Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > MP3-moord
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

MP3-moord Onlangs werd een tiener neergestoken in het Brusselse Centraal Station. Daat leidde tot een heleboel verhitte discussies. We groeperen ze in dit subforum.

Discussietools
Oud 15 april 2006, 19:18   #181
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN

Boadicea's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duvelke Bekijk bericht
ik heb het niet gezegd, ik zei ALS, djiezes
maar soit,
ALS ik dat gezegd zou hebben, mijn excuses hiervoor
Fijn dat u uw excuses aanbied, excuses aanvaard .
Oud 15 april 2006, 20:50   #182
Jakko
Minister-President

Standaard

Citaat:
Jakko:
Een eerste vereiste is leren lezen wat er staat, Knorretje.
Citaat:
Knorretje: Juist, daar heeft u blijkbaar zelf moeite mee. Of waren de voorbeelden te moeilijk om vinden ?
Nogmaals, Nu moet je maar eens een paar voorbeelden geven van het blind extremisme van het Vlaams Belang dat jij zo gelijkend vindt met het moslimextremisme.
Waar beweer ik dat? Dat waren de letterlijke woorden van Hirsi Aayen, maar om uw grote gelijk te halen maar wat gaan schermen met terroristische aanslagen, gepleegd in het buitenland in naam van Allah, want pas maar op, binnen de korste keren gebeurt het ook hier?
Wie haalde er weer de moslimgemeenschap bij, of dacht u nu werkelijk dat dit soort mensonwaardige daden door de moslimgemeenschap aangemoedigd/goedgekeurd wordt of het in hun cultuur ingebakken zit?
Spartelen als een duiveltje in een wijwatervat noem ik dat. Wanneer ik u op de man vraag wie die moslimpamperaars dan wel zijn, komt u helaas niet verder dan wat lullen over mensen met oogkleppen op en het niet lezen van politiek correcte heksenjacht.
En nee, Knorretje, je moet uiteraard niet geloven dat het huis in Schaerbeek opzettelijk in de fik gestoken was, wanneer ik met een analoog voorbeeld, zoals gevraagd, op de proppen kom. Zelfs het geweer dat die ouders ombracht, ging per ongeluk af.
http://www.nieuwsblad.be/Article/Det...na07052003_004

Citaat:
Volgens u is er een analogie tussen het moslimextremisme en het extremisme van VB : alleen staaft u die bewering niet. Waarom niet?
http://www.standaard.be/Artikel/Deta...MF31012006_030
http://www.vlaamsbelang.be/index.php?p=1&id=226
Citaat:
Oorspronkelijk bericht door Jakko
Verschoon mij mijn onwetendheid, maar Ayaan Hirsi Ali, is dat niet die Nederlandse politica, die ervoor pleit om het Vlaams Belang te verbieden omdat ze heel sterk lijkt op extremistische moslims zoals die van de Hofstad-groep?
Blijf maar volharden in de boosheid, Knorretje, maar wellicht dat volgend filmpje duidelijkheid brengt wat zij ermee bedoelde.
http://www.atv.be/nieuws/default.asp?mid=8&id=540

Laatst gewijzigd door Jakko : 15 april 2006 om 20:51.
Jakko is offline  
Oud 15 april 2006, 21:17   #183
Stratcat
Eur. Commissievoorzitter

Stratcat's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jakko Bekijk bericht
Blijf maar volharden in de boosheid, Knorretje, maar wellicht dat volgend filmpje duidelijkheid brengt wat zij ermee bedoelde.
Ik heb het filmpje bekeken en ik vind dat jij in je hemd staat.

Knorretje heeft het over de islam en Hirsi Ali. En jij begint over wat Hirsi Ali over het Belang heeft beweerd. Maar Knorretje heeft het niet over het Belang gehad, en dat filmpje doet niets af aan wat Knorretje over de islam of Hirsi Ali heeft gezegd. Integendeel. Bekijk het filmpje nog maar eens. Let vooral op wat de imam van dienst zegt.

Ach, Blok-bashing is wat vroeger de aflaat was voor de katholieken.
Maar er is geen hemel.
Oud 15 april 2006, 21:25   #184
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wie haalde er weer de moslimgemeenschap bij, of dacht u nu werkelijk dat dit soort mensonwaardige daden door de moslimgemeenschap aangemoedigd/goedgekeurd wordt of het in hun cultuur ingebakken zit?
Toevallig hoefde de moslimgemeenschap er niet bijgehaald te worden. De moordenaar was 'toevalling' een Noord-Afrikaan, dus Marokkaan dus naar alle waarschijnlijkheid...moslim.

