![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dan zijnde gij nen katholieke communist, of hoe moet ik da nu zien... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De vakbond achter de leden staan, ... jawade, mag ik daar nekeer goe mee lachen, ? Hun lidgeld opstrijken en daar de grote jan mee uithangen ja. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |||||||
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() Uw moeke zal u dan toch niet zo goed hebben opgevoed. ![]() [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Sokkie : 15 juli 2005 om 07:26. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Trouwens dit is nog maar een voorproefje van de hete herfst... En de ondernemers pakken hun valeizen... maar niet om op reis te gaan... En het 'plezantste' is, U zult er niet wakker van liggen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Sydicaten zouden beter eens terug naar de roots gaan en enkel opkomen voor een onrechtvaardige behandeling van de werknemer. Neen, nu moeten ze ieder jaar onderhandelen voor nog meer opslag, staken voor ieder rechtvaardig ontslag en ervoor zorgen dat de délégués eerst hun stukje van de koek krijgen, en ja ook dit kan ik bewijzen. Mvg.
![]() |
![]() |
#188 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() Gaat uw moeke verhuizen? Inderdaad eindelijk eens goed nieuws. Hopelijk vergeet ze u niet... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik hem die mannen genoeg bezig gezien zowel in openbare diensten als fabrieken als bij ons eigen werk, En den enige goeien die ik ooit ben tegengekomen was nen echten ideailist, maar die was dan weer zo bevlogen van zijn communistisch ideaal dat hij de realiteit nie meer kon inzien. Verder moet ik helaas zeggen dat de rest die ik bezig gezien heb, vooral gasten waren die heel veel wind maakten, maar verder maar al te graag hun eigen vel redden. Een van die idooten moest zich altijd interessant maken tijdens teammeetings, terwijl de rest van het team eigenlijk liever had dat hij zijn bakkes hield. Wij hadden een bedrijfscultuur, waar we zelf wel ons problemen oplosten en niet met die zeveraars van de vakbond gingen lullen, als we dat trouwens deden waren we er zeker van van geen succes te hebben. Een schoon voorbeeld, ik en collega hadden allebei cursusen vandoen, dure cursusen, (in IT zijn die altijd duur, een weekje training kost al gauw 2 a 3000 euro, ) Hij was gaan zagen bij zijne vriend den delegé, ik had mijnen baas een mailke gestuurd en hem de zaak effe uitgelegd. Resultaat, 2 maanden later zat ik op cursus, en den andere stond bij de volgende teammeeting nog altijd te zeuren tegen zijne vriend delege, die maar stond af te geven op de managers, enz... Onozelaars... Verder is de structuur van de vakbond zodanig, en vooral de financiele, dan, dat werkeloosheid poen betekend, dus en dit klinkt cru, hoe meer bedrijven da ze in de soep laten draaien, hoe meer poen dat opbrengt voor de organisatie. Want ze mogen immers de dopgelden uitbetalen... En zelf als die dopgelden maar 1 dag op hun rekening staan, dan wil ik wel eens weten over hoeveel interest dat gaat op jaarbasis... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
Parlementslid
|
![]() k'vind het echt zielig voor de mensen die...... na een jaar lang hun klossen te hebben afgedraaid aan een of andere band in een fabriek eindelijk eens een weekske met "de vlieger" op vakantie kunnen naar het zonnige zuiden, waar ze al maanden naar uitkijken en hun zuurverdiende centjes ingestoken hebben....
en die sukkelaars gaan de rotzakken (sorrrrrry voor de platte taal maar t'zit me te diep) van de vakbond dan eens deskundig de bomen injagen en hun verlof totaal verprutsen met de een of de andere stakingsaktie..... waarom gaan ze niet betogen voor de deur van hun "slechte" directie of gijzelen ze hun directeurs niet ?????? bang om ontslagen te worden zeker ????? laat de gewone mens met rust, hij verdient het ! ![]()
![]() |
#191 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
he, zo wil ik ook wel een job. zeg eens, wat die jij voor de kost, chip? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Minister