Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 18 september 2005, 11:07   #181
gm10
Eur. Commissievoorzitter

gm10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker
ok... gm10 staat sinds lang op mijn negeer lijst maar blijkbaar ontvang ik zijn idiote nonsens nog wel via de notification mails. Goed... beste gm10, je richtte je tot Luc VDB maar je bedoelde het VB... waarom heb je nog niet met je dokter gesproken over je probleem met het aanspreken van mensen ? Ik bedoel... psychologisch gaat er iets mis met je als je een (in jouw ogen tsjeef) aanspreekt om hem de fouten van het VB te verwijten. Spreek erover met uw huisarts...

Je initiële rant op tsjeven was ook al niet zaligmakend. het ging vooral om het gebruik van het woord tjseven en daar moet iedereen maar happy mee zijn. inhoud ? sorry... dat hebben we niet op onze kaart staan.

Ik ga even persoonlijk worden, beste idioot (sorry... gm10), je bent iemand die de gevolgen van het belgische beleid niet merkt omdat je jezelf in London tegoed doet aan de extreem liberale economie daar. Kom terug als je ervaring hebt met het leven hier.
2.5 jaar teug woonde ik in Brussel, werkte ik bij Dexia. Ik denk niet dat er in die tussentijd zo veel veranderd is.

Ik had het trouwens tegen Jan VDB, wie die Luc zou zijn, daarover heb ik keine ahnung. Jan VDB is trouwens geen tsjeef, maar een bruine.

Heb jij aan de drank gezeten? Wat jij hier allemaal komt vertellen is vrijwel allemaal verkeerd.
Oud 18 september 2005, 11:10   #182
gm10
Eur. Commissievoorzitter

gm10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker
Gezaag en geklaag zijn er om een reden. Als je het land ontvlucht om dan te zeggen dat dat geklaag geen reden heeft dan ben je gewoon een idioot in mijn ogen. Kom hier leven met je statuut van semi-zelfstandige dat het bedrijf voor jou uitwerkte en morgen zit je hier te klagen over de slechte omstandigheden.

Je bent en je blijft een idioot.
Niet dat het enige van jouw zaken zijn, maar ik kwam naar hier omdat mijn vriendin hier nog een tijdje moest blijven. Graag had ik liever in BRussel gebleven. Gek trouwens, in Brussel klaagt men helemaal zoveel niet als wat jij beweert. Misschien heb je gewoon niet het talent voor de job die je doet, en zoek je beter iets anders. Altijd iemand anders met de vinger wijzen terwijl het aan jouw gebreken ligt, dat is niet goed voor het hart.
Oud 18 september 2005, 11:12   #183
maarte
Minister-President

maarte's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gm10
2.5 jaar teug woonde ik in Brussel, werkte ik bij Dexia. Ik denk niet dat er in die tussentijd zo veel veranderd is.

Ik had het trouwens tegen Jan VDB, wie die Luc zou zijn, daarover heb ik keine ahnung. Jan VDB is trouwens geen tsjeef, maar een bruine.

Heb jij aan de drank gezeten? Wat jij hier allemaal komt vertellen is vrijwel allemaal verkeerd.
DIe luc één groot vraagteken?
Oud 18 september 2005, 11:13   #184
gm10
Eur. Commissievoorzitter

gm10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egidius
En op welke manier is Vandenbrande verantwoordelijk voor wat het VB al dan niet zegt?

Kortom, je uitleg slaat op niets, me dunkt. Je vraagt niets liever dan van elke uiting van Vlaamsgezindheid het stempel "VB" op te bashen.

Egidius
Vooreerst, waar heb ik dit beweerd? Jij legt me altijd zaken in de mond die ik nooit uitgesproken hebt. Vuile tacktiek he kameraad.
Oud 18 september 2005, 11:14   #185
gm10
Eur. Commissievoorzitter

gm10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maarte
DIe luc één groot vraagteken?
Oud 18 september 2005, 11:14   #186
cashflow
Banneling

Standaard

Citaat:
Ach komaan, man. Verwilghen is toch geen mislukkeling. Heeft pakweg Stevaert of godbetert Pipo De Winter dan meer gerealiseerd voor het volk?

Of bedoel je met mislukkeling dat hij niet genoeg stemmen oplevert?!?
Met Stevaert als referentie zijn we hier wel zeeeeeeer diep afgedaald
cashflow is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2005, 11:17   #187
Egidius
Perm. Vertegenwoordiger VN

Egidius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik had het trouwens tegen Jan VDB, wie die Luc zou zijn, daarover heb ik keine ahnung.
Deze hele draad gaat over ... Luc Vandenbrande, GM.

