![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik had het over het verkeer in de binnenstad. De auto is zo ver geëvolueerd, en tevens ook andere vervoersmiddelen, dat het niet meer verantwoord is om daarmee de stad nog verder te teisteren. Als u inderdaad geen enkel compromis wil sluiten om een leefbare stad te verkrijgen, en nog iets wil doen aan de algemene vervuiling .... What can I say ... We zullen er jammer genoeg allemaal de gevolgen van moeten dragen, dit doen we trouwens al.
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
1) de verkeersregels te overtreden 2) de veiligheid in het gedrang te brengen wegens een remafstand die exponentioneel toeneemt en zowiezo uw reactie in absolute afstand uitgedrukt zoveel later laat gelden ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2) In mijn voorbeeld gaat het over een weg die bij 90 km/h al veilig was en toch naar 70km/h gebracht wordt. De veiligheid wordt bij 90km/h dus helemaal niet in het gedrang gebracht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik steun die acties. In een tijd met toenemende problemen inzake mobiliteit, vervuiling,... moeten diegenen die per sé de "Grote Jan" willen uithangen in het verkeer daar ook maar de gevolgen van dragen. Jeeps en SUV's zijn ongepast in steden, ze horen thuis op het platteland voor personen die vaak "off-road" rijden: landbouwers, veeartsen, jagers en boswachters, manègehouders,... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Yep ! alhoewel de meeste van die beesten meestal wel op tijd verongelukken, klinkt cru, maar het is zo. alleen is het spijtig als er dan onschuldigen het slachtoffer van zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#192 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Om een voorbeeld te geven: Stel dat de remafstand voor een wagen die 50 km/h rijdt 20 m is, Dan zal de remafstand voor diezelfde wagen die 100 km/h rijd niet 40 m zijn (wat je intiutief zou vermoeden), maar zal eerder tussen 50 en 60 m liggen. Je kunt je dan wel voorstellen dat die 10 of 20 km/h te snel rijden al een heel grote invloed heeft als er onverwachte maneuvers moeten gebeuren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Soms is het nodig van met uw auto in de stad te zijn. Als ge wat gaat kopen bv, ziede u al met uwen pasgekochten breedbeeldtv, op den tram stappen ? De straatjes zijn hier smal, en soms moet ik al eens voor een collega verhuisdienst / koerierbedrijf spelen, da gaat nochtans goe , met da groot ding. Maar ik zal ook altijd keurig in een parkeertoren of kelder parkeren en de stad in trekken met de benenwagen, ik heb geen tijd om achter parking boven de grond te zoeken. Dus goeie park and ride, of walk toestanden, maak ik ook gebruik van. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
geen oplossing die perfect alle problemen oplost ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En als die wagen over slechte remmen beschikt, slechte schokdempers beschikt, slechte banden beschikt, geen ABS heeft enz... enz... wordt dat remmen ook gevaarlijker. Het is niet alleen snelheid, het is weliswaar een belangrijke factor maar niet de enig, ook natheid van het wegdek speelt mee. Als u dus keurig 120 rijd op een spekgladde zeiknatte baan, bent u even gestoord bezig als iemand die met een golf GTI tegen 200 per uur over autostrade scheurt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Past u het ook toe ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#199 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Paranoia is a disease onto itself, and may I add ..... the person standing next to you may not be who they appear to be... (Les Claypool) Laatst gewijzigd door Slasty : 21 oktober 2005 om 19:19. |
|
![]() |
![]() |