Mij zal je niet horen beweren dat 'dit soort mensonwaardige' daden aangemoedigd/goedgekeurd wordt door de moslimgemeenschap, maar je kan niet ontkennen dat het gedrag van heel wat zoonlieven op zijn minst vergoelijkt wordt. Ik heb bovendien na twee volle dagen nog altijd geen weet van een moordlustige Marokkaan die door zijn gemeenschap verplicht werd de gevolgen van zijn daden te dragen en zichzelf aan te geven bij de politie. Hoe zou d�*t maar komen als de moslimgemeenschap dergelijke smeerlapperij toch niet goedkeurt/aanmoedigt?

En d�*t vergoelijken zit 'toevallig' wél in de moslimcultuur ingebakken. Toch als er smeerlapperij tegen ongelovigen moet vergoelijkt worden.

Hoe verklaar jij overigens de procentuele overbevolking van onze gevangenissen door Marokkanen?
Knuppel is offline  
Oud 15 april 2006, 21:28   #185
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De anarchistische bankier Bekijk bericht

Knorretje heeft het over de islam en Hirsi Ali. En jij begint over wat Hirsi Ali over het Belang heeft beweerd. Maar Knorretje heeft het niet over het Belang gehad, en dat filmpje doet niets af aan wat Knorretje over de islam of Hirsi Ali heeft gezegd. Integendeel. Bekijk het filmpje nog maar eens. Let vooral op wat de imam van dienst zegt.

Maar er is geen hemel.
Knorretje is overigens VLD-er en geen VB-er....
Oud 15 april 2006, 21:33   #186
Stratcat
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Nu maak je het wel heel erg moeilijk voor een Zwart-Wit-denker.
Oud 15 april 2006, 21:34   #187
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Dat is dan die zwart-wit denker zijn probleem.
Knuppel is offline  
Oud 15 april 2006, 21:37   #188
rik47
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Kan ik me van Knorretje moeilijk inbeelden met de huidige VLD.
rik47 is offline  
Oud 15 april 2006, 21:41   #189
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rik47 Bekijk bericht
Kan ik me van Knorretje moeilijk inbeelden met de huidige VLD.
Ik ook niet van de Anarchistische bankier...
en de Vexille...

Maar dat wil nog niet zeggen dat ze daarom VB-er geworden zijn.
Oud 15 april 2006, 21:42   #190
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Je hebt gelijk maar oproepen tot geweld mag niet.

Misschien al eens beginnen met deel te nemen aan acties met de bedoeling te laten ZIEN dat WIJ dit niet langer pikken?
En denk je werkelijk dat dat ook maar iets zal uithalen??? Die bendes en die "enkelingen" moeten keihard worden aangepakt... daat wringt het schoentje. En daar zijn onze politiekers te gemakzuchtig en te laf voor.
Binnen een paar dagen is het weer "business as usual", met eventueel een opflakkering wanneer dat ongedierte wordt opgepakt... en dan hoor je er weer een tijdje niets meer van... tot je ze op een dag tegenkomt op straat...
andev is offline  
Oud 15 april 2006, 21:43   #191
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Je hebt gelijk.
En toch kan ik mij niet tot hetzelfde niveau verlagen....
Knuppel is offline  
Oud 15 april 2006, 21:45   #192
born2bewild
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1handclapping Bekijk bericht

Er is wel 1 ding dat ik beu ben nl. dat er een politieke stroming zou bestaan die criminelen "pampert".
Groot gelijk. Aan deze thread te zien is iedereen dat kotsbeu.
born2bewild is offline  
Oud 15 april 2006, 21:46   #193
Stratcat
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Ik ook niet van de Anarchistische bankier...
en de Vexille...

Maar dat wil nog niet zeggen dat ze daarom VB-er geworden zijn.
Ja maar, is Knorretje nu VLD-er? Want dat heb je wel beweerd.
Ik ben het iig niet. Noch Vb-er idd.

Laatst gewijzigd door Stratcat : 15 april 2006 om 21:47.
Stratcat is offline  
Oud 15 april 2006, 21:48   #194
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Vraag het haar eens per pb.
Knuppel is offline  
Oud 15 april 2006, 21:51   #195
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Aan jouw reactie te zien wil je er vandaag niet eens over praten, zoveel is duidelijk.

Ikzelf zal er bij elke gelegenheid op terugkomen, wees gerust.
En als repliek krijg de multiculidioten die gaan repliceren met: weet je nog, die Belg heeft dit, en die Belg heeft dat enz.... en dus is het normaal dat er langs de andere kant ook iets misloopt. En je bent een racist als je dat teveel naar hun zin op de voorgrond brengt, en wat maakt het uit dat het weer Marokkanen zijn. En eigenlijk zijn dat gewoon Belgen zoals iedereen, en dat is niet relevant enz enz
Mocht één van mijn kinderen zoiets overkomen, zou zo'n stuk ongedierte ook wel eens heel vlug bij Allah kunnen terechtkomen... Met wat bloemen op het graf van je kind en een mooie speech, lost niet veel op...
Komt de koning ook een kijkje nemen, of is dat alleen als... ?
andev is offline  
Oud 15 april 2006, 21:52   #196
Jakko
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De anarchistische bankier Bekijk bericht