Citaat:
Wat jij hier allemaal komt vertellen is vrijwel allemaal verkeerd.
Tja, als je zelfs de onderwerptitel niet eens gelezen hebt, kan ik me inbeelden dat je niet kan volgen

Egidius
Egidius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2005, 11:19   #188
gm10
Eur. Commissievoorzitter

gm10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Deze hele draad gaat over ... Luc Vandenbrande, GM.

Tja, als je zelfs de onderwerptitel niet eens gelezen hebt, kan ik me inbeelden dat je niet kan volgen

Egidius
Egidius, er zijn ondertussen al enkele nieuwe posten bijgekomen, en daarin wordt al eens afgeweken van de originele topic, gisteren hadden we het zelfs over de Londense architectuur. Geef nu toch eens gewoon toe dat verkeerd bent, waarom vind jij dit zo moeilijk?
Oud 18 september 2005, 11:20   #189
Egidius

Standaard

Citaat:
Vooreerst, waar heb ik dit beweerd? Jij legt me altijd zaken in de mond die ik nooit uitgesproken hebt. Vuile tacktiek he kameraad.

Och dat gebeurt hier alle dagen, ik vind bijvoorbeeld dat jij dat ook vaak doet (maar ik probeer daar niet over te zeuren).

Om op je vraag te antwoorden: jij hebt het draadonderwerp (=Luc Vandenbranden, CD&V) gemengd met het Vlaams Belang en gesuggereerd dat Vlamingen het burgerschap willen vastleggen op basis van "genetische toevalligheden.

Egidius[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Egidius on 18-09-2005 at 12:20
Reason:
--------------------------------

Citaat:

Och dat gebeurt hier alle dagen, ik vind bijvoorbeeld dat jij dat ook vaak doet (maar ik probeer daar niet over te zeuren).

Om op je vraag te antwoorden: jij hebt het draadonderwerp (=Luc Vandenbranden, CD&V) gemengd met het Vlaams Belang en gesuggereerd dat Vlamingen het burgerschap willen vastleggen op basis van "genetische toevalligheden.

Egidius[/size]

[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:

Om op je vraag te antwoorden: jij hebt het draadonderwerp (=Luc Vandenbranden, CD&V) gemengd met het Vlaams Belang en gesuggereerd dat Vlamingen het burgerschap willen vastleggen op basis van "genetische toevaliigheden.

Egidius[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Egidius : 18 september 2005 om 11:20.
Oud 18 september 2005, 11:20   #190
gm10
Eur. Commissievoorzitter

gm10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cashflow
Met Stevaert als referentie zijn we hier wel zeeeeeeer diep afgedaald
Aha, daarmee dat jij er ook plots bent.
Oud 18 september 2005, 11:23   #191
gm10
Eur. Commissievoorzitter

gm10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Egidius
Daar ga je weer, ik heb dit beweerd over het behang, niet over vlamingen. Vlamingen geven over het algemeen mensen een kans, ze zijn correct en houden van fair-play. Maar hun hoofd wordt ook makkelijk op hol gebracht, iets waar die degoutante VB-bende handig gebruik van maakt.

Dus Egidius, om samen te vatten: Vlamingen willen dit niet, enkel de bruinen willen dit.
Oud 18 september 2005, 11:24   #192
Egidius

Standaard

Citaat:
Egidius, er zijn ondertussen al enkele nieuwe posten bijgekomen, en daarin wordt al eens afgeweken van de originele topic, gisteren hadden we het zelfs over de Londense architectuur.
Hela gij, zo gaat ge er niet onderuit muizen.

Dit schreef jij in een draad die als titel "Luc Van den Brande torpedeert Verwilghen" draagt:

Citaat GM10: "wie die Luc zou zijn, daarover heb ik keine ahnung."

Antwoord: over die Luc gaat het hier al enkele dagen, in praktisch elk bericht van deze draad.

Moet er nog zand zijn, zeg?

Citaat:
Geef nu toch eens gewoon toe dat verkeerd bent, waarom vind jij dit zo moeilijk?
Inderdaad, het is even slikken als je met de neus op dat draadonderwerp geduwd wordt hé?

Egidius
Oud 18 september 2005, 11:25   #193
Egidius

Standaard

Citaat:
Dus Egidius, om samen te vatten: Vlamingen willen dit niet, enkel de bruinen willen dit.
Waarover zeurt ge dan eigenlijk?

