![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
MP3-moord Onlangs werd een tiener neergestoken in het Brusselse Centraal Station. Daat leidde tot een heleboel verhitte discussies. We groeperen ze in dit subforum. |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#182 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#183 |
Gouverneur
|
![]() *knip*
on topic aub. mvg, Arnold.
#184 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik zeg niet dat hij dat letterlijk zei maar in de huidige context is dat wel zo......
#185 | |
|
![]() Citaat:
Ik stel alleen maar vast dat er hier in mijn buurt messentrekkers rondlopen, die kicken op Al Zarqawi en Bin Laden. Gebruiken die de islam vredelievend? Feit is dat er in de koran regels staan, die niet door iedereen op dezelfde wijze begrepen worden. Dat er verschillende opvattingen van jihad bestaan, weet ik ook. Alleen degene die het willen misbruiken voor er een onheilige oorlog tegen het Westen en andersdenkende medegelovigen van te maken, moeten zich generen. En diep, want hun invloed maakt het leven op aarde voor iedereen onmogelijk. Over sommige dingen zullen we het dus nooit eens geraken, Lincoln, maar kan je jezelf er bij neerleggen, dat ik zonder koran en zonder hoofddoek, ook een vredige wereld wil? Kan je begrijpen dat ik deze moord ook gruwelijk vind, net als alle andere zinloze gewelddaden, al dan niet religieus geïnspireerd? Wat ik aan je discours soms zo ergelijk vind, is dat je mij niet kent, maar me wel veroordeeld voor mijn mening. Ik ken jou ook niet en ik beschuldig je daarom ook nergens van. |
|
![]() |
![]() |
#186 | |
|
![]() Citaat:
U kent me duidelijk niet, want anders zou u niet zulke nonsens schrijven. Dan dacht meneer Ahidar net hetzelfde als ik, maar vermits zijn huid iets donkerder is, wordt het hem WEL vergeven. Wie zijn hier de racisten? |
|
![]() |
![]() |
#187 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wie nadenkt, wacht vaak even met zijn oordeel. Ik denk dat we uit deze geschiedenis kunnen vaststellen dat dat verstandig is. Van denken ben ik een grote fan, meningen daarentegen: |
|
![]() |
![]() |
#188 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Enkel wiens mening overeenstemt met de jouwe heeft deontologisch 'juist' gedacht... Laatst gewijzigd door Knuppel : 25 april 2006 om 13:53. |
|
![]() |
![]() |
#191 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#192 |
|
![]() Vandaar dat je graag je mening graag rondstrooit van iedereen die niet denkt als jij.
|
![]() |
![]() |
#193 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Burger
|
![]() Citaat:
1) Je verwijt mensen dat ze voorbarig de daders als moslims bestempelde 2) Anderzijds ben je mild en begripvol voor Fouad die net het zelfde deed, dan nog tov van zijn eigen gemeeenschaps-leden. Niet echt consequent mijn inziens. Daarnaast werden die al dan niet voorbarige conclusies getrokken naar aanleiding van informatie verschaft door de courante journalistieke bronnen en niet door een of andere extreme organisatie. Tot vandaag was ook jij er van overtuigd dat het over noord-afrikaanse alochtonen ging. Voorbarig, ben je nu zelf weer aan het omspringen met beperkte informatie over het Pool zijn van 1 (de niet moordenaar) van de daders). Stop dan ook alstublief met je moraliserende prietpraat want je bent zelf geen haar beter. |
|
![]() |
![]() |
#195 |
|
![]() Goed om jouw niveau van redenering te kennen.
![]() Dit is de intelligentste bijdrage die je op dit forum kan leveren? Kan je niet als een volwassen persoon zonder schelden en vloeken je gedachten duidelijk maken? Laatst gewijzigd door Boadicea : 25 april 2006 om 14:06. |
![]() |
![]() |
#196 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Soms moeten ook intelligente mensen oppassen hun eigen ruiten niet in te gooien. Laatst gewijzigd door genehunter : 25 april 2006 om 14:07. |
|
![]() |
![]() |
#197 | |
|
![]() Citaat:
![]() Bewijst weermaals dat ook links vooroordelen heeft en verkeerde conclusies kan trekken. |
|
![]() |
![]() |
#198 |
Staatssecretaris
|
![]() Kijk eens aan... Ik ben dan toch niet de enige die denkt dat u een man bent. Weet u wel zeker dat u altijd een vrouw bent geweest?
#199 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je geeft hiermee alleen maar toe dat jij nét hetzelfde doet als wat je anderen verwijt. Meer nog je insineert dingen uit pure boosaardigheid.