![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Wat vinden jullie ervan? | |||
ik zie het wel zitten en zou meedoen, en anderen meebrengen |
![]() ![]() ![]() |
11 | 57,89% |
ik hou van Pinokio en zatte Loulou en zie het niet zitten |
![]() ![]() ![]() |
8 | 42,11% |
Aantal stemmers: 19. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iemand ondertussen al enig nieuws vernomen van ons trosje op de vlucht geslagen malloten? Ik brand van nieuwsgierigheid...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Burger
|
![]() 8) Lees morgen de kranten maar... En koop de Nederlandse kwaliteitskranten ook maar...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Banneling
|
![]() Als de kranten over hén berichten zijn het plots kwaliteitskranten.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ga jij er dan van uit dat Nederlandse kranten geen kwaliteitskranten zijn?
![]() |
#185 |
Banneling
|
![]() ‘tuurlijk wel Knuppeltje. Maar Natioke het VB’erke houdt er nogal een rare kijk op na wanneer het over de aanduiding ‘kwaliteitskrant’ gaat. Net zoals de VB top trouwens.
Als het in hún kraam past is er sprake van kwaliteit. Past het niet in hun kraam; is er plots sprake van ‘de rode staatszender’, de Belgische ‘Pravda’…. en de ‘afhankelijke’ pers. Maar gij wist natuurlijk wel waar ik op doelde hé. (Knuppel in het hoender… ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() (Knuppel in het hoender… )
Wie weet hoe die hoenderhokknuppel morgen moet wwerken als blijkt dat de kwaliteitskranten niet schrijven wat JIJ graag hoort, Pi...Metser. ![]() Gelukkig is het morgen feestdag voor mij. Het zal dus een Knuppelvrije forumdag zijn. ![]()
![]() |
#187 |
Parlementslid
|
![]() toffen dag in hulst , de afweziggen hadden ongelijk
![]()
![]() |
#188 |
Banneling
|
![]() Met hoeveel waren jullie daar? (ongeveer)
Liever zwart en illegaal, dan blank en marginaal. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#190 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
nope , was een symbolische aanvraag , maar een vraagje terug , is het zo tegen geslagen in brussel dat jullie al zo vroeg terug zijn ![]()
![]() |
![]() |
#191 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
met meer dan een routinne bijeenkomst van de LSP ...... , en bij ons was de pers er dan ook zenne 8)
![]() |
![]() |
#192 | |||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#193 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb vanmorgen alleen nog maar de tijd gehad om Het Nieuwsblad even te doorbladeren. Nergens iets gevonden van onze "politieke vluchtelingen"... Iemand iets gevonden in andere kranten?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Burgemeester
|
![]() Gazet van Antwerpen evenmin...
Al heb ik de streek- en overlijdensberichten nog niet doorgenomen ![]()
![]() |
#196 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Voor de rest nergens enig verslag erover teruggevonden. Waarschijnlijk heeft niemand het opgemerkt ![]()
![]() |
![]() |
#197 | ||
|
![]() In Nederland toch wel. Het is even zoeken, want de landelijke kranten zijn tegenwoordig niet meer gratis te bekijken voor niet-abonnees, dus daarvan weet ik niet of er een bericht over instaat (in de NRC van gisteravond in ieder geval niet), maar de regionale dagbladen besteden er zeker aandacht aan. Ik heb tot nu toe twee artikels gevonden.
De Provinciale Zeeuwse Courant heeft een artikel op de voorpagina van de site: Citaat:
BN/De Stem (Brabants Nieuwsblad/De Stem is de krant van West-Brabant) doet hetzelfde. Het artikel is geschreven door dezelfde persoon - beide kranten zijn onderdeel van dezelfde uitgever, Wegener NV. Zij zetten er op de site ook een foto bij - zo te zien een gezellige boel: 8) Citaat:
Copyright bla bla bla. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
Burgemeester
|
![]() Gadverdamme... Wat een lelijke schoenen
![]()
![]() |
#199 | |
|
![]() Citaat:
Trouwens, er staat in de tekst "vier miljoen Vlamingen". Is dat fout geciteerd of waren jullie bevangen door de hitte? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
|
![]() Citaat:
![]() Ook Brenda Lioris is VBJ raadslid voor het Arrondissement Antwerpen.
![]() |