Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 26 maart 2006, 21:03   #181
Antigone
Banneling

Antigone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Dan kwam de koning en de hele reutemeut er weer aan te pas om de bevolking te wijzen op de gevaren van rechts.
Nu zwijgen ze natuurlijk in alle talen, de bende hypocrieten.
Wat kunnen wij er nu aan doen dat de koning dat kind niet is komen opzoeken?
De koning zou beter afgeschaft worden ja.
Antigone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2006, 21:14   #182
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antigone Bekijk bericht
's Nachts rondlopen mag toch nog wel zeker?
mij zul je het tegenovergestelde nooit horen zeggen.Misdaden plegen, mensen halfdood slagen enz. is echter wél verboden, OOK voor vreemdelingen , ZELFS als ze minderjarig zijn
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2006, 21:58   #183
Antigone
Banneling

Antigone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
mij zul je het tegenovergestelde nooit horen zeggen.Misdaden plegen, mensen halfdood slagen enz. is echter wél verboden, OOK voor vreemdelingen , ZELFS als ze minderjarig zijn
jaaaaaa duuuuuuuuuuh
Antigone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2006, 22:42   #184
Jozef Ostyn
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Oh, heb ik gezegd dat er geschoten werd? Want dat legt men, ook in de hoofddraad voor vrijheid, steeds in mijn post, hoewel ik zelfs nog niet spréék van schieten.
Waarom moet het slachtoffer die Uzi dan bovenhalen? Om hem af te geven aan het ellendige uitschot dat hem aftroeft, zodat ze nog een beetje meer schade kunnen aanrichten?

Hebt u al ooit eens met een volautomatisch wapen geschoten? Geen schoon zicht.
Jozef Ostyn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2006, 22:43   #185
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik loop na een feestje ook midden in de nacht over straat, en dat zorgt soms ook voor de nodige overlast.
Dat is wat anders! Maar je rukt toch geen spiegeltjes af, maakt geen krassen in de auto's, plast of braakt niet in de brievenbussen, uiteraard!
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2006, 22:45   #186
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
ben benieuwd wat er in de kranten zou staan moesten 7 of 8 belgische jongens een gehandikapt marokaantje halfdood slagen "omdat hij geklikt heeft", en er een filmke van draaiden om aan de vrienden te tonen, en nog eens goed te lachen ermee...
Shttt!!! Je zou toch niet willen dat de ganse islamwereld in vuur en vlam staat! Die mensen hebben ook recht op een beetje verpozing!
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2006, 22:47   #187
lombas
Secretaris-Generaal VN

lombas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jozef Ostyn Bekijk bericht
Waarom moet het slachtoffer die Uzi dan bovenhalen? Om hem af te geven aan het ellendige uitschot dat hem aftroeft, zodat ze nog een beetje meer schade kunnen aanrichten?

Hebt u al ooit eens met een volautomatisch wapen geschoten? Geen schoon zicht.
Een uzi is ook schot-voor-schot, en ik zei zomaar een wapen...

Laatst gewijzigd door lombas : 26 maart 2006 om 22:48.
lombas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2006, 22:49   #188
Jozef Ostyn

Standaard

Citaat:
Een uzi is ook schot-voor-schot, en ik zei zomaar een wapen...
Natuurlijk, maar daarvoor is het niet gemaakt. Als ge meer gecontroleerd wilt schieten bestaat er toch beter gerief.
Oud 26 maart 2006, 22:51   #189
lombas
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Natuurlijk, maar daarvoor is het niet gemaakt. Als ge meer gecontroleerd wilt schieten bestaat er toch beter gerief.
Daarmee dat ik zeg dat ik zomaar iets zei. Ik wens niet dat iedereen hier met submachinegeweren rondloopt, hoor