Maar er is geen hemel.
Citaat:
Knorretje Volgens u (=Jakko) is er een analogie tussen het moslimextremisme en het extremisme van VB : alleen staaft u die bewering niet. Waarom niet?
Nergens heb ik dat beweerd, mijn beste. Het laat mij dus Siberisch koud wie hier in zijn hemd staat of om mijn eigen nog eens te quoten:

Citaat:
Oorspronkelijk bericht door Jakko
Verschoon mij mijn onwetendheid, maar Ayaan Hirsi Ali, is dat niet die Nederlandse politica, die ervoor pleit om het Vlaams Belang te verbieden omdat ze heel sterk lijkt op extremistische moslims zoals die van de Hofstad-groep?
Jakko is offline  
Oud 15 april 2006, 21:52   #197
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc Bekijk bericht
Vandaar dat linksen bijvoorbeeld al vechten tegen moslimfundamentalisten nog voor u daarvan had gehoord. Het is pas op het moment dat moslimfundamentalisten zich tegen het Westen as such begonnen te keren en niet alleen tegen het linkse Westen dat jullie er een probleem van maken. Rechtse hypocrieten. Eerst stingertjes verkopen en nu ons met de vinger wijzen.
wou je het over Afganistan hebben ofzo?Soviets tegen Afgaanse vrijheidsstrijders?...Als je wil.Anders zie ik niks.Maar waarom doe je niet hetzelfde NU, in UW EIGEN land?Hier zijn ook moslimfundamentalisten aanwezig!Links vooruit! Jaag ze buiten , tot over de Oural, en tot over de Middellandse Zee.Beter nog, de Magreb uit , en de woestijn in.Voor onze grenzen te beveiligen.
carlgustaaf is offline  
Oud 15 april 2006, 21:54   #198
Stratcat
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Nergens heb ik dat beweerd, mijn beste. Het laat mij dus Siberisch koud wie hier in zijn hemd staat of om mijn eigen nog eens te quoten:
Om ook mijn eigen zelve nog eens te quoten: lees nog eens de quote waarop je gereageerd hebt.
Oud 15 april 2006, 22:12   #199
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Waar beweer ik dat? Dat waren de letterlijke woorden van Hirsi Aayen, maar om uw grote gelijk te halen maar wat gaan schermen met terroristische aanslagen, gepleegd in het buitenland in naam van Allah, want pas maar op, binnen de korste keren gebeurt het ook hier?
Spartelen als een duiveltje in een wijwatervat noem ik dat. Wanneer ik u op de man vraag wie die moslimpamperaars dan wel zijn, komt u helaas niet verder dan wat lullen over mensen met oogkleppen op en het niet lezen van politiek correcte heksenjacht.
En nee, Knorretje, je moet uiteraard niet geloven dat het huis in Schaerbeek opzettelijk in de fik gestoken was, wanneer ik met een analoog voorbeeld, zoals gevraagd, op de proppen kom. Zelfs het geweer dat die ouders ombracht, ging per ongeluk af.
http://www.nieuwsblad.be/Article/Det...na07052003_004

http://www.standaard.be/Artikel/Deta...MF31012006_030
http://www.vlaamsbelang.be/index.php?p=1&id=226

er zaten een paar mooie meisjes in de zaal, en Hirsi heeft die "moslim-paters" goed op stang gejaagd.Het VB? Gelijk welke politieker die "gematigd" wil voorkomen , zal die afwijzen.Wat telt, is wat zij over het islam-religie zegt.Dat die wat achterstaan , vergeleken met ons.Hun godsdienst is dan ook maar 1400 jaar oud hé, en het christendom 2006...In de jaren 1400 zag het er in ons streken ook anders uit als nu.Overal oorlog enzo.Maar we hadden wél géén atoombommen!En die "achterstaanden", die moslimfundi's, vandaag hebben die wel!Of ze werken eraan.
We hebben echt geen 600 jaar tijd voor die mannen ons bijgebeend zijn, en dat hun problemen met de godsdienst uit de voeten zijn.Het islam-probleem moet onmiddellijk opgelost worden...
carlgustaaf is offline  
Oud 15 april 2006, 22:13   #200
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drosophila Bekijk bericht
Dat volharden in de boosheid door u, ondanks de oproep van diegenen die pas op een gruwelijke manier hun zoon hebben verloren, is dat kwaadaardigheid? Of gewoon domheid?
Bedoel je dat iedereen weer vlug moet gaan zwijgen over wat er gebeurd is? Die messentrekkers verdienen niets minder dan een kogel door hun kop, en dan zwijgen we er maar over...
andev is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:25.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be