![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
MP3-moord Onlangs werd een tiener neergestoken in het Brusselse Centraal Station. Daat leidde tot een heleboel verhitte discussies. We groeperen ze in dit subforum. |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#182 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
zoniet ...mag je dat steeds aanduiden Citaat:
Citaat:
1) je zelf blijkbaar de ballen van begrijpt 2) je zelf er niet in slaagt, desondanks punt 1), de eenvoudige maar tevens zeer revolutionaire conclusie : "eenduidige bewijzen die aantonen dat net een bepaalde origine de zwaarst bepalende factor is om crimineel gedrag ten toon te spreiden" eenvoudig aan te stippen/wijzen 3) Van San zelf meermaals in bepaalde interviews zelf de nadruk legt dat het louter een statistisch onderzoek is betreffende de differentiële betrokkenheid van allochtoonse jongeren bij jeugcriminaliteit 4) dat ondertussen reeds naar de prullenmand verwezen is ... reden zijn legio Laatst gewijzigd door praha : 18 april 2006 om 20:59. |
|||
![]() |
![]() |
#183 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
antwoord nu eens op de essentie ipv wat te leuteren over de vorm of op de man te spelen |
|||
![]() |
![]() |
#184 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() daar hebben wij ze helemaal niet voor nodig ... er zijn genoeg andere kandidaten, zij die zich expliciet willen distantiëren van de groep 'ze', die ons er met het grootse genoegen telkens weer aan zullen herinneren in volle excitatie
|
![]() |
![]() |
#185 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom zou ik nog eens proberen om op die site van Jurgen V te posten? Ik heb dat al gedaan, hoor, mijn beste Knorretje. Het enige resultaat : dat het gescheld in FREQUENTIE afnam (2 keer per post i.p.v. 3 keer), maar in INTENSITEIT verdubbelde (dus steeds gemener werd). Vandaar mijn vurige wens dat het VB in oktober 2006 in tenminste 10 Vlaamse gemeenten/kleinsteden (2 per provincie) een absolute meerderheid behaalt, zodat ze wel >>> verplicht <<< zullen zijn om HELEMAAL ALLEEN, 6 JAAR LANG de bestuurder te spelen, en zich niet meer zullen kunnen beperken tot de rol van kankerende meerijder die het vertikt voor zijn ritje te betalen, de asbakken volrochelt, gaatjes in het similileer van zijn zeteltje brandt, zijn sigaretten op het tapijtje op de middengang uitduwt, constant zit te jengelen dat het geen goede muziek is op de CD-speler, of dat-ie te luid speelt of dan weer te stil, en er bovendien nog eens in slaagt alle andere medepassagiers te schofferen door te zeggen dat het toch maar flauwerikken zijn. Bij de volgende gemeenteraadsverkiezingen zien we ze niet meer !! |
|
![]() |
![]() |
#188 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#189 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#190 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
#191 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Een beetje overdreven misschien maar dat kom soms zo zijn, mja. |
|||
![]() |
![]() |
#192 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het probleem zal wel degelijk bestaan, anders zou groen! het niet herkennen. |
|
![]() |
![]() |
#193 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vaak kom ik er niet mee in contact, alleen soms in de wachtzaal van een ziekenhuis. Als ik over hun kinderen begin draaien ze steevast het hoofd weg. Mogelijks verstaan ze mij ook niet. (En ja, ik ben in gezelschap van mijn vrouw) |
|
![]() |
![]() |
#194 |
|
![]() Tja, je kan emancipatie ook niet opleggen, dat is een vrij lastige kwestie eerlijk gezegd.
|
![]() |
![]() |
#195 |
|
![]() De vraag is dan of deze 'geïmporteerde' huwelijkspartners (vnl. dames naar ik vermoed) nu echt de integratie van de reeds hier verblijvende probleemjongeren negatief beïnvloeden. Die problematiek zal er niet volledig los van staan maar ik denk toch niet dat de socio-culturele integratie van de 'lastige' gemeenschappen daar echt onder lijdt. Die praktijk is er alleszins wel niet bevorderlijk voor, dat lijkt mij logisch.
Laatst gewijzigd door StevenNr1 : 19 april 2006 om 00:28. |
![]() |
![]() |
#196 |
Vreemdeling
|
![]() dus ingaan tegen criminele jeugdbendes stelt je gelijk met Gestapo?
best eens je geschiedenisboekske bovenhalen |
![]() |
![]() |
#197 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is nu eenmaal de vrouw, zelfs bij ons nog, die het meest met de opvoeding van de kinderen bezig is. Als mama geen Nederlands spreekt is de kans klein dat kleine Mo dat wel zal doen. Ze blijven dus met een taalachterstand aan hun studies beginnen met alle gevolgen van dien. |
|
![]() |
![]() |
#198 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
|