Mijn enige intentie was uit te drukken hoe fantastisch het geweest moest zijn mocht die jongen zich kunnen verweerd hebben met een vuurwapen, als het nodig was actief, ten opzichte van de agressor die zich het recht toeëigent de fysieke onschendbaarheid van anderen de violeren.
Oud 26 maart 2006, 22:54   #190
Jozef Ostyn

Standaard

Citaat:
Daarmee dat ik zeg dat ik zomaar iets zei. Ik wens niet dat iedereen hier met submachinegeweren rondloopt, hoor

Mijn enige intentie was uit te drukken hoe fantastisch het geweest moest zijn mocht die jongen zich kunnen verweerd hebben met een vuurwapen, als het nodig was actief, ten opzichte van de agressor die zich het recht toeëigent de fysieke onschendbaarheid van anderen de violeren.
Nog veel leuker zou het zijn als we echt zouden te weten komen dat die onnozelaars echt zwaar gestraft zouden worden. Als ze veroordeeld worden zouden in ieder geval hun namen moeten bekend gemaakt worden zodat ze lekker publiek te schande kunnen gemaakt worden.
Oud 26 maart 2006, 22:55   #191
ilfalco
Minister-President

Standaard

uw partij heeft nochtans jaar en dag de tijd gehad om iets aan het probleem te doen ipv allerlei inquisitiecentra op te richten...
ilfalco is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2006, 23:03   #192
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Ken je het verschil tussen een motorisch en een mentaal gehandicapte?
de meeste mensen wel ! gij niet ?
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.

Laatst gewijzigd door ancapa : 26 maart 2006 om 23:06.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2006, 23:05   #193
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Snoepje Bekijk bericht
zie ze al lopen met hun La Coste en basketsloefkes en kroeskopke
"al loopt hij met die basketsloefkes nog zo snel... de kogel achterhaalt hem wel"
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2006, 23:08   #194
lombas
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Nog veel leuker zou het zijn als we echt zouden te weten komen dat die onnozelaars echt zwaar gestraft zouden worden.
... maar daar droom je hopelijk niet teveel van.

Laatst gewijzigd door lombas : 26 maart 2006 om 23:08.
lombas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 maart 2006, 05:42   #195
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nog veel leuker zou het zijn als we echt zouden te weten komen dat die onnozelaars echt zwaar gestraft zouden worden. Als ze veroordeeld worden zouden in ieder geval hun namen moeten bekend gemaakt worden zodat ze lekker publiek te schande kunnen gemaakt worden.
voor zulke gevallen mogen ze de schandpaal terug op de Grote Markt zetten.Je weet wel: een podium met zo een bouwsel erop waarin je handen en hoofd gevangen zitten, en je halfgeplooid rechtop moet blijven staan.Voorbijgangers hebben het recht om te schelden, te spuwen en met ongevaarlijke projektielen te smijten(rotte eieren, tomaten enz.).Dan voelen die jongens eens even hoe het aanvoeld om machteloos te staan tegenover de anderen, zoals zo een gehandikapte de hele tijd .Die zit gevangen in een kreupel, slecht funktionerend lichaam...
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 maart 2006, 06:57   #196
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Makkie Bekijk bericht
Ik weet niet wat ik het ergste vind: dat wat die jongen overkwam of het feit dat iemand zoiets post op een forum om te bewijzen dat alle migranten onopgevoede boefjes zijn...
En dan nog op slinkse wijze. In het eerste bericht staat er niet bij dat het over allochtone jongeren ging. Dat werd bewaard voor een tweede bericht. Waar is dat meldpunt racisme?

Dat bewijs mijn beste makkie, moeten ze mij al lang nie meer geven, al bewijs genoeg gehad, ... Laat ons zeggen dat de uitzonderingen de regel bevestigen...

Ik heb ooit zelf met "opvoerders" geklapt, zelf migranten, die het na de zoveelste keer dat het weer eens uit de hand liep, zelf ook wel inzagen, ze daar eigenlijk hun tijd zaten te verprutsen.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 maart 2006, 07:12   #197
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BitterSweet Bekijk bericht
Stemmingmakerij ???

