![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
MP3-moord Onlangs werd een tiener neergestoken in het Brusselse Centraal Station. Daat leidde tot een heleboel verhitte discussies. We groeperen ze in dit subforum. |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Fijn dat u uw excuses aanbied, excuses aanvaard .
|
![]() |
![]() |
#182 | ||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Wie haalde er weer de moslimgemeenschap bij, of dacht u nu werkelijk dat dit soort mensonwaardige daden door de moslimgemeenschap aangemoedigd/goedgekeurd wordt of het in hun cultuur ingebakken zit? Spartelen als een duiveltje in een wijwatervat noem ik dat. Wanneer ik u op de man vraag wie die moslimpamperaars dan wel zijn, komt u helaas niet verder dan wat lullen over mensen met oogkleppen op en het niet lezen van politiek correcte heksenjacht. En nee, Knorretje, je moet uiteraard niet geloven dat het huis in Schaerbeek opzettelijk in de fik gestoken was, wanneer ik met een analoog voorbeeld, zoals gevraagd, op de proppen kom. Zelfs het geweer dat die ouders ombracht, ging per ongeluk af. http://www.nieuwsblad.be/Article/Det...na07052003_004 Citaat:
http://www.vlaamsbelang.be/index.php?p=1&id=226 Citaat:
http://www.atv.be/nieuws/default.asp?mid=8&id=540 Laatst gewijzigd door Jakko : 15 april 2006 om 20:51. |
||||
![]() |
![]() |
#183 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Knorretje heeft het over de islam en Hirsi Ali. En jij begint over wat Hirsi Ali over het Belang heeft beweerd. Maar Knorretje heeft het niet over het Belang gehad, en dat filmpje doet niets af aan wat Knorretje over de islam of Hirsi Ali heeft gezegd. Integendeel. Bekijk het filmpje nog maar eens. Let vooral op wat de imam van dienst zegt. Ach, Blok-bashing is wat vroeger de aflaat was voor de katholieken. Maar er is geen hemel.
![]() |
#184 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mij zal je niet horen beweren dat 'dit soort mensonwaardige' daden aangemoedigd/goedgekeurd wordt door de moslimgemeenschap, maar je kan niet ontkennen dat het gedrag van heel wat zoonlieven op zijn minst vergoelijkt wordt. Ik heb bovendien na twee volle dagen nog altijd geen weet van een moordlustige Marokkaan die door zijn gemeenschap verplicht werd de gevolgen van zijn daden te dragen en zichzelf aan te geven bij de politie. Hoe zou d�*t maar komen als de moslimgemeenschap dergelijke smeerlapperij toch niet goedkeurt/aanmoedigt? En d�*t vergoelijken zit 'toevallig' wél in de moslimcultuur ingebakken. Toch als er smeerlapperij tegen ongelovigen moet vergoelijkt worden. Hoe verklaar jij overigens de procentuele overbevolking van onze gevangenissen door Marokkanen? |
|
![]() |
![]() |
#185 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#186 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Nu maak je het wel heel erg moeilijk voor een Zwart-Wit-denker.
#187 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is dan die zwart-wit denker zijn probleem.
|
![]() |
![]() |
#188 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en de Vexille... Maar dat wil nog niet zeggen dat ze daarom VB-er geworden zijn.
![]() |
#190 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Binnen een paar dagen is het weer "business as usual", met eventueel een opflakkering wanneer dat ongedierte wordt opgepakt... en dan hoor je er weer een tijdje niets meer van... tot je ze op een dag tegenkomt op straat... |
|
![]() |
![]() |
#191 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je hebt gelijk.
En toch kan ik mij niet tot hetzelfde niveau verlagen.... |
![]() |
![]() |
#192 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik ben het iig niet. Noch Vb-er idd.
One World, One Dream, One Everything Laatst gewijzigd door Stratcat : 15 april 2006 om 21:47. |
|
![]() |
![]() |
#194 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vraag het haar eens per pb.
|
![]() |
![]() |
#195 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mocht één van mijn kinderen zoiets overkomen, zou zo'n stuk ongedierte ook wel eens heel vlug bij Allah kunnen terechtkomen... Met wat bloemen op het graf van je kind en een mooie speech, lost niet veel op... Komt de koning ook een kijkje nemen, of is dat alleen als... ? |
|
![]() |
![]() |
#196 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
#197 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#198 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Om ook mijn eigen zelve nog eens te quoten: lees nog eens de quote waarop je gereageerd hebt.
#199 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
We hebben echt geen 600 jaar tijd voor die mannen ons bijgebeend zijn, en dat hun problemen met de godsdienst uit de voeten zijn.Het islam-probleem moet onmiddellijk opgelost worden... |
|
![]() |
![]() |
#200 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bedoel je dat iedereen weer vlug moet gaan zwijgen over wat er gebeurd is? Die messentrekkers verdienen niets minder dan een kogel door hun kop, en dan zwijgen we er maar over...
|
![]() |