![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| MP3-moord Onlangs werd een tiener neergestoken in het Brusselse Centraal Station. Daat leidde tot een heleboel verhitte discussies. We groeperen ze in dit subforum. |
|
|
Discussietools |
|
|
#181 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Ik zag Veertje Dua al mediageil voor de camera, trots dat ze "er ook zou zijn"... Guy V. is een ietsje intelligenter, die durft ten minste nog de schijn op te houden door te zeggen dat hij er niet zal zijn omdat de politiek zich wat gedeisd moet houden.
Ik ben zelf geen VB-er, en kan van huis uit ook onmogelijk een racist zijn, aangezien ik zelf afstam van een reeks immigranten/vluchtelingen. Maar ik vind wel, als Gast in België, dat het VB af en toe erin slaagt om dingen te benoemen die men anders liever onder het tapijt schuift. Alleen jammer dat het VB zo'n slechte relatie heeft met de rest van de schatjes van de politiek. Voor wat betreft zondag zoek ik nog steeds naar het juiste argument om te gaan - of om niét te gaan. |
|
|
|
|
#182 |
|
|
|
|
|
|
|
#183 |
|
|
Ik nem niet aan dat bij definitie iedereen van kwade wil is.
|
|
|
|
|
#184 | |
|
|
Citaat:
Waarom is het nodig om een zin te beginnen met: "Ik ben geen VB-er, maar..."? Kom eerlijk voor je gedacht uit en als je iets wil zeggen, doe het dan gewoon zonder die inleidende 'verontschuldiging'. |
|
|
|
|
|
#185 |
|
|
luc broes, je weet heel goed wat ik bedoel. Het VB is gestigmatiseerd als 'racistisch' en daardoor heeft iédereen een vooroordeel - bijna een racistisch iets - tegen het VB, want men m�*g niet racistisch zijn.
Verder verontschuldig ik me niet als ik zeg dat ik géén VB-er ben, maar verduidelijk ik iets aangezien sommigen hier meteen aannemen dat ik dat wél ben. Ik ben geen Belg, heb nooit van mijn leven gestemd, en heb er ook geen behoefte aan. Ik stel echter wel vast dat ik regelmatig op bepaalde punten totaal overeenkom met bepaalde VB standpunten, en daarvoor ben ik ook niet beschaamd dat ik me ga verontschuldigen. Integendeel, je kunt het ook als een statement zien, als je dat comfortabeler vindt! |
|
|
|
|
#186 |
|
|
PS: ik weet nog steeds niet wat ik zondag ga doen. Als ik bij één bepaalde partij hoorde dan zou die me een aanwijzing kunnen geven
|
|
|
|
|
#187 |
|
|
Dank voor de toelichting!
|
|
|
|
|
#188 |
|
|
anytime!
|
|
|
|
|
#189 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#190 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik zie het liefst de buitenkant, maar de binnenkant is ook goed. Of anders de voorkant, is toch beter dan de achterkant. Maar ook de bovenkant is welkom, méér dan de onderkant. |
|
|
|
|
|
#191 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Een mars...
Daar gaan we dus al niet naar toe... |
|
|
|
|
#192 |
|
|
|
|
|
|
|
#193 |
|
Burger
|
En ze blijven maar komen, die gevatte replieken. Ik voorspel u een schitterende carrière als stand-up comedian. Geert Hoste, eat your heart out!
|
|
|
|
|
#194 | |
|
Burger
|
Citaat:
ik zal het er maar al bij zetten ... nee, ik stem niet op het VB ik heb het heel kort verteld, maar dat heeft me toen heel diep geraakt, sindsdien heb ik een diep gewortelde haat tegen alles wat links is, daar zij steeds weer de daders proberen goed te praten en weigeren de nodige maatregelingen te nemen om de veiligheid van dat oud vrouwtje te verzekeren als ik je dan hoor zeiken over "het was geen moord" dan zou ik je graag eens waanzinnig in elkaar slagen !!! letterlijk !!! eenderhoe maak je zelfs de juridische fout, je zit te lullen over moordslag, terwijl je het verschil bedoelt tss moord met of zonder voorbedachte rade .. dit was een pure roofmoord !!! er heersen in dit land waanzinnige problemen en het enige wat jou interesserd is je ego'tje profileren !!! zelfs als je gelijk zou hebben wat de technische termen betreft ... niemand die daar enige boodschap aan heeft, je brengt geen enkele meerwaarde aan deze discussie, doe iets wezenlijks om je te onderscheiden ipv van een diep tragische gebeurtenis te banalizeren ! |
|
|
|
|
|
#195 |
|
Staatssecretaris
|
Laat maar. Ik ben niet geïnteresseerd in uw cowboyverhaaltjes.
|
|
#196 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#198 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Radiohead heeft het licht gezien. |
|
|
|
|
|
#199 |
|
Banneling
|
Niet jouw licht hoor, maar het is licht ja.
|
|
|
|
|
#200 | |
|
|
Citaat:
|
|