Wat gaan we nog allemaal door de vingers zien ?

Aanklachten voor het gesproken woord noemt men racisme,hoe zou u iemand halfdood slaan dan noemen? Ha ja natuurlijk een "Fait divers"

Een accident de parcours, zoals die rechter het noemde die de beulen van Mombaerts vrijsprak...

Als ik morgen een allochtoon doodsla omdat hij mijn vrouw haar sjakosjh afpakt, kan ik daar voor gaan zitten. Dan zal het geen wettige zelfverdediging zijn en ook geen accident de parcours, dan heb ik ne kansarme sukkelaar vermoord. Zo noemen die linkse smeerlappen dat dan.

Nee, 7 gangsters die ne gehandicapten in mekaar slaan, dat moet maar kunnen 't is toch maar nen gehandicapten en ne facist, want hij had die 7 onschuldige kansarme kinderkes gaan veraden bij de facistische directie van een facistisch college, ... ja ja waar gaan we naartoe niewaar...

Zo'n laffe honden zouden eigenlijk een voor een moeten aangepakt worden door een groepken van 30 voetbalhooligans met baseball knuppels en kettingen ...

Hoe zouden jullie linksen het noemen, moesten die 7 laffe kloten, tijdens hun 'actie' gestoord worden door iemand als ik, ? Want als ik 7 laffe debielen bezig zie tegen 1 gehandicapte, dan grijp ik in, dan mogen ze zelf nog me 14 zijn.

Dan zal er morgen in de gazet wel staan : " Facistische zot, slaat 7 spelende kinderen neer" of iets dergelijks...

Wel, dan ben ik maar ne facistische zot, waar ik het het moeilijkst mee heb, dat is dat er dan ongtwijfeld mensen gezien hebben die niks voor die jongen gedaan hebben. Da zijn nog grotere schijtlaarzen dan die 7 .

Al kost u dat een blauw oog en wa gekneusde ribben, zoiets laat ge toch nie gebeuren ?
Oud 27 maart 2006, 07:18   #198
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fille van de Foor Bekijk bericht
Natuurlijk stemmingmakerij.

Ik heb (was het nu gisteren?) op het nieuws iets gehoord over een school die in brand zou zijn gestoken. Waarom worden hierover geen "zwaarwichtige" threads gopend om het onderliggende fenomeen te (proberen te) duiden? Maar als volgende week of volgende maand (of zelfs volgend jaar) mocht aan het licht komen dat er een vijfde-generatie allochtoon bij betrokken is, dan zal "het kot" hier weer eens te klein zijn.
Let ook een op het verschil tussen het aantal postings in een thread over verkrachtende migranten (een thread die dan ook nog eens bol staat van de loze beweringen) en het aantal tussenkomsten in die paar recente threads over pedofiele autochtonen...

Er is hier op zijn minst sprake van een dubbele moraal, hoewel ik stilaan vrees dat het woord "moraal" in deze een beetje misplaatst is.

Niet voor mij Fille, wie iets uitsteekt moet gestraft worden, (u bedoelt die school in Asse... ) Als ze daar de daders van vinden, dan mogen ze die hun laatste fr verbeurd verklaren, en voor n tijdjen in den bak.

