![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Schietpartij Antwerpen Actueel forum naar aanleiding van de moordaanslagen in Antwerpen van 11 mei 2006. |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De stelling was of het dan zo inkonsekwent is om voor niet europese buitenlanders dezelfde regeling te treffen als voor europese buitenlanders. telkens opnieuw vooraf inschrijven en dan enkel nog voor de gemeenteraadsverkiezingen. Hadden jullie dan nog een derde statuut gewild ? Als ik mij de commentaren van toen nog herinner was het evenmin haalbaar om ze volledig als belg te beschouwen. Eigenelijk zijn jullie via deze vraag een achterhoedegevecht aan het leveren over het al of niet toekennen van dat stemrecht. Daar lijkt het nu toch wat laat voor te zijn, er zijn immers al een paar buitenlanders ingeschreven, en blijkbaar moeten er campagnes gevoerd worden om ze te proberen overtuigen om dat te doen. Beschamend als je de discussies van toen herleest, veel desinformatie, opgeklopte stemming , voor een handvol stemmen. |
|
![]() |
![]() |
#182 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
dus in dit opzicht mag er wel verandering in komen alsook de gelijkheid inzake het sociaal systeem, de hoge lonen zouden nog meer moeten bijbetalen want nu is het de middenklasse die het grootste deel betaalt. Illegalen werken meestal zwart en vormen dus een deel van wat de sociale zekerheid er onderuit haalt maar u hebt zeker gelijk over het feit van de zwartwerkende eigen bevolking en de frauderende politici, directeurs en andere rijken die meestal voor miljoenen frauderen, alles moet aangepakt worden ongeacht welke kleur,nationaliteit of status Dan over de kerk, De RKK heeft in heel zijn bestaan niks anders gedaan dan de mensen belogen en uitgebuit en nu proberen ze met dergelijke acties hun zonden weg te wassen of wat?? Maar het is niet omdat de kerken momenteel bijna altijd leeg zijn dat ze als hotel moeten dienen voor illegalen of als politiek middel gebruikt worden. ik denk niet dat christenen in landen zoals iran, pakistan en dergelijke mogen gaan slapen in moskeeën en dan nog een politieke boodschap verkondigen. een kerk dient niet als hotel en bijgevolg moet de overheid dringend werk maken van een asielbeleid dat snel en efficiënt is. wie hier toekomt moet binnen een maand weten waar hij staat, dit is het enige menselijke en men mag de illegale geen valse hoop geven. en dan over rondhangende jongeren. ik persoonlijk vind alle rondhangende jongeren een mogelijk gevaar. of dit nu allochtone of autochtone zijn maakt mij niet uit, vele van hun begaan vandalisme en crimineel gedrag puur uit verveling en door gebrek aan de juiste opvoeding dus dit moet men op alle gebieden aanpakken. |
|
![]() |
![]() |
#183 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#185 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Xenofoob is het evenwel niet. Racistisch al evenmin. |
|
![]() |
![]() |
#186 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
zaken zoals "iedereen weet" zou hij vragen wie iedereen is, en of u kunt bewijzen dat het wel degelijk om iedereen gaat. analoog met zijn vraag over racisten zou hij zeker ook vragen wie de proffiteurs en de luierikken zijn Ik ga stoppen met me tot zijn niveau te verlagen, uw bijdrage is waardevol al kan ik niet met alles akkoord gaan |
|
![]() |
![]() |
#187 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb dat argument nooit in de mond genomen, wel gesteld dat het niet aan een vakbond is om een NEUTRALE overheidsfunctie waar te nemen en aldus een machtsfactor uit te bouwen op kosten van de gemeenschap. De basis van de SZ hoort in handen te zijn van de overheid. Geen enkel aspect van die basisverlening mag in handen van derden vallen. Dus niet bij de vakbonden. Die neutraliteit is een heel belangrijk goed. Dat is mijn argument. Niet wat u ervan maakt. Of de overheid het beter en goedkoper kan doen, moet nagegaan worden. Dat is evenwel heel moeilijk, daar de vakbonden geen openheid geven in hun werkingskosten. |
|
![]() |
![]() |
#188 |
Europees Commissaris
|
![]() Is het recht op vereniging dan geen universeel recht ?
|
![]() |
![]() |
#189 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#190 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit gaat niet om recht op vereniging, maar wel over deelname aan een officieel referentiekader. De overheid kan en mag de toegang hiertoe beperken als dat referentiekader onder haar bevoegdheid valt.
|
![]() |
![]() |
#191 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Waar u absoluut in de fout gaat, is in de openheid van de werkingskosten. Daar is zeker openheid over, de boekhouding hiervan wordt en door het RIZIV en door onafhankelijke revisoren gecontroleert. Dit wordt telkens geantwoord op alle vragen van het VB hierover stelde, maar ze blijven als naar gewoonte leugens verspreiden omdat dit in hun kraam past tegen vakbonden die solidariteit buiten het eigen volk blijven verdedigen. |
|
![]() |
![]() |
#192 |
Vreemdeling
|
![]() Raar, maar bij de dood van Pim Fortuyn, werd nooit gedacht om een "moreel verantwoordelijke" te zoeken.
Maar dit was Nederland, iets zegt me dat dit hier ook nooit zou gedaan geweest zijn. |
![]() |
![]() |
#193 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of de partij een standpunt heeft zoals u beschrijft, moet u mij eens aantonen. Stelt het Vlaams Belang datgene wat u eerder beweerde? |
|
![]() |
![]() |
#194 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#195 |
Minister-President
|
![]() De moord op Fortuyn was een gerichtte moord en stond los van deze moord op willekeurige basis.
#196 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#197 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
9. STRENGE CONTROLE OP VREEMDELINGENORGANISATIES Slechts wanneer een dergelijke vereniging over een overheidstoelating beschikt, mag ze opgericht worden en kan ze hier activiteiten ontplooien. welk kader ziet u hier ? |
|
![]() |
![]() |
#198 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In Nederland is het debat op een juiste manier gevoerd en heeft tot de noodzakelijke bezinning geleid over het voorafgaandelijk demonisering van alles wat met Fortuyn te maken had. Bij ons evernwel niet. Men blijft het Vlaams Belang maar verder demoniseren, wat tot geen rust leidt en wat zeker niet zal leiden tot de door de demoniserenden beoogde neergang van het Vlaams Belang.
|
![]() |
![]() |
#199 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als "insider" zult u uw politieke vrienden wel kunnen bewegen om een copie te vragen. U kunt hen dan tevens ook vragen waarom ze blijven beweren dat de boekhouding oncontroleebaar/onbestaande is. |
|
![]() |
![]() |
#200 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |