![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#183 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
- het leger moet ingezet worden tegen Vlaamsnationalisten; - er moet een tweede repressie komen; - Brussel moet uitgebreid worden; - de taalgrens kan gerust aangepast worden; - ambtenaren moeten tweetalig zijn in Vlaanderen; - het Duits moet niet langer een landstaal zijn; - de IJzertoren opblazen is een goede zaak; - in Brussel zouden de Vlamingen beter Frans spreken... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#187 |
Banneling
|
![]() van Maerlandt, heb ik je al gezegd dat je goed staat met je BUB-avatar?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#189 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat in 1830 gebeurde werd anders evenmin gedragen door een brede laag van de bevolking maar het gebeurde toch. De nieuwe, vette postjes werden netjes onder de Franstaligen verdeeld en men was geenszins verwonderd dat er 1845 hongersnood uitbrak in Vlaanderen. Politici zullen altijd opportunisten blijven die op de eerste plaats aan hun door de koning goedgekeurde postje denken. Juist daarom gaat Belgique ook naar de verdoemenis: omdat het één en dezelfde machtsgeile bende is die zich op Vlaanderens' kap verrijkt.
![]() |
![]() |
#190 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#191 | |||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
De reden daarvoor is simpel: Daniel Feret had de naam laten beschermen bij het ministerie van BiZa en aangezien we niet meer samen met hem wilden werken hebben we tevens een andere naam gekozen.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Rudy Van Nespen : 14 augustus 2005 om 18:26. Reden: spellingsfout |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Nadat hendrik en feret een robbertje geknokt hadden uiteraard...
![]() |
![]() |
#193 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
- Nummerplaten van flaminganten moeten worden verklikt aan de staatsveiligheid (idee van Yann Verbeeck) - Ex-Collaborateurs moeten worden vermoord met nekschot (Cédrik Vloemans) En dan zijn er nog de dolgedraaide uitspraken van puber "Patriot" die bijna psychologisch gestoord te noemen zijn. God heeft Belgen uitverkozen om de dapperste van Galliërs te zijn en wat weet ik nog allemaal. Jammer dat ik ze niet allemaal heb bijgehouden. En dan is er nog het geval Bruno Yaminne, ook al te zot om los te lopen. In het Frans gezegd: des bêtes de circque! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wij lossen zoiets op via een paar gesprekken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
|
![]() Citaat:
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als d�*t nog het enige bindmiddel is om dit koningdom te lijmen is het er nog erger mee gesteld als ik dacht...
![]() |
![]() |
#197 | |
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Daarom concentreer ik me op het heden, waar elke burger die het wil perfect op de hoogte kan zijn van wat er rond hem heen gebeurt en daarop een beslissing of toch minstens een stelling kan innemen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#200 | |