![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Vindt u dat er genoeg gedaan wordt om de natuur in stand te houden? | |||
Ja. |
![]() ![]() ![]() |
7 | 16,28% |
Neen. |
![]() ![]() ![]() |
36 | 83,72% |
Aantal stemmers: 43. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |||||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
PFFF ik krijg er de warme dampen van. Als het zo doorgaat, zal de volgende ijstijd geen mensen meer aantreffen. Jij hebt toch alles, betaal dan ook maar de klimaatverwarming.[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door eno2 : 11 oktober 2005 om 10:46. |
|||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
HOera, eindelijk een eerste poging. Nee, met de electronische tamtam van de BIB. Maar zelfs als ik een computer had, zou me dat niet beletten me als staatsburger op een milieuvriendelijke politiek aan te sturen.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door eno2 : 11 oktober 2005 om 10:45. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Oh dat wist ik eigenlijk niet ... puur toeval dus. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
|
![]() Citaat:
Hierdoor geraakt het hele ecosysteem blijkbaar heel erg in de war. De smelting van de ijskappen die een groot deel van het noordelijk halfrond bedekten was dus terug een normalisatie. Maar wat we nu bezig zijn is weer terug een afwijking, want ijs op de poolkappen, dat is er altijd geweest (tot zover geweten?) dus als het er niet meer is is dat een grondige afwijking ...
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Studies geven nu eenmaal vaak hun broodheren gelijk. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
L O L Oké rel...mé didjeridoo, singing boomerang, echogalieke klanken en meditatieve geluiden vanuit hoge grotten/bomen. En als het nog ni goe genoeg is dan wordt het terug post duifjes; nieuw soort van morse codes; of nen speciaal door Duncan ontworpen blaas instrument da ge moogt bespelen op +- 5 meter hoogte naar boven gericht. WEDDEN da ik EVEN snel ben het internet met 1 pure en zuivere meditatie en 2 zotte toovenaars die elkander volgen, weten wat ze zeggen en doen en da zonder web cam & pc graaf é en ik ben niet alléén die dat kan der zijn der zo nog alléén de manier waarop ik dat eventueel zou kunnen doen is uniek zoals elke mens. KORTOM ZELFS 1 BOSJESMAN KAN SLIMMER ZIJN DAN 10 POLITIEKERS OF HOOG GELEERDEN ![]() Trouwens nog is iet WIE zegt dat natuurlijke electriciteit niet voldoende zou zijn om iederéén genoeg te geven en volwaardig en internet enzo?! Ook even melden da nen tam tam een heilig instrument is en daar lach ik dus ni mee; als blanke heb ik héél véél respect voor die hun kennis en kunde ...jij?![edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door duncan : 11 oktober 2005 om 15:06. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |||||||
|
![]() Citaat:
Dat geldt trouwens voor ieder wetenschappelijk onderzoek en voor iedere theorie. Het wil niet zeggen dat het onderzoek daardoor ineens niet meer valied of betrouwbaar is hé. ![]() [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 11 oktober 2005 om 15:44. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ergens las ik eens een studie die beweerde dat we zonder broeikaseffect naar een ijstijd zouden evolueren |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
|
![]() Citaat:
![]() Dat heb ik nog nooit gehoord. Maar ten huize van Bush en consoorten (olie-industrie) hebben ze destijds wel alles gedaan om het volk dit wijs te maken, zelfs mensen uit Noorwegen, of was het Zweden? inzetten enzo...
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik neem aan dat dit de bigotterie weerlegt waarmee jij mensen, die van moderne voorzieningen gebruik maken, als strijders voor een duurzame levenswijze ongeschikt verklaart. Bovendien heb ik geen PC en kan je mij daarvoor niet als een hypocriet bestempelen, die in strijd handelt met zijn eigen opvattingen, zoals je bedoeling was. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bedoel je Mitgard en Bobke of Duncan en Groentje? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Banneling
|
![]() Oorspronkelijk bericht door Bobke
Dan zijn we met twee. Ik heb ook alles al. ____________ Heb je al een Hitte-golfbreker? En een Ozonconcentratie-verlager? |
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In mijn onzichtbare wereld en rijk op aarde is alles al aanwezig broeder ziel. Dus ja ik heb da ![]() Moet er dan iets gebroken of verlaagd worden?!...waarom? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat niet belet dat we zouden kunnen proberen, of moeten proberen de warmte die door al onze economische activiteiten gegenereerd wordt, zonder al die overmatige vervuiling in de lucht te stuwen. Dat zorgt inderdaad voor klimaatwissel, op termijn. En op korte termijn, even erg, zoniet erger, voor direccte aantasting van mens en dier en gezondheid en ecosystemen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ge hebt gelijk er is al teveel stikstof in de lucht misschien +- 100 jaar waterstof of zuustof in de lucht pompen dan kunnen we terug komen op aarde en hier terug wa zeveren over produktie theoriën. En op korte termijn, even erg, zoniet erger, voor direccte aantasting van mens en dier en gezondheid en ecosystemen.[/quote] ...door de mens ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Moet kunnen. |
|
![]() |
![]() |