![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Al diegenen die graag bedrogen worden
![]()
![]() |
#182 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
cogitationis poenam nemo patitur men straft geen gedachten daar het enkel gedachten zijn ![]() Laatst gewijzigd door phoebe : 3 april 2006 om 20:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#184 |
Minister-President
|
![]() Albert Van Nuffel van N-VA naar Vlaams Belang
10.07.2006 - Albert Van Nuffel, tot voor kort secretaris van N-VA-Buggenhout, arrondissementeel secretaris en N-VA-partijraadslid, vervoegt de rangen van het Vlaams Belang. Van Nuffel is naar eigen zeggen ontgoocheld over de “Volksunie-achtige toestanden” binnen de N-VA en stelt zich ernstige vragen bij de communautaire beginselvastheid van kartelpartner CD&V. De dubbelhartige houding van Geert Bourgeois en Bart De Wever inzake Vlaams-nationale frontvorming – enkele bestuursleden van N-VA-Wetteren werden prompt geschorst omdat zij het hadden aangedurfd gesprekken met het Vlaams Belang aan te knopen – was voor Albert Van Nuffel de spreekwoordelijke druppel. bron webstek Vb buggenhout |
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Europees Commissaris
|
![]() van Maerlant, het is zelfs zo zielig dat ik niet op deze posting reageer... of ik lig te vroeg in bed vandaag8)
![]() |
#186 |
Vreemdeling
|
![]() [FONT=Arial][SIZE=2][FONT=Arial] [/FONT][/SIZE][/FONT]
[FONT=Times New Roman][SIZE=3][/SIZE][/FONT] [FONT=Arial][SIZE=2][FONT=Arial][FONT=Arial]19-07-2006 [/FONT][/FONT][/SIZE][/FONT] [FONT=Arial][SIZE=2][FONT=Arial]Het Laatste Nieuws, [/FONT][/SIZE][/FONT][FONT=Arial][SIZE=2][FONT=Arial] [/FONT][/SIZE][/FONT] [FONT=Arial][SIZE=2][FONT=Arial]Buggenhout Albert Van Nuffel naar Vlaams Belang Albert Van Nuffel, tot voor kort secretaris van N-VA Buggenhout, arrondissementeel secretaris en N-VA-partijraadslid, stapt over naar het Vlaams Belang. Van Nuffel voelt zich naar eigen zeggen niet meer goed binnen N-VA, omwille van de volgens hem «Volksunie-achtige toestanden» daar. «Ik stel me ernstige vragen bij de communautaire beginselvastheid van kartelpartner CD&V», zegt hij. De druppel die de emmer deed overlopen was de schorsing van enkele N-VA'ers in Wetteren een tijdje geleden, nadat die gesprekken hadden aangeknoopt met het Vlaams Belang. Het Vlaams Belang, afdeling Buggenhout, reageert tevreden op de overstap. «Wij willen ons presenteren als het enige echte alternatief tegenover NCD en CD&V», aldus het Vlaams Belang. «Van Nuffel zal een prominente plaats bekleden op de lijst van het Vlaams Belang bij de verkiezingen.» (DND) __________________________________________________ __________________________________________________ _________________ [FONT=Tahoma][/FONT] [FONT=Tahoma]19.7.06[/FONT] [FONT=Tahoma] N-VA'er Albert Van Nuffel naar Vlaams Belang[/FONT] [FONT=Tahoma][/FONT] [FONT=Tahoma][SIZE=2][FONT=Arial]Ik ken Albert: nooit tevreden, altijd zagen, nooit bereid om andermans standpunt te begrijpen..….[/FONT][/SIZE][SIZE=2][FONT=Arial]Wat die communautaire beginselvastheid betreft: van het Blok ( Belang is een arrogante naamgeving) neem ik geen lessen in Vlaamsgezindheid aan, sinds het het Blok was, - en niemand anders – die het mogelijk heeft gemaakt dat Brussel een derde gewest werd.[/FONT][/SIZE][/FONT] [SIZE=2][FONT=Arial][FONT=Tahoma]Om die reden – en geen andere – ben ik als algemeen secretaris van de schadelijkste partij in Vlaanderen sedert de laatste oorlog opgestapt.[/FONT][/FONT][/SIZE] [FONT=Tahoma][SIZE=2][FONT=Arial][/FONT][/SIZE][/FONT] [FONT=Tahoma][SIZE=4][FONT=Arial]Jaak Peeters[/FONT][/SIZE][/FONT] [FONT=Tahoma][FONT=Arial][/FONT][/FONT][FONT=Arial][FONT=Tahoma]Olen[/FONT][/FONT] [/FONT][/SIZE][/FONT] |
![]() |
![]() |