![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Schietpartij Antwerpen Actueel forum naar aanleiding van de moordaanslagen in Antwerpen van 11 mei 2006. |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Mij hoor je niet zegegn dat de media niet gekleur zijn. Maar wat ik hier les is dat blijkbaar iedereen die het niet eens is met het VB een linkse is. Maar tussen links en extreem rechts is plaats genoeg voor een patij als de VLD, CD&V en zelfs SPA is in daden niet echt links meer te noemen, maar ik begrijp dat u zich nog door wat overblijft van hun linkse retoriek in de maling laat nemen. mensen die aanstoot nemen aan racisme doen dit niet perse uit linkse overwegingen. Een links beleid zou echter de oorzaak van racisme kunnen wegnemen door te begrijpen waar het vandaan komt. Als imand die tegen het generatiepact was door u 'linkse' media verzuurd wordt genoemd kan het vb dit niet recupereren. als diezelfde persoon de verloedering van zijn wijk aanklaagt staat het vb er wel direct om de bruin mannen die er ook wonen met de viner te wijzen. Dat hogere lonen vor zowel die blanke als 'bruine' een oplossing zijn onkennen ze echter, dan zijn ze dikke vriendjes met de belgische regering. Want ja loonmatiging en minder sociale zekerheid daarmee willen ze de problemen van de kleine bange vlaming oplossen. aleen zet de regering die vlaming niet hard genoeg het mes op de keel(figuurlijk gesproken). dus zijn ze blijkbaar links? uw redenering slaat alles |
|
![]() |
![]() |
#183 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#184 |
Minister
|
![]() Het ergste is dat alle VBers ontkennen dat het een racistische moord is opgehitst door het VB. Maar toch dreigen ze dat er nog meer aanslagen als we niet luisteren naar het VB? Zo doen ze dat in Irak toch ook?
Ik wil best geloven dat het VB er niets me te maken heeft, maar ja hun aanhangers laten duidelijk blijken dat het VB zelfs de grootste verantwoordelijke is. Wij zullen echt niet tolereren gechanteerd te worden met aanslagen zoals ik al heel de tijd in dit subforum moet opmerken. Er is geen p^laats in belgie voor gevaarlijke fundamentalisten. Wie zo'n bestuur wil moet maar naar Iran of zo vertrekken. Ze hebben daar hetzelfde gedachtengoed als op het HK van het VB |
![]() |
![]() |
#185 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#186 |
Vreemdeling
|
![]() de vreemdelingen worden actief ingezet om de werk en loonomstandigheen te drukken. geef hen minder rechten dat is wat het vb zegt(gesteudn door vld en dergelijke en daarom zijn zij ook medeverantwoordelijk). Terwijl door ze dezelfde rechten te geven ze niet meer bruikbaar zijn om ingezet te worden. Ze zullen zich dan ook meteen vanzelf integreren.
Kijk naar de gastarbeiders die hier kwamen om in de mijnen te werken. Eers waren het de goedkope Italianen die de lonen moesten drukken. Maar die leerden zich organiseren doordat in italie ook sterke vakboden opgericht werden. Mensen naar hier halen die evenveel eisten dan de bevolkiong hier was natuurlijk niet interesant. Nee je hebt er nodig die met twee keer niks tevreden zijn en geen hoge lonen eisen. Die mensen zijn ze in marokko gaan halen. Terwijl het racisme tegen de italianen snel doorprikt werd door solidariteit, konden de marokanen die thuis niks te rapen hadden en niet georganiseerd waren makkelijk als goekope arbeidskracht ingezet blijven worden. Hen er de schult van geven is echter het enige wat het vb doet. En tegelijkerteid likt ze de voeten van het patronaat dat van de verdeeldheid profiteert. |
![]() |
![]() |
#187 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Je begint tot rede te komen, Basil!
|
![]() |
![]() |
#188 |
Vreemdeling
|
![]() Ik heb nog niemand zien schrijven op vb'er te gaan schiten ook al proberen zij dat wel te insinueren. Ik heb begrip voor de prblemen waar de vb stemmer mee zitten (ik leid er zelf onder) maar niet voor de fasco propagandisten die deze problemen uitbuiten en enkel versterken door de arbeiders te verdelen in plaats van de werleklijke oorzaak aan te pakken. Niet uw vreemde buur die voor zijn brood moet werken net zoals u moet. Nee de potron die deze man zijn afkomt gebruit om hem minder waard te maken. Zodat hij hem minder moet betalen en u kan ontslaan als ge niet ook instemt met minder loon.
|
![]() |
![]() |
#189 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat de media betreft, hierin zijn enerzijds radio/tv (zonder twijfel links, maar toch ook regeringstrouw - maw niet objectief) en anderzijds de kranten/weekbladen (waarvan het gekend is dat de journalisten overwegend links zijn, en anderzijds een subliem subsidiespel speelt) te onderscheiden. Maar alles bijeen dragen ze inderdaad het establisment (waarvan ik niet geloof dat het vb ertoe wil behoren) op ne ivoren toren. Het generatiepact is zeer duidelijk een regeringsmaatregel, uitgepraat met de vakbonden, waarvan vooral het abvv, het moeilijk verkocht kreeg aan haar leden. Vandaar wat randshow's. Maar maak U geen illusies. Er zullen nog een tweede, derde, vierde, vijfde... generatiepact nodig zijn (en het aantal zal mede bepaald worden door het aantal laaggeschoolde, moeilijk integreerbare, migranten dat het land nog zal binnenkomen). En met dit laatste zitten we dan weer min of meer terug on topic. |
|
![]() |
![]() |
#190 | |
|
![]() Citaat:
Er zijn ook nooit problemen geweest met Italjanen. En de schuld leggen wij in de eerste plaats bij onze eigen overheid en niet bij vreemdelingen. Het is wel juist dat het grootkapitaal zoveel mogelijk vreemdelingen wil binnenhalen om de lonen te drukken. Daar heeft het VB niets mee te maken. |
|
![]() |
![]() |
#191 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je bedoelt dat Filip Dewinter straks zonder enige twijfel overhoop geknald zal worden, en dat jij als verspreider van anti-VB haatpropaganda dan medeverantwoordelijk zal zijn?
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
#192 |
Banneling
|
![]() De haat tegen het Vlaams Blok sluit niet uit dat het Vlaams Blok een haatdragende partij is.
|
![]() |
![]() |
#193 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Heey morhoven , is er iemand van jullie omroeper bij ketnet?
|
![]() |
![]() |
#194 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
mvg Harald. |
|
![]() |
![]() |
#195 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#197 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
en da's vooral geen klimaat van naastenliefde.
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
#198 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Is gebeurd ...
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
#199 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Nog meer haatoproepen lees ik, en een paar die proberen te schermen met de officiële nonsens van het vuilB.
|
![]() |
![]() |
#200 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
maar bij mijn weten behoren de tegenstanders van vuilB niet tot de gesubsidieerde media ![]()
|
![]() |