Voor delinquente minderjarigen, zouden ze trouwens een ander gevangenissysteem moeten uitdokteren, die bootcamps op zijn amerikaans vind ik wel iets hebben, of het uitdelen van lijfstraffen, (niet kompleet afkloppen of zo, maar ik kan wel een paar dingen bedenken die u zo uitputten dat ge gaat kiezen om gewoon afgeklopt te worden als ge ze moet ondergaan. )
Oud 27 maart 2006, 07:41   #199
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door max4westland Bekijk bericht
Het wordt eens tijd dat er opnieuw orde en tucht zal heersen in de scholen. Wat mij betreft zou dat gespuis publiekelijk een lijfstraf mogen krijgen op de speelplaats. Het onderwijs is veel te soft geworden, waardoor pestgedrag en geweld steeds vaker voorkomen. In een katholieke en nationaal solidaristische staat zou zoiets geen waar zijn. Pfff, nu sturen ze gewoon dat krapuul van school en daarmee is de kous af... Die gasten lachen daarmee, nu kunnen ze nog wat meer op straat rondlopen en mensen lastigvallen.
Inderdaad ,in onzen tijd, en dat is nog niet zo heel lang geleden, heb ik het ooit gezien dat heel de klas buiten ging en dat er eenen die al heel de les 't varken had uitgehangen voor de deur werd tegengehouden en de deur ging toe, ...

Diezelfde, leeraar heeft ooit ook een doos met houten blokskes voor eenheden en tientallen naar eene zijne kop gesmeten die nie goe oplette, en daarna, mocht hem alllemaal de stukskes bijeenzoeken en opruimen...

Als ge geen discipline had ,werd dat er wel ingeklopt, ik had altijd wel bewondering voor buitengewone strafsystemen... De meeste leeraars, gaven 2 blz. of zo, ja da was om mee te lachen natuurlijk... Maar bij wiskunde was da 2 blz, x het aantal daders. (ge leerden er nog mee rekenen ook) bijna als kon ook vliegen, van klasagenda's die nie orde waren tot boekentassen toe, er is er ooit eentje van 't derde verdiep naar beneden gesmeten, met inhoud...

Ik ben er zeker van dat sommige leeraars een extra opleiding gevolgd hadden bij een Ex-kampbewaarder van Aushwitz of Breendonk. Intimidatie technieken, vernedering enz... tot zelf ondervragingstechnieken toe.

Maar bij ons werden geen gehandicapten afgeklopt, hooguit wat getreiterd, er werd gevochten, met minstens een stevige vechtpartij per week, waarbij iedereen kwam kijken, en aanmoedigen, maar dat waren steeds eerlijke gevechten, (die gast die 5 jaar ouder was als ikik die was maar even groot, dus... ) en ik heb ook nooit geweten da ze iemand moesten afvoeren. Gasten die echt de lafaard uithingen, en me 3-4 man eenen aanpakten, konden het bij den directeur komen uitleggen, en da was nog zo'n broeder die streng maar rechtvaardig was. Nen echten directeur waar ge voor ging rechtstaan, en ja en nee mijnheer den directeur... de consequenties van 2 keer nie luisteren of lastig blijven doen, waren dan ook EXIT school. Ik heb er een geweten die van april tot juni, geen enkele dag meer in de middagpauze heeft moeten doorbrengen. Permanente isolatie, ...

Kortom, tucht en orde en een opleiding op een redelijk niveau.

Maar nu met al dat links gezeik, dat een leeraar zelf bijna nie meer mag ingrijpen in zijn eigen klas, wat wilt ge nu in godsnaam nog dat er wordt afgeleverd op het einde van 't jaar.
Oud 27 maart 2006, 07:53   #200
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik vind zulke gasten hun groepsgedrag nogal merkwaardig. Ik heb eens met zone 'relmarokkaan' een gesprek gehad. Die was echt wel redelijk aanspreekbaar ezno. Hij vertelde over een 10 tegen 1 'gevecht' van een paar dagen geleden. Ik vroeg of hij dat nu serieus vondt en hij gaf meteen toe van niet.

Dat is het probleem bij die gasten inderdaad, ik heb zelf met zo eenen gewerkt, als ge die alleen hebt staan die al in hun broek te doen als ge nog maar eens vies kijkt, maar t wordt krapuul als ze met nen man of 3 - 4 zijn, dan denken ze dat ze alles mogen en dat er hun toch niemand gaat aanvallen. Grote broer is maar een SMS ke weg, ...
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:50.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be