de boten laten blazen en vuurwerk tijdens nieuwjaar ook niet meer dan...

nb: het is hun gedrag en atitude van de meeste alochtonen dat me niet aanstaat
Oud 1 november 2003, 14:55   #184
kweethetwelenkweethetni
Provinciaal Statenlid

Standaard

Met nieuwjaar en bv met een braderij vuurwerk afsteken is dan ook meestal aangekondigd en aangevraagd en als je net naast park of markt woond heb je er op dat moment last van.Dat is dan zo is 1 of 2 keertjes per jaar.De toeterijen van de migranten zijn in borgerhout en st niklaas en elders waarschijnlijk ook wel gewoon wekelijkse kost.En dan de mentaliteit die ze hebben als je hen erop wijst dat je kinderen slapen en of het wat stiller kan.Dan krijg je direkt lading verwijten en scheldwoorden naar je kop gegooid en mag je al blij zijn dat ze je ramen erin laten staan.Hun houding is gewoon provocerend.
Oud 7 november 2003, 22:36   #185
heksken
Vreemdeling

Standaard

Dat er af en toe is getoeterd wordt (bij het winnen van voetbalwedstrijden bv) daar kan ik wel inkomen, dat doen we zelf trouwens ook. Maar het wordt werkelijk een echte plaag bij huwelijksfeesten.
Dat het misschien een traditie is, wil ik begrijpen maar men moet begrijpen dat men samenleeft met anderen. Het is daarom misschien aangewezen de blijheid en het gelukkig zijn, op andere manieren te uiten.
heksken is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2003, 22:52   #186
kweethetwelenkweethetni
Provinciaal Statenlid

Standaard

Ja in plaats van dat ze toeterend door de straten rijden kunnen ze misschien in stilte van een brug rijden. Verdoemme he die honderdvijftig is veel zenne ik krijg er bleinen van op men vingers
Oud 8 november 2003, 00:28   #187
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door heksken
Dat er af en toe is getoeterd wordt (bij het winnen van voetbalwedstrijden bv) daar kan ik wel inkomen, dat doen we zelf trouwens ook. Maar het wordt werkelijk een echte plaag bij huwelijksfeesten.
Dat het misschien een traditie is, wil ik begrijpen maar men moet begrijpen dat men samenleeft met anderen. Het is daarom misschien aangewezen de blijheid en het gelukkig zijn, op andere manieren te uiten.
Robrecht Verreycken, die dit forum opstartte is zwartblokgemeenteraadslid, zoon van Wim Verreycken, zwartblokkopstuk en -mandataris. Zuster Ragna doet het "goede werk" bij de politie...
Robbrechtje wordt door zijn vriendjes "Rob Klop" Verreycken genoemd, omwille van zijn losse pollekes en werd onder meer veroordeeld voor het aftuigen van een medeburger met turkse roots in Antwerpen, in de Brederodestraat: Rob Klop was zomaar wat met een zwartblokploeg in een camionette wat aan 't cruisen in de wijk, op zoek naar een slachtoffer.
Ik weet niet of hij toeterde, die nacht...
Ik weet ook niet of hij toeterde na zijn veroordeling...
Er zijn nog een paar andere akkefietjes van hem in die genre gekend, zoals het uiteenrammelen van een 11 julifeest met Alida Neslo en Willem Vermandere in Brussel.
Geef eens "verreycken saga" in in Google: leerrijk!!
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2003, 14:30   #188
Seba
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Robrecht Verreycken, die dit forum opstartte is zwartblokgemeenteraadslid, zoon van Wim Verreycken, zwartblokkopstuk en -mandataris. Zuster Ragna doet het "goede werk" bij de politie...
Robbrechtje wordt door zijn vriendjes "Rob Klop" Verreycken genoemd, omwille van zijn losse pollekes en werd onder meer veroordeeld voor het aftuigen van een medeburger met turkse Roots in Antwerpen, in de Brederodestraat: Rob Klop was zomaar wat met een zwartblokploeg in een camionette wat aan 't cruisen in de wijk, op zoek naar een slachtoffer.
Er zijn nog een paar andere akkefietjes van hem in die genre gekend, zoals het uiteenrammelen van een 11 julifeest met Alida Neslo en Willem Vermandere in Brussel.
Heb Rob Verreycken een paar weken geleden nog gezien op een debat bij ons aan 't univ, hij kon langs geen kanten volgen toen het over het sociaal-economisch beleid ging, diee kerel had het IQ van ne worm. Natuurlijk schoot hij wel wakker toen het over migrantenstemrecht ging, maar dan nog zonder enige nuancering. En zoals filosoof terecht aanhaalt, diee gast heeft al voor meer lawaai gezorgd
Seba is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 november 2003, 16:36   #189
@lpha
Parlementsvoorzitter

@lpha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robrecht verreycken
In Borgerhout is het stilaan een bekend tafereel: geen allochtoon huwelijksfeest of de stoet wagens trekt luid toeterend door de straten. Vooral in de weekeindes heeft elke grote straat prijs: Turnhoutsebaan, Stenenbrug, soms ook Gitschotellei... Het begint sommige mensen aardig op de zenuwen te werken, vooral omdat het nu ook 's nachts gebeurt, net als de arrogantie, de intimidatie en het gevaarlijk rijgedrag dat er soms mee gepaard gaat.

