![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
Bekijk resultaten enquête: Wat bedoelde Silverstein met z'n "Pull it"? | |||
Het gebouw neerhalen |
![]() ![]() ![]() |
5 | 41,67% |
Het gebouw evacueren |
![]() ![]() ![]() |
4 | 33,33% |
andere |
![]() ![]() ![]() |
3 | 25,00% |
Aantal stemmers: 12. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#182 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#183 | |||||
Minister
|
![]() Citaat:
Vandale: he·ge·mo·nie (de ~ (v.), ~ën) 1 overwicht van een staat of een partij over·heer·sing (de ~ (v.)) 1 het overheersen van een land of volk => onderdrukking 2 het hebben van de overhand 2. Wat deden de Amerikanen & de Engelsen dan al sinds 1991 in Irak? Kortom: wat ik mis in uw redenering, is dat de USA Saddam ertoe hebben aangezet om Koeweit aan te vallen. Natuurlijk gaan jullie nu de komende tijd met bewijzen aankomen dat dit wèl zo was. En elk bewijs zal, wederom, gefundeerd zijn op suggestie. Maar goed, veel plezier; ik gun jullie het voordeel van de twijfel. Omdat jullie de underdogs zijn.. ![]() [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Mephisto : 28 augustus 2005 om 23:44. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar de excuses die er dan niet aangehaald zijn om dat absoluut niet door de vinger te kunnen zien spreken wel boekdelen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Minister
|
![]() Nou en?
Wiens boekdelen? Die van een religieuze freak uit Texas of die van een religieuze freak uit Israël 2000 jaar geleden? Gaat fietsen, man. Doe iets zinnigs.
![]() |
![]() |
#186 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
het was een meer dan zinnige opmerking waarom ga jij niet wat op een weegschaal dansen om tot de vaststelling te komen dat je wel meer dan 120 kg kan wegen zolang je maar genoeg in maat blijft |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |||||
Minister
|
![]() Citaat:
U bent nog geen afvallige. Bent u bereid uw geloof in samenzweringen te laten vallen voor de realiteit? Of blijft uw fantasie uw partner, u parten spelen? ![]() ![]() ![]() Slaap wel, I'm off.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Mephisto : 29 augustus 2005 om 00:32. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
verder rest me jou dan eveneens een zeer goede nachtrust toe te wensen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Nog NOOIT in de geschiedenis (ze bestaan sinds bijna 100 jaar) is een gebouw met stalen skelet totaal ingestort tgv een brand. Ik herhaal het nog eens. Waarom zouden zij ervanuitgaan dat het gebouw wel zou neerkomen door die brand, terwijl het op dat eigenste ogenblik nog nooi was gebeurd? Niemand had verwacht dat eender welk van die torens totaal zou instorten. Nu, na de feiten proberen ze ons met "officiele rapporten" te doen geloven alsof het de normaalste zaak van de wereld was, dat die torens zijn ingestort, maar dat is het wel degelijk niet.[edit] [size=1]Edit:[/size]
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door democratsteve : 29 augustus 2005 om 01:28. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het was iets anders. Ze hadden hem de belofte gegeven NIET TE MOEIEN, indien hij Koeweit zou aanvallen En d�*t beste vriend, is een FEIT. Geen conspiracy. Anyway, indien Saddam had gewéten dat de VS de oorlog zou verklaren, had hij nooit Koeweit binnen gevallen.
![]() |
![]() |
#191 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar hadden ze inderdaad niet verwacht dat het zou instorten vandaar de zin 'And they made the decision to pull it, and we watched the building collapse' die ik eerder in de topic wat vreemd vond omwille van die twee zaken in een adem (zin) achter elkaar te zeggen maar nu al heel wat minder vreemd vind als een soort uiting van verbazing in de zin van : en ze (we) namen de beslissing om de zaak op te geven én we zagen dat gebouw instorten |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't is maar een gok he
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Saddam heeft toen té hoog gegrepen, de situatie totaal verkeerd ingeschat er is zou zelfs sprake van een misverstand tussen Saddam en Glasspie |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() maar tjah is dat een gerucht of kan dat ergens gestaafd worden ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() democratsteve ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dit is toch een forum he, geen chatsite. Anyway, om op je laatste suggestie nog even in te gaan. Zie je zelf niet hoe belachelijk het wordt?? Nu moet de "pull" al gaan slaan op "laat maar varen" ik heb nog nooit in m'n leven iemand "pull" horen roepen, laat staan twee keer na mekaar, als ie bedoelde, "evacueren", en al zeker niet als hij bedoelde "laar maar varen", "geef het maar op". Ik heb al meermaals de pull horen verwijzen naar de demolition van een gebouw.
![]() |
![]() |
#197 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
Minister-President
|
![]() Nog eens even een voorbeeldje van Stone's manier van discussieren.
