![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als ik een betoging hou tegen het home zijn, noemt U dat vanuit Uw gezichtsvizie, discrimineren of provoceren. De betogers noemen het zich outen! Ik persoonlijk vind, dat men zijn sexuele geaardheid zowel, hetero of homo zijn moet beleven met zijn partner. En niet op een vrachwagen, waar voor MIJ, die gasten alleen de clown staan uit te hangen, waar ik dan alleen karnaleske toestanden bij zie. Bij carnaval loopt men ook verkleed omdat men zijn WARE gelaad (aard) niet toond. Kan U niet begrijpen dat hetgeen U normaal vind, andere mensen als abnormaal bestempelen? Veel van de holobi 's zijn zelfs tegen dat gedoe. Alleen een zeer beperkt aantal houd zich bezig met drukking. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Europees Commissaris
|
![]() Je hebt op geen enkele van mijn vragen geantwoord. Wat is er precies zo provocerend aan een gay-parade? Wat houdt dat in, "op een deftige en waardige wijze zijn homo-zijn beleven"?[/quote]
Stel Uw vraag dan anders! Ik voor mij heb geantwoord op uw vraag, het enige waar ik niet heb op geantwoordt is " hebt u er &l een gezien van diecht bij" Ik heb de groep "DILLI" eens bezig gezien, en dan was de maat en het respect voor deze Uitwassen vol. ik hoef er geen meer te zien. En Raf, ik ga zeker niet kijken, maar met de optredens op TV zie ik genoeg. Mannen die het nodig vinden zich te verkleden in vrouwen. Mannen die hormonenproducten innemen, om borsten te krijgen, en er dan lopen mee te pronken? (dat zijn voor U héél gewone zaken, dat is voor mij tegennatuurlijk. En daar hebt U mijn persoonlijke mening. Uw mening zal wel héél tegenovergesteld zijn. Daarom kan ik ook de Paus begrijpen, alhoewel ik GEEN katholiek ben. |
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Overigens moet er niet voldaan worden aan die voorwaarde volgens abnormalen. Een akkoord voor de dood is voldoende, en strikt genomen is een lijk slechts een voorwerp ter bevrediging van hun abnormaliteit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik heb U mijn mening gegeven. En U spreekt van rond de pot draaien! Als U een mening al niet kunt begrijpen...... En wat moet ik U antwoorden, Dat het voor mij een onozele bezigheid is die gay parade's ? En adn gaat Uw volgend vraagske zijn .: 3waarom vind ge dat onozel". En zo blijvenb we bezig. Neen Raf, het is juist door de ingenomen houding dat we eenb degout hebben van BEPAALDE holoibi's. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | ||||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#191 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn tweede vraag was: wat houdt dat in, "op een deftige en waardige wijze zijn homo-zijn beleven"? Ook op die vraag is er geen duidelijk antwoord gekomen. Je vindt blijkbaar dat holebi's zich volgens een bepaald stramien horen te gedragen, dus wil ik graag van je weten wat dat stramien precies is. Als je het gedrag van de gemiddelde holebi zo provocerend vindt, kan die vraag toch niet zo moeilijk te beantwoorden zijn?
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Wel dat zijn de mensen die afstand nemen van die relnichten, en hun relatie opbouwen zoals de hetero dat doet.! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | ||||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Bovendien is het respectloos tegenover de overledene en zijn familie, en een misdrijf.
![]() |
![]() |
#197 | |||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Waarom moeten ze persé een Gay parade houden? Kunnen ze geen karnavl vieren op de zelfde dagen als een normaal burger. Het is door de afwijkende houding van de holibi, dat hij afwijkend wordt behandelt. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom er een gay-parade gehouden wordt? Om dezelfde reden als er betogingen en witte marsen en dies meer gehouden worden: om aandacht te vragen voor de ongelijke behandeling waar we al eeuwenlang het slachtoffer van geweest zijn.
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#200 |
Banneling
|
![]() En dat nieuwe onderschrift van Raf is echt walgelijk.
![]() |
![]() |
![]() |