Als Antwerps gemeenteraadslid wil ik in juni de schepen voor veiligheid interpelleren over het fenomeen, om te vragen of dit allemaal mag en kan. Het verkeersreglement bevat voorschriften voor gebruik van richtingaanwijzers, toeter en het vormen van kolonnes...

Daarom deze oproep: bezorg mij uw mening en uw informatie. Wat denkt u ervan? Kan het, of kan het niet? Hoe is de situatie buiten Antwerpen? Gebeurt dat ook elders in het land? Hebt u er last van? Hebt u positieve of negatieve ervaringen ermee? Worden verkeerslichten en verkeersregels gerespecteerd? Alle reacties welkom op [email protected] - ik garandeer volledige vertrouwelijkheid

Dat is gewoon onzin!

Een culturele uiting die me helemaal niet stoort en bovendien niet zo erg veel verschillend is van de onze. Nog niet zolang geleden werd in onze dorpen ook gans het dorp betrokken bij huwelijken.

Wat doe je aan de voetbalsupporters die luid toeterend en in colonne de overwinning vieren van hun club. Om over erger nog maar te zwijgen!
Ik woon in de buurt van het bosuilstadion. Soms lijkt het wel alsof we in staat van oorlog verkeren. Helikopters en pantservoertuigen ....
@lpha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2003, 16:23   #190
heksken
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
Citaat:
Robbrechtje wordt door zijn vriendjes "Rob Klop" Verreycken genoemd, omwille van zijn losse pollekes en werd onder meer veroordeeld voor het aftuigen van een medeburger met turkse roots in Antwerpen, in de Brederodestraat: Rob Klop was zomaar wat met een zwartblokploeg in een camionette wat aan 't cruisen in de wijk, op zoek naar een slachtoffer.
Euhm filosoof, bedankt voor u uitleg maar wat heeft mijn mening hiermee te maken?
heksken is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2003, 16:51   #191
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:
Citaat:
Euhm filosoof, bedankt voor u uitleg maar wat heeft mijn mening hiermee te maken?
Dat die dat forum al de 3° keer opnieuw begint, pure provocatie.....
Oud 12 november 2003, 20:21   #192
crawlerman
Vreemdeling

Standaard

niks op aan't melden,
alleen windt ik het jammer dat de het begrip allochtoon weeral maar eens verkeerd wordt gebruikt. Het gaat in dit geval ( weeral maar , we zullen het maar aan het toeval wijten) over een MAROKAAN.
dus graag in de titel allochtoon vervangen door MAROKAAN.
want een chinees, amerikaan, ier, Bosnier ,... zijn ook allochtonen , maar met deze mensen hebben we duidelijk toch minder last ( wrs toeval) of ben ik nu een RASCIST. Nee natuurlijk niet , ik wil iedereen , die voor zijn leven vreest of minder zelfs in dit land opvangen met alle mogelijke middelen , eender welk volk , behalve DE MAROKAAN.
En wie vangt ONZE MAROKAAN op in Belgie, heeft hij medelijden , gaat hij geld inzamelen voor een goed doel ( dat niet naar zijn "mensen" gaat)??? Natuurlijk zal de links denkende man nu zeggen : Jij veralgemeent. Maar veralegemeent hij ook niet, gewoon tegengesteld. Hij zegt : Zolang als er 1 marokaan is die niet met een gestolen BMW rijdt, kan je niet zeggen dat een marokaan steelt. oké, ben ik met accoord. Maar waarom zou ik dan niet mogen zeggen. Zolang er nog 1 marokaan in Belgie rondrijdt met een gestolen BMW, zeg ik dat VEEL marokanen stelen. Ben geen racist , gewoon anti MArokkaan (of is de marokaan het enige volk buiten ons op aarde)
crawlerman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2003, 21:15   #193
Seba
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Ben geen racist , gewoon anti MArokkaan
contradictio zou ik zeggen
Seba is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2003, 23:25   #194
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door crawlerman
niks op aan't melden,
alleen windt ik het jammer dat de het begrip allochtoon weeral maar eens verkeerd wordt gebruikt. Het gaat in dit geval ( weeral maar , we zullen het maar aan het toeval wijten) over een MAROKAAN.
dus graag in de titel allochtoon vervangen door MAROKAAN.
want een chinees, amerikaan, ier, Bosnier ,... zijn ook allochtonen , maar met deze mensen hebben we duidelijk toch minder last ( wrs toeval) of ben ik nu een RASCIST. Nee natuurlijk niet , ik wil iedereen , die voor zijn leven vreest of minder zelfs in dit land opvangen met alle mogelijke middelen , eender welk volk , behalve DE MAROKAAN.
En wie vangt ONZE MAROKAAN op in Belgie, heeft hij medelijden , gaat hij geld inzamelen voor een goed doel ( dat niet naar zijn "mensen" gaat)??? Natuurlijk zal de links denkende man nu zeggen : Jij veralgemeent. Maar veralegemeent hij ook niet, gewoon tegengesteld. Hij zegt : Zolang als er 1 marokaan is die niet met een gestolen BMW rijdt, kan je niet zeggen dat een marokkaan steelt. oké, ben ik met accoord. Maar waarom zou ik dan niet mogen zeggen. Zolang er nog 1 marokaan in Belgie rondrijdt met een gestolen BMW, zeg ik dat VEEL marokanen stelen. Ben geen racist , gewoon anti MArokkaan (of is de marokaan het enige volk buiten ons op aarde)
crawlerman,
Mag ik die redenering ook eens op je scherm zetten: zolang er één Vlaming met een gestolen BMW in Vlaanderen (of België) rondrijdt, zeg IK dan dat VEEL Vlamingen stelen: geen racist, kan moeilijk, ik ben ook Vlaming, schijnt 't: gewoon antiVlaming. Bevalt de redenering je zo??
Oud 13 november 2003, 08:18   #195
Voorpost Dilbeek
Vreemdeling

