![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Wat rookt U ? | |||
Bastos |
![]() ![]() ![]() |
4 | 6,35% |
Barclay |
![]() ![]() ![]() |
1 | 1,59% |
Belga |
![]() ![]() ![]() |
6 | 9,52% |
Camel |
![]() ![]() ![]() |
4 | 6,35% |
Chesterfield |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Elita |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Gauloises |
![]() ![]() ![]() |
5 | 7,94% |
Lucky Strike |
![]() ![]() ![]() |
5 | 7,94% |
L&M |
![]() ![]() ![]() |
11 | 17,46% |
Marlboro |
![]() ![]() ![]() |
11 | 17,46% |
Mild Seven |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Parliament |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Peter Stuyvesant |
![]() ![]() ![]() |
1 | 1,59% |
Phillip Morris |
![]() ![]() ![]() |
2 | 3,17% |
Winston |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Ander merk |
![]() ![]() ![]() |
13 | 20,63% |
Pijp |
![]() ![]() ![]() |
2 | 3,17% |
Roltabak |
![]() ![]() ![]() |
20 | 31,75% |
Wiet |
![]() ![]() ![]() |
27 | 42,86% |
Bamboe |
![]() ![]() ![]() |
1 | 1,59% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 63. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Dat tabaksveld lag langs een klein weggeske , rechts van de baan tussen Sint Niklaas en Sint Gillis , richting Expresseweg . ( Duikeldam ? )
![]() |
![]() |
#182 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ook een manier om te stoppen natuurlijk ... 't geeft je iets te doen ... En ik vermoed dat het voornaamste probleem net dat is ... Het om handen hebben van iets dat die sigaret compenseert ..
![]() |
#183 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#184 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Undefeated Army Bietan Jarrai Laatst gewijzigd door Dronkoers : 5 oktober 2007 om 12:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Banneling
|
![]() in den tijd ben ik , in tegenstelling tot de meeste anderen, begonnen met sigaren en niet met sigaretten. Daarna wel sigaretten gerookt, maar nooit overdreven veel. Meestal dan nog de zwaardere stuff (korte filters) ala richmond, ofwel mijn topmerk johnson zonder filter. Waarschijnlijk omwille van mijn sigarenvoorkeur. Voordeel was dat mensen maar één keer een sigaret afschooiden (als ze johnson nie kenden) of gewoon geen vroegen als ze zagen dat je johnson smoorde (als ze dat wél kenden). Hilarische dingen gezien: mensen die gewend waren van lichte filters te roken die opeens een johnson binnentrokken tot de toppen van hun longen. Hahahahha, de rest van de avond zitten hoesten.
Waarschijnlijk omwille van mijn sigarenverleden heb ik heel gemakkelijk kunnen stoppen. Nu ben ik nog altijd liefhebber van sigaren of pijproken, maar ik kan me niet herrineren wanneer ik nog een pak sigaretten gekocht heb. Soms rook ik wel nog een sigaret, als ze me ene aanbieden, maar ik voel zelden echt de drang om er zelf om te vragen of om een pak te kopen. En als die er dan is, dan doe ik het gewoon niet. Bijna niemand verstaat hoe ik dat doe, en ik moet toegeven, ik eigenlijk ook niet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#187 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
#188 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() kan ook zijn dat gij er heel vreemde rookgewoontes op na houdt eh?
ge weet maar nooit ik verschiet hier van niks meer ![]()
![]() |
#189 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mja eigenlijk, dat zwart spul uit TL-lampen ziet er mij een straf goedje uit
![]() |
![]() |
#190 |
Gouverneur
|
![]() Het rare bij mij is ( was , dus ) dat het veel meer een gewoonte was , dan een verslaving-aan-nicotine . Toen ik nog werkte , in een job met " nogal " wat verantwoordelijkheid , dacht ik dat roken goed was tegen de stress . In de afdeling waarvoor ik verantwoordelijk was stonden 3 asbakken , en ik had in alle 3 een sigaret liggen . En hoe meer ik pafte , hoe zenuwachtiger ik werd . Dat besef ik eigenlijk nu pas . Gelukkig heb ik nooit , in tegenstelling tot sommige collega's , pillen geslikt om kalm te blijven .
![]() |
#191 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik rook niet meer.
Ooit enkele pakjes per week. Dan minder dan een pakje per week. Soms enkele weken zonder sigaretten. Dan enkele pakjes per jaar. Soms een herval, terug een pakje of twee per week. Na 1000x te stoppen ooit eens minder dan een pakje per jaar. Dan enkele sigaretten per jaar. Soms een herval, terug een pakje of twee per week. Opnieuw 1000x gestopt en opnieuw minder dan een pakje per jaar. Dan één sigaret om de zoveel jaar. Ik rook niet meer, maar minder. Ik blijf roker.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 3 februari 2020 om 22:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Europees Commissaris
|
![]() Hoeveel kost een pakje sigaretten?
Ik ben benieuwd hoeveel meer ik per jaar verdien dan rokers. ![]()
vBulletin software 4.2.2 en 4.2.3 had een data breach in 2015. Er wordt aanbevolen een hogere versie te gebruiken om zo e-mails en wachtwoorden te beschermen. Dit forum draait versie 3.6.8 uit 2007, gebruik dus een uniek en veilig (lang) paswoord. |
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Rook je mee, en doe je nog profijt ook. ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#194 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Drie pakjes Johnson zonder filter, drie pakjes Johnson filter.
Per dag.
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie rookt er hier zalm?
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik niet, maar ik heb het wel eens geroken.
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()