![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
Bekijk resultaten enquête: Waar ga jij wonen na de Vlaamse onafhankelijkheid? | |||
Ik blijf in Vlaanderen wonen natuurlijk |
![]() ![]() ![]() |
55 | 79,71% |
Ik verhuis naar Wallonië, ik gun het ze ni, neh!!! |
![]() ![]() ![]() |
8 | 11,59% |
Ik ga naar Frankrijk |
![]() ![]() ![]() |
2 | 2,90% |
Ik ga naar Nederland |
![]() ![]() ![]() |
4 | 5,80% |
Aantal stemmers: 69. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dan? In heel Vlaanderen wordt er dialect gebruikt? Wat is dan eigenlijk het punt dat u hiermee wilt maken? Dat men in Vlaanderen een Vlaams dialect spreekt en in Wallonië een Waals? Wilt u die enorme wijsheid met ons delen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Euh, natuurlijk. Hij is enkel geen vaderlandslievende Flamingant.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We kunnen zo'n afzuigpijp in de kiesbureau's aanbrengen, en van zodra je een bolletje bij FDF rood maakt, wordt je weggezogen, en via een pijplijn naar hartje Parijs gevoerd. Omdat ik een humaan mens ben, wil ik een waarschuwingsbord plaatsen aan de kiesbureau's. Eéntalig Nederlands, uiteraard... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() *fout*
Laatst gewijzigd door Jaani_Dushman : 3 maart 2006 om 19:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ga niet verder op de tekst die ik onder de foto's zie, ik ga verder op welke handelingen ik Vlaams Blok mandatarissen zie verrichten.
http://kim-roovers.skynetblogs.be/ Laatst gewijzigd door Kim : 3 maart 2006 om 20:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En welke handelingen ziet u dan wel? En welke van die handelingen gebeuren in naam van de partij en ook met goedkeuring ervan?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
|
![]() En u stelt zich zelfs geen vragen als u ziet vanwaar die foto's komen? Iedereen weet dat de LSP een extremistische, stalinistische en gevaarlijke partij is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Elk normaal denkend mens kan die foto's maar al te goed plaatsen!
![]() |
![]() |
#191 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die foto's zijn bij mijn weten niet bijgewerkt met photoshop. Ook het verleden van het Vlaams Blok bevestigt de activiteiten die op de foto's te zien zijn. Als u dat al gaat betwisten...
![]() |
![]() |
#192 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Enig idee dus waar, wanneer de foto's zijn genomen en wie erop staat? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Oorspronkelijk bericht door Harald [IMG]images/misc/backlink.gif[/IMG] Vlaanderen zonder Brussel komt in Europa op plaats 14 wat betreft bevolking plaats 15 wat betreft werkgelegenheid plaats 12 wat betreft Bruto Binnenlands Product plaats 4 wat betreft BBP per hoofd plaats 6 wat betreft uitvoer Niet levensvatbaar? mvg Harald. Manifest voor een zelfstandig Vlaanderen Denkgroep "In de Warande" Verkrijgbaar via de Vlaamse Volksbeweging : http://www.vvb.org/vvb/winkel/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
|
![]() Ik ga voor meer Vlaanderen, een "Vlaamser" Vlaanderen maar geen onafhankelijk Vlaanderen. Immers wat betreft internationale machtspositie staan we dan veel te zwak. Daarom ben ik voorstander van de hereniging van de Bourgondische Nederlanden met een serieuze autonomie voor de deelgebieden op bepaalde vlakken. Maar op rijksniveau toch een sterk staatshoofd en een groot leger om het Dietse Rijk op termijn zeker dezelfde macht te verwerven als Frankrijk en Duitsland en samen met deze landen front te vormen tegen het internationale zionisme en het islamitische terrorisme.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Wat overbleef van Hiroshima na de doortocht van een Vlaams Belang betoging. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
|
![]() Citaat:
![]() Tot zover jouw kennis over de LSP. |
|
![]() |
![]() |