Voorpost Dilbeek's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robrecht verreycken
In Borgerhout is het stilaan een bekend tafereel: geen allochtoon huwelijksfeest of de stoet wagens trekt luid toeterend door de straten. Vooral in de weekeindes heeft elke grote straat prijs: Turnhoutsebaan, Stenenbrug, soms ook Gitschotellei... Het begint sommige mensen aardig op de zenuwen te werken, vooral omdat het nu ook 's nachts gebeurt, net als de arrogantie, de intimidatie en het gevaarlijk rijgedrag dat er soms mee gepaard gaat.

Als Antwerps gemeenteraadslid wil ik in juni de schepen voor veiligheid interpelleren over het fenomeen, om te vragen of dit allemaal mag en kan. Het verkeersreglement bevat voorschriften voor gebruik van richtingaanwijzers, toeter en het vormen van kolonnes...

Daarom deze oproep: bezorg mij uw mening en uw informatie. Wat denkt u ervan? Kan het, of kan het niet? Hoe is de situatie buiten Antwerpen? Gebeurt dat ook elders in het land? Hebt u er last van? Hebt u positieve of negatieve ervaringen ermee? Worden verkeerslichten en verkeersregels gerespecteerd? Alle reacties welkom op [email protected] - ik garandeer volledige vertrouwelijkheid
Ikzelf ben van Dilbeek (tegen Brussel) en hier dat dat altijd hetzelfde liedje.
Kolonnes van vreemdelingen die hun voeten vegen aan alle verkeersreglementen, die hun de straat toe-eigenen, etc...
Maar pas op als je er een opmerking over durft maken of de hele kolonne stopt en dan heb je pas problemen.

Harde aanpak!

Blijf kameraden trouwe, trek door de Dietse gouwen, strijd met de VMO
Voorpost Dilbeek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2003, 08:20   #196
Voorpost Dilbeek
Vreemdeling

Voorpost Dilbeek's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Wat een zever allemaal. Ga u eens inlichten alvorens mensen persoonlijk aan te vallen.

Ohja, wij noemen Rob gewoon Rob.

mvg

Blijf kameraden trouwe, trek door de Dietse gouwen, strijd met de VMO
Voorpost Dilbeek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2003, 17:34   #197
filosoof
Banneling

Standaard

[size=6]De openbare weg is van iedereen....[/size] en de VMO is van rechtswege ontbonden....
Oud 14 november 2003, 17:05   #198
crawlerman
Vreemdeling

Standaard

het verschil is natuurlijk als de vlaming met zijn gestolen bmw opgepakt wordt, in de cel belandt en de marokaan niet. Rechters racisten, slechte jeugd ,...
crawlerman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2003, 17:40   #199
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door crawlerman
het verschil is natuurlijk als de vlaming met zijn gestolen bmw opgepakt wordt, in de cel belandt en de marokaan niet. Rechters racisten, slechte jeugd ,...
crawlerman,
Waarom zitten er dan (volgens Van San) , procentueel méér allochtonen in de gevangenis dan er procentueel onder de bevolking zijn?? Ze worden toch vrijgelaten, volgens jou....
Oud 14 november 2003, 17:43   #200
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Voorpost Dilbeek
Citaat:
Citaat:
Wat een zever allemaal. Ga u eens inlichten alvorens mensen persoonlijk aan te vallen.

Ohja, wij noemen Rob gewoon Rob.

mvg
Hij kan het moeilijk ontkennen: hij is er voor veroordeeld....
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:30.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be