![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() De koning zou beter afgeschaft worden ja. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Hebt u al ooit eens met een volautomatisch wapen geschoten? Geen schoon zicht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Shttt!!! Je zou toch niet willen dat de ganse islamwereld in vuur en vlam staat! Die mensen hebben ook recht op een beetje verpozing!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een uzi is ook schot-voor-schot, en ik zei zomaar een wapen...
Laatst gewijzigd door lombas : 26 maart 2006 om 22:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Mijn enige intentie was uit te drukken hoe fantastisch het geweest moest zijn mocht die jongen zich kunnen verweerd hebben met een vuurwapen, als het nodig was actief, ten opzichte van de agressor die zich het recht toeëigent de fysieke onschendbaarheid van anderen de violeren.
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Minister-President
|
![]() uw partij heeft nochtans jaar en dag de tijd gehad om iets aan het probleem te doen ipv allerlei inquisitiecentra op te richten...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() de meeste mensen wel ! gij niet ?
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. Laatst gewijzigd door ancapa : 26 maart 2006 om 23:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "al loopt hij met die basketsloefkes nog zo snel... de kogel achterhaalt hem wel"
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ... maar daar droom je hopelijk niet teveel van.
Laatst gewijzigd door lombas : 26 maart 2006 om 23:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat bewijs mijn beste makkie, moeten ze mij al lang nie meer geven, al bewijs genoeg gehad, ... Laat ons zeggen dat de uitzonderingen de regel bevestigen... Ik heb ooit zelf met "opvoerders" geklapt, zelf migranten, die het na de zoveelste keer dat het weer eens uit de hand liep, zelf ook wel inzagen, ze daar eigenlijk hun tijd zaten te verprutsen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een accident de parcours, zoals die rechter het noemde die de beulen van Mombaerts vrijsprak... Als ik morgen een allochtoon doodsla omdat hij mijn vrouw haar sjakosjh afpakt, kan ik daar voor gaan zitten. Dan zal het geen wettige zelfverdediging zijn en ook geen accident de parcours, dan heb ik ne kansarme sukkelaar vermoord. Zo noemen die linkse smeerlappen dat dan. Nee, 7 gangsters die ne gehandicapten in mekaar slaan, dat moet maar kunnen 't is toch maar nen gehandicapten en ne facist, want hij had die 7 onschuldige kansarme kinderkes gaan veraden bij de facistische directie van een facistisch college, ... ja ja waar gaan we naartoe niewaar... Zo'n laffe honden zouden eigenlijk een voor een moeten aangepakt worden door een groepken van 30 voetbalhooligans met baseball knuppels en kettingen ... Hoe zouden jullie linksen het noemen, moesten die 7 laffe kloten, tijdens hun 'actie' gestoord worden door iemand als ik, ? Want als ik 7 laffe debielen bezig zie tegen 1 gehandicapte, dan grijp ik in, dan mogen ze zelf nog me 14 zijn. Dan zal er morgen in de gazet wel staan : " Facistische zot, slaat 7 spelende kinderen neer" of iets dergelijks... Wel, dan ben ik maar ne facistische zot, waar ik het het moeilijkst mee heb, dat is dat er dan ongtwijfeld mensen gezien hebben die niks voor die jongen gedaan hebben. Da zijn nog grotere schijtlaarzen dan die 7 . Al kost u dat een blauw oog en wa gekneusde ribben, zoiets laat ge toch nie gebeuren ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet voor mij Fille, wie iets uitsteekt moet gestraft worden, (u bedoelt die school in Asse... ) Als ze daar de daders van vinden, dan mogen ze die hun laatste fr verbeurd verklaren, en voor n tijdjen in den bak. Voor delinquente minderjarigen, zouden ze trouwens een ander gevangenissysteem moeten uitdokteren, die bootcamps op zijn amerikaans vind ik wel iets hebben, of het uitdelen van lijfstraffen, (niet kompleet afkloppen of zo, maar ik kan wel een paar dingen bedenken die u zo uitputten dat ge gaat kiezen om gewoon afgeklopt te worden als ge ze moet ondergaan. ) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Diezelfde, leeraar heeft ooit ook een doos met houten blokskes voor eenheden en tientallen naar eene zijne kop gesmeten die nie goe oplette, en daarna, mocht hem alllemaal de stukskes bijeenzoeken en opruimen... ![]() Als ge geen discipline had ,werd dat er wel ingeklopt, ik had altijd wel bewondering voor buitengewone strafsystemen... De meeste leeraars, gaven 2 blz. of zo, ja da was om mee te lachen natuurlijk... Maar bij wiskunde was da 2 blz, x het aantal daders. (ge leerden er nog mee rekenen ook) bijna als kon ook vliegen, van klasagenda's die nie orde waren tot boekentassen toe, er is er ooit eentje van 't derde verdiep naar beneden gesmeten, met inhoud... Ik ben er zeker van dat sommige leeraars een extra opleiding gevolgd hadden bij een Ex-kampbewaarder van Aushwitz of Breendonk. Intimidatie technieken, vernedering enz... tot zelf ondervragingstechnieken toe. ![]() Maar bij ons werden geen gehandicapten afgeklopt, hooguit wat getreiterd, er werd gevochten, met minstens een stevige vechtpartij per week, waarbij iedereen kwam kijken, en aanmoedigen, maar dat waren steeds eerlijke gevechten, (die gast die 5 jaar ouder was als ikik die was maar even groot, dus... ) en ik heb ook nooit geweten da ze iemand moesten afvoeren. Gasten die echt de lafaard uithingen, en me 3-4 man eenen aanpakten, konden het bij den directeur komen uitleggen, en da was nog zo'n broeder die streng maar rechtvaardig was. Nen echten directeur waar ge voor ging rechtstaan, en ja en nee mijnheer den directeur... de consequenties van 2 keer nie luisteren of lastig blijven doen, waren dan ook EXIT school. Ik heb er een geweten die van april tot juni, geen enkele dag meer in de middagpauze heeft moeten doorbrengen. Permanente isolatie, ... Kortom, tucht en orde en een opleiding op een redelijk niveau. Maar nu met al dat links gezeik, dat een leeraar zelf bijna nie meer mag ingrijpen in zijn eigen klas, wat wilt ge nu in godsnaam nog dat er wordt afgeleverd op het einde van 't jaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is het probleem bij die gasten inderdaad, ik heb zelf met zo eenen gewerkt, als ge die alleen hebt staan die al in hun broek te doen als ge nog maar eens vies kijkt, maar t wordt krapuul als ze met nen man of 3 - 4 zijn, dan denken ze dat ze alles mogen en dat er hun toch niemand gaat aanvallen. Grote broer is maar een SMS ke weg, ... |
|
![]() |
![]() |