![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Schietpartij Antwerpen Actueel forum naar aanleiding van de moordaanslagen in Antwerpen van 11 mei 2006. |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik stem niet VB.... Selectief leesgedrag? Heb ik hier al verscheidene keren vernoemt
|
![]() |
![]() |
#182 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij begrijpt blijkbaar niet dat niet enkel VB'ers gedegouteerd zijn door de houding van een aantal mensen, de voorbije dagen.
![]() |
#183 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Wat natuurlijk nog iets anders is dan de hele Marokkaanse bevolking te stigmatiseren. |
|
![]() |
![]() |
#184 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Schuldig door stemmen voor de verkeerde partij kan. racistische uitspraken in uw gazetteke daar ben je niet verantwoordelijk voor, want je "hebt het maar overgenomen uit nederland" go jampie go Laatst gewijzigd door born2bewild : 20 mei 2006 om 09:39. |
|
![]() |
![]() |
#185 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Indien je niet meer tevreden bent met het huidige bestuur, maak dan niet de fout VB te stemmen uit protest, dat is echt niet de oplossing. Dat is wat De Gucht wilde vertellen. En hij heeft gelijk. |
|
![]() |
![]() |
#186 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wie weet ook nog die van zijn vrouw. |
|
![]() |
![]() |
#187 |
Banneling
|
![]() de gucht had helaas gelijk in morgen beter.
er zijn nu eenmaal steeds meer mensen die vinden dat racisme en haat ok zijn. zestig jaar lang welvaart en de vrede lijkt de mensen te gaan vervelen. ze stemmen op het VB omdat de kreemkar te veel lawaai maakt en omdat ze ne brief van telenet nie kunnen lezen. de bange blanke man is banger dan ooit. |
![]() |
![]() |
#188 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#189 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dus als het uit nederland komt is het niet meer beledigend, of geen rasistische uitspraak. Goe om weten! |
|
![]() |
![]() |
#191 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#192 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat dit met "gewapend bestuur" te maken heeft is me een raadsel. http://www.vlaamsbelang.be/index.php?p=6&id=31
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
#193 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Allez dat weet ik nu ook alweer. Gelukkig zijn er mensen zoals jullie die mijn ogen doen opengaan, die mij opnieuw op het rechte pad van de 'democratie' willen helpen...*multi-sic* Kijk eens hier mijne beste vriend: ik heb meer ethiek dan alle links geitenwollensokkendraaiers opéén, ik heb meer respect voor iedereen zolang dit in de 2 richtingen opgaat, als VB'er doe ik méér (en heb ik gedaan) voor mijn medemens in nood (ongeacht religie, politieke voorkeur, huidskleur of alle andere dingen die ons voor de Gedapo kan doen belanden). Dus met alle respect voor jouw ideengoed: hou op met je stigmatisatie. Als het zo is dat ik volgens de eerbiedige KDG mee verantwoordelijk ben voor de partij, dan zal ik in deze optiek zeker nooit stemmen voor: VLD: hypocrieten, leugenaars en despoten SPa: zakkenvullers, leugenaars en maffiosi CVP: kazakkendraaiers van het eerste uur Blanco: om mijn stem volgens de democratische verdeelsleutel toch nog naar bovenstaande partijen te zien gaan? Den boom in met de 'zelfzelf uitgeroepen enige echt democratische partijen' van een onbestaand land!
![]() |
#194 |
Vreemdeling
|
![]() Hierin een fragmentje van de congres van het VB:
http://www.vrtnieuws.net/nieuwsnet_m...dex.shtml?play Kan je meteen de juiste context achterhalen... |
![]() |
![]() |
#195 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Karel De Gucht heeft zopas een miljoen stemmen voor zijn VLD gerecupereerd.
![]() |
#196 |
Banneling
|
![]() de gucht heeft de moed getoont om te zeggen waar het op staat ipv electorale berekeningskes te maken en te denken 'we zullen maar zwijgen, dan kost het ons geen stemmen' zoals de bange honden van SP.A.
|
![]() |
![]() |
#197 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Neen, de kans is te groot dat de stoppen van een juwelier doorslaan, hij zijn geweer pakt om in A'pen een paar mensen af te knallen.... En dan ben ik onwetend... |
|
![]() |
![]() |
#198 |
Minister-President
|
![]() Ik lees trouwens op het forum van het nieuwsblad dat de ouders van HVT lid zouden zijn van de N_VA ... Klopt dit?
En dan is het wel straf dat dewever zo tekeer gaat... |
![]() |
![]() |
#199 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#200 | |
|