![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Links Dit forum is voorbestemd voor een beperkte groep die wil discussieren rond linkse thema's. Om deel te nemen aan de discussies moet u zich hier aanmelden. |
Bekijk resultaten enquête: wat denk je van vlaams linksnationalisme? | |||
spreekt mij wel aan. |
![]() ![]() ![]() |
19 | 34,55% |
niks voor mij. |
![]() ![]() ![]() |
36 | 65,45% |
Aantal stemmers: 55. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
![]() |
![]() |
#182 |
|
![]() Mark Grammens schrijft ook zo
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wij, links-nationalisten, beschouwen de multinationals en de liberale supra-nationale dwang-organisaties als onderdrukkers. Dat PVDA dat niet zo ziet, zegt meer over de PVDA dan over de links-nationalisten.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() "Wij, links-nationalisten, beschouwen de multinationals en de liberale supra-nationale dwang-organisaties als onderdrukkers. Dat PVDA dat niet zo ziet, zegt meer over de PVDA dan over de links-nationalisten".
Ik vind dat je gebruik moet maken van het gegeven dat we met internationale bedrijven te maken hebben. Als de vakbond (en de communistische partijen) dat goed aanpakt kunnen we tot een steeds grotere eenheid komen. Terugplooien op je eigen kleine lapje land maakt 'hen' alleen maar sterker. Dat zegt dus veel over de nationalistische bevrijdingstheorie. Het ongeloof dat je samen met anderen die toevallig een andere taal en andere gewoonten een groot geheel kan besturen zegt dus heel veel over de "links" nationalisten (beter zou zijn links-reactionairen - in filosofische betekenis natuurlijk hé kameraden) |
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vertel het mij, want ik zou niet weten wat je bedoelt.
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Minister-President
|
![]() Ik zou hierbij formeel willen ontkennen dat ik over enige beslissingsmacht beschik binnen de PVDA.
Ik zou ook iedereen willen bedanken voor alweer veelzeggende reacties tav de PVDA. Nog veel plezier kindertjes... |
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En een mens blijft op z'n honger zitten...
Waarom mogen de Ieren strijden tegen de inmenging van een vreemde mogendheid (Groot-Brittannië), en mogen Vlamingen dat niet (tegen België)?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Pelgrim : 8 april 2007 om 23:21. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
|
![]() A social formation only reproduces itself as a nation to the extent that, through a network of apparatuses and daily practices, the individual is instituted as a homo nationalis from cradle to grave . . . The fundamental problem is therefore to produce a people. More exactly, it is to make the people produce itself continually as national community. - Etienne Balibar De kern van de zaak, gezegd door een briljant analyticus (trouwe vriend van Althusser als ik me niet vergis). Laatst gewijzigd door Praetorian : 9 april 2007 om 01:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar goed. Laten we een referendum houden voor of tegen een onafhankelijk Vlaanderen. Mij niet gelaten hoor. In Schotland komt dit er een dezer jaren aan. Vreemd eigenlijk dat bij mijn weten niemand dit in Vlaanderen reeds heeft voorgesteld of net niet misschien. ![]() Laatst gewijzigd door solidarnosc : 9 april 2007 om 01:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
|
![]() Citaat:
Arbeiders staan dichter bij de overheid, directere democratische controle, etc. Kleinschaligheid gecombineerd met meer homogene belangengroepen zijn volgens mij een veel krachtiger instrument om effectief iets te bereiken. trouwens, http://www.irishdemocrat.co.uk/event...and-edinburgh/ wat vinden jullie van deze nationalisten? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |