![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Tenslotte, ik betwijfel héél sterk dat die kinderen en vrouwen die daartussen zitten "macht" hebben gehad. Maar soit... Verder weet ik niet of ze een Belgisch paspoort vragen, dan wel een verlengde verblijfsvergunning. Ik ken de wettelijke kant van de zaak niet goed genoeg. Wél weet ik dat politiek asiel niet gelijk staat aan een belgisch paspoort, maar aan een verblijfsvergunning voor welbepaalde of onbepaalde duur. met vriendelijke groeten
![]() |
![]() |
#182 | ||
Gouverneur
|
![]() [quote="jan hyoens"]
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#183 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
2. Daar twijfel ik geen moment aan, maar dat is zoals met een echtscheiding: beiden hebben hun tegengesteld verhaal waarvan je kan zeggen hij/zij heeft gelijk. Dat neemt niet weg dat de boel grondig verziekt is en zéker niet dat iemand die daar niets mee te maken heeft verplicht kan gesteld worden ze allebei alimentatie te geven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Pas dat maar eens toe op mensen die belastingen ontduiken!(Wat illegalen trouwens constant doen). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#187 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() 2. Neen, verplicht niet. Maar als die vrouw bij mij aan de deur staat te bleiten dat haar man haar heeft geslagen, dan laat ik ze binnen en geef ik ze eten. En als ze zich misdraagt, zal ze zich daarvoor moeten verantwoorden.
![]() |
![]() |
#188 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#189 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Wie betaalt de ziekenhuiskosten voor de hongerstakers? Wat kunnen die Afghanen aan onze maatschappij bijbrengen? Hongerstakerij is in feite een vorm van terrorisme, maar ja, Amnesty International stookt ze daartoe op, net zoals destijds aangeraden werd aan uitgeprocedeerde asielzoekers om weerstand te bieden, met het geval Adama tot gevolg. Niet die rijkswachters zouden vervolgd moeten worden maar die softies die opstookten tot die agressie! En zo is het hier ook: die hebben allemaal een advocaat, een begeleider, een sociaal helper en wat weet ik allemaal niet en DIE zullen wel de tip tot hongerstakerij gegeven hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() Met U discussiëren is ook niet mogelijk hé. 't zijn allemaal criminelen, ze zorgen allemaal voor overlast, en 't zijn altijd de linksen die het in hun hoofd gepraat hebben. Jaja, ge krijgt gelijk ![]()
![]() |
![]() |
#191 | |||||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#192 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Man toch, die komen gewoon naar hier omdat mensensmokkelaars ginder ze hebben verteld dat de Belgen echte sissies zijn die hun hebben en houden te grabbel gooien aan wie er om vraagt! Ja waarom gaan ze niet naar Pakistan(als het Taliban zijn), of naar Iran(als het Peshmerga zijn), of naar een van de oude Moslim Sovietrepublieken? Simpel, daar worden ze met de wapens in de aanslag weggejaagd. IK Numarx, ik breng de naastenliefde ELKE DAG in practijk door mijn maatschappelijke plicht te doen, belastingen te betalen, beleefd te zijn tegen iedereen, de sociale zekerheid niet te belasten(dat kan ik ook niet want ik ben zelfstandige)en geen terroristische acties als hongerstakingen te plegen. Ik ben wel niet van plan om al mijn zuurverdiende centen aan bedelaars te geven of hoe zou je die Afghanen anders noemen?Ben jij dat wel van plan dan? Als elke mensenliefhebberhier zich persoonlijk financiëel borgstelt voor één of meer Afghanen mogen ze allemaal blijven ga jij dat doen? (En idd ik heb een dt-fout gepleegd dank voor de melding)[/i] |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#194 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Net zomin als in het handvest van AI staat dat ze die sukkelaars aanzetten tot verzet maar informeel en mondeling doen ze dat wel degelijk natuurlijk. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Parlementslid
|
![]() Ja TomB, vind jij ook niet dat telkens de VS ergens een vluchtelingenstroom teweeg brengt ze die mensen maar moeten opvangen in Amerika?
Wat hebben wij hier in België in godsnaam met Afghaanse problemen te maken! |
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#197 |
Gouverneur
|
![]() Als ik alles op een rijtje zet heeft de regering tot nu toe correct gehandeld.
Probleem is wel dat het wantrouwen bijzonder groot is en dat op dit moment in Afganistan zeker alles niet onder controle is. Trouwens , als ik Afgaan was zou ik ook alles in het werk stellen om in België te mogen blijven. Wel lijkt er me toch nog altijd een stevig probleem met de snelheid van afhandeling. We zouden zoiets binnen zes maanden moeten afhandelen en niet binnen een termijn van meerdere jaren. Die kinderen spreken zelfs al Nederlands.. Ik ken er in Wallonië met een hoger diploma die.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Ja maar bitter weinig verstand... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 |
Minister
|
![]() Als iemands mening niet overeenkomt met de uwe wil dat niet noodzakelijk zeggen dat de andere fout zit.