![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Banneling
|
![]() Of "Waalse ratten, rol uw matten"?
Ongetwijfeld kende deze racist die zinnetjes heel goed. |
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Don't flatter yourself. Ik walg helemaal niet van je Belgicistisch discours, dat laat mij tegenwoordig tamelijk onverschillig. Eerlijke Belgicisten als Staaf en Kim kunnen op mijn respect en vriendschap rekenen. Ik walg alleen van de politieke slag die jij (verkeerdelijk, zo blijkt) meende te kunnen slaan uit een kinderlijkje. Laatst gewijzigd door baarle : 12 mei 2006 om 18:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Vreemdeling
|
![]() Hoe hij eruit ziet, weet ik niet. Maar dat ze de grootst mogelijke zever verkopen over een failliet belgie, is zeker. En trouwens, hier in brussel en omstreken ben ik er eens een paar tegengekomen, grappend met Jeunes FDF'ers...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Minister
|
![]() Dus de brave Vlaams-nationalisten en independentisten binnen alle andere partijen en bewegingen zijn mede schuld aan deze moord. Geldt dat dan ook voor de walliganten, catalanen, basken. Dat zijn ook allemaal independentisten, dus racisten, dus morgen moet ik schrik hebben als ik buiten op straat ga. U bent te ver gegaan, véél te ver. Laat de eer aan jezelf. Niet voor woorden, walgelijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bestond in die tijd het VB dan al?
Intussen weten we nog maar eens wat jou aan het hart ligt. Je eigen Franstalige volk eerst, hé?
![]() |
#187 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij bent degene die, samen met Verhofstadt en co, politieke munt probeert te slaan uit de moord op een aupair en een kleuter.
![]() |
#188 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Doet de waarheid pijn? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Parlementslid
|
![]() zo'n ernstige feiten MISBRUIKEN voor politiek te voeren.
Bah ik kots op jullie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik hoor andere geluiden. Politieke munt kunnen slaan uit een niet-politieke moord doet jou zo te zien enorm veel deugd.
![]() |
![]() |
#191 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De premier gaf het 'goede' voorbeeld.
![]() |
![]() |
#192 |
Minister-President
|
![]() Is dit pedonecrofilie ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Banneling
|
![]() Het ergste zou zijn dat deze afschuwelijke feiten worden doodgezwegen. Uit respect voor de slachtoffers dient naar de oorzaak van het probleem te worden gezocht en die oorzaak dient bestreden te worden. Praten helpt. De waarheid zeggen nog meer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar helemaal niet Vlaams-nationalistisch. Als je dat verschil nog niet kan zien... Je ware aard is hier boven gekomen. ![]()
![]() |
![]() |
#195 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Inconsequente puber...
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Minister-President
|
![]() Ik had gehoopt dat men toch een beetje respect zou hebben voor de slachtoffers en men geen munt zouden proberen slaan uit deze gebeurtenis dit is duidelijk buiten mensen als Hans gerekend.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Vlaams-nationalisne wil op een vreedzame manier wallonie als een goede buur hebben. Riepen Uw leden niet op om Vlaams-nationalisten af te ranselen, keurde U de onrechtvaardige repressie (tov de onschuldige, niet collaboreerende Vlaams-nationalisten over de gehele lijn goed. Wilden leden van Uw partij de Ijzertorem opblazen en de Vlaamse zerken bvernielen om ze te vervangen door belgisistische zerkjes? En meer woorden maak aan Uw walgelijke bijdragen niet meer vuil. En waar is Patriot? mag hij er niets op zeggen? Bah bah bah |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#199 |
Minister-President
|
![]() Ik baal gewoon van het opportunisme en het gewin dat sommige mensen uit deze zaak proberen halen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Voor links is dit natuurlijk een droomscenario. Nu kunnen ze het vlaams belang nog maar is de kop indrukken. En dat jij denkt je alle vlaams nationalisten gaat verbannen dat zo'n situaties zich niet meer zullen voordoen, bent ge zeer fout bezig. Als je respect hebt voor de ouders van de slachtoffers ga je nu hier geen haat tegen meer dan 1 000 000 verkondigen.
![]() |