Egide
Oud 18 september 2005, 11:26   #194
gm10
Eur. Commissievoorzitter

gm10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je gaat me niet zo ver krijgen dat ik de feiten negeer enkel om jou plezier te doen. Ik herhaal: MR/FDF voert al een decennium lang campagne om België in Europese instellingen zwart te maken en aan te klagen wegens mensenrechtenschendingen. Gelukkig hebben Vlaamse parlementsleden de aantijgingen tot nu toe telkens kunnen weerleggen, zodat het niet tot een veroordeling kwam. Gisteren nog werd zo'n aanval voor de Raad van Europa afgeslagen door ... Luc Vandenbrande.

Maar waarom zijn het altijd Vlamingen die België moeten verdedigen in de Raad van Europa, en dan nog tegen franstaligen die hun eigen land zwart maken? En waarom heb jij geen kritiek op die "onsolidaire" landgenoten?

Egidius
gm10: (ironisch) Ik ga er geen doekjes om winden, Egidius, je MOET. Wie niet horen wil, zal voelen.

Egidius: "Moeten? Zoals de MR/FDF die nu al vijf jaar keihard campagne tegen België voert in de Raad van Europa, en ons land overal zwart maken dat de mensenrechten er met de voeten getreden worden?"

gm10: "Ironie is niet je sterkste kant he?"

Normaal verwacht je dan dat je ruiterlijk toegeeft dat je op het verkeerde been werd gezet. MAar neen, Egidius blijft doorhameren op de argumenten die hij aanbracht, maar die in feite dus compleet irrelevant zijn.
Oud 18 september 2005, 11:28   #195
gm10
Eur. Commissievoorzitter

gm10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Waarover zeurt ge dan eigenlijk?

Egide
Hawel, Egidius, als jij me het andere in de mond legt, moet ik wel corrigeren he. HEt zou ons veel tijd besparen als je dit niet zou doen. Maar ja, zoals je reeds zei, ben je op een missie om alle belgicisten van dit forum te pesten.
Oud 18 september 2005, 11:31   #196
Egidius

Standaard

Citaat:
gm10: (ironisch) Ik ga er geen doekjes om winden, Egidius, je MOET. Wie niet horen wil, zal voelen.

Egidius: "Moeten? Zoals de MR/FDF die nu al vijf jaar keihard campagne tegen België voert in de Raad van Europa, en ons land overal zwart maken dat de mensenrechten er met de voeten getreden worden?"

gm10: "Ironie is niet je sterkste kant he?"

Normaal verwacht je dan dat je ruiterlijk toegeeft dat je op het verkeerde been werd gezet. MAar neen, Egidius blijft doorhameren op de argumenten die hij aanbracht, maar die in feite dus compleet irrelevant zijn.
Dat jij er baat bij hebt de splinter in het oog van de Vlamingen zo zwart mogelijk voor te stellen én de balk in het oog van de franco-racisten te verdoezelen, betekent nog niet dat ik op het verkeerde been zou staan.

Je zal pas geloofwaardig worden met je kritiek op Van den Brande als je eerst veel ergere gevallen van "België zwart maken" hebt aangeklaagd of op zijn minst erkent.

Egidius
Oud 18 september 2005, 11:32   #197
gm10
Eur. Commissievoorzitter

gm10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hela gij, zo gaat ge er niet onderuit muizen.

Dit schreef jij in een draad die als titel "Luc Van den Brande torpedeert Verwilghen" draagt:

Citaat GM10: "wie die Luc zou zijn, daarover heb ik keine ahnung."

Antwoord: over die Luc gaat het hier al enkele dagen, in praktisch elk bericht van deze draad.

Moet er nog zand zijn, zeg?

Inderdaad, het is even slikken als je met de neus op dat draadonderwerp geduwd wordt hé?

Egidius
Komaan man!!! Neem jij alles zo letterlijk op?
Oud 18 september 2005, 11:33   #198
gm10
Eur. Commissievoorzitter

gm10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat jij er baat bij hebt de splinter in het oog van de Vlamingen zo zwart mogelijk voor te stellen én de balk in het oog van de franco-racisten te verdoezelen, betekent nog niet dat ik op het verkeerde been zou staan.

Je zal pas geloofwaardig worden met je kritiek op Van den Brande als je eerst veel ergere gevallen van "België zwart maken" hebt aangeklaagd of op zijn minst erkent.

Egidius
LOL

en nog gaat hij door!!!
Oud 18 september 2005, 11:33   #199
Egidius

Standaard

Citaat:
Maar ja, zoals je reeds zei, ben je op een missie om alle belgicisten van dit forum te pesten.
Ha ja, meester-woorden-in-de-mond-legger? Waar heb ik dat gezegd???

Egidius
Oud 18 september 2005, 11:34   #200
gm10
Eur. Commissievoorzitter

gm10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ha ja, meester-woorden-in-de-mond-legger? Waar heb ik dat gezegd???

Egidius

Vervelend als dat gebeurt, he .

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:41.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be