Citaat: Oorspronkelijk bericht door Firestone: Het valt me gewoon op dat er hier eindeloos wordt gediscussieerd over feiten (over de constructie van de gebouwen, de steunkolommen, de temperatuur tijdens de brand, ...), terwijl al deze elementen daar gedetailleerd in voorkomen. Dat de believers daar nooit op willen ingaan zegt genoeg. . Eerst één van haar favoriete beschuldigingen aan het adres van de believers. Zij haalt iets aan wat volgens haar relevant is, en daarbij beweert ze dan de de “believers daar nooit op ingaan”. Ik doe dat wel steeds en nu ook weer. Ze beschuldigd hier de believers van iets wat ZIJ steeds doet wanneer ik haar een gerichte vraag stel, nl; NIET reageren of rond de pot draaien. En hieronder volgt het bewijs. Antwoord Steve: En zoals ik al meermaals claim, en bewijs. IK GA WEL in op uw insinuaties. Nu weer zie. Toon jij mij nu eens w�*�*r in het NIST verslag de berekening/bewijs staat voor de vermeende temperatuur die volgens hen heerste in de gebouwen. Héél de offciele theorie over de collapse is gebasseerd op de vermeende hitte, en nergens wordt bewezen dat het er zo heet is geweest als zij claimen. In tegendeel. De FEITEN, (getuigenissen van overlevenden en brandweertapes, om niet te vergeten, de BEELDEN tonen eerder aan dat het bijlange niet zo heet kan zijn geweest als zij claimen. Nadat m’n post daar al een tijdje staat en ze nog steeds zit te chatten met praha, vraag ik haar: Citaat: Oorspronkelijk bericht door democratsteve Stone, als je even je chatsessie met praha op hold kan zetten, wil je dan eens ingaan op m'n laatste twee vragen/opmerkingen? Antwoord Firestone: Neen, en je weet waarom. (twee redenen) Trouwens, wat is de maximale temperatuur die het NIST-rapport aangeeft? Weer typisch. Ze antwoord niet maar stelt mij een vraag. Ik ken uiteraard de twee redenen niet waarom ze niet wil antwoorden. Mijn tweede opmerking waarop ze niet wou reageren was de volgende. Weer doet ze hier iets waar zij de believers altijd van beschuldigd. Nl. een “onwaarheid posten. Citaat: Oorspronkelijk bericht door Firestone Wat zeg je nu? De plannen van WTC waren echt geen staatsgeheim, hoor. De gebeurtenissen zijn eveneens bekend. . Antwoord Steve: Mwhoeooeoaaaa. Zelfs jouw Fema apostelen hebben voor hun "onderzoek" de officiele plannen van het WTC NIET TE ZIEN GEKREGEN!! (btw, w�*�*r staan ze in hun rapport? ) Ook hierop wederom geen reactie van haar. Ze zit hier altijd te zeuren, "Toon we waar het officiele rapport fout zit", waar ik steeds op reageer met, "het gaan niet om wat er fout is, het gaat om wat er NIET instaat. Hier kan nu eens de relevantie van die weglatingen worden aangetoond aangezien ZIJ claimt dat dat de uitleg/bewijs voor de temperatuur in het rapport staan, TERWIJL DAT NIET ZO IS. Ik stel haar dan de simpele vraag WAAR dat juist staat in het rapport, en ze geeft niet meer thuis. Sterker nog, ZIJ vraagt mij op haar beurt welke de temperatuur is die het rapport aangeeft, terwijl zij even daarvoor heeft geclaimd dat ze het weet omdat het in het rapport staat.
![]() |
#200 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zal niet ingaan op het spel van democratsteve, en hij weet wel degelijk waarom.
Deze thread (door hem opgestart), ging over WTC7. Toen de "argumenten" op waren hebben de believers geprobeerd de aandacht af te leiden naar (eveneens zwakke) "argumenten" rond WTC 1/2. Hier weigeren ze echter de actuele gegevens te onderzoeken, maar blijven halstarrig verwijzen naar de voorlopige FEMA-verslagen uit 2002. Totaal irrelevant, want inmiddels zijn er, zoals beloofd en nodig was, grondige studies gevoerd. Daar kunnen de believers niets tegen inbrengen. Dan maar afkomen met vragen rond NORAD, Rice en wat nog meer die met de technische aspecten (kan zo'n gebouw zonder explosieven instorten?) niets te maken hebben. In correct Nederlands noemt men dat: "noyer le poisson dans l'eau". Niet met mij, hé. Ik wacht heel geduldig op: 1. Echte argumenten rond WTC7. (Mephisto heeft de "pull"-argumenten goed weerlegd.) 2. Echte weerleggingen van de NIST-verslagen. Al de rest is nutteloze stemmingmakerij wat de technische kant van deze discussie betreft. De beschuldigingen van een democratsteve laten mij verder koud. Van iemand die citaten schaamteloos vervalst en anderen systematisch beledigt hoef ik geen lessen te krijgen.[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 29 augustus 2005 om 09:35. |
|||
![]() |
![]() |