Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Schietpartij Antwerpen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Schietpartij Antwerpen Actueel forum naar aanleiding van de moordaanslagen in Antwerpen van 11 mei 2006.

Discussietools
Oud 20 mei 2006, 09:33   #181
Amon_Re
Perm. Vertegenwoordiger VN

Amon_Re's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jampie Bekijk bericht
Meen je dat nu ? Weet jij echt niet dat PDW dat enkele weken op het congres heeft gezegd ??????
Wel, dan ben jij een schoolvoorbeeld van de standaard VB-stemmer, die niet weet waarvoor hij stemt. En dat is net wat De Gucht wilde zeggen.
Ik stem niet VB.... Selectief leesgedrag? Heb ik hier al verscheidene keren vernoemt
Amon_Re is offline  
Oud 20 mei 2006, 09:35   #182
lombas
Secretaris-Generaal VN

lombas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Meen je dat nu ? Weet jij echt niet dat PDW dat enkele weken op het congres heeft gezegd ??????
Wel, dan ben jij een schoolvoorbeeld van de standaard VB-stemmer, die niet weet waarvoor hij stemt. En dat is net wat De Gucht wilde zeggen.
Jij begrijpt blijkbaar niet dat niet enkel VB'ers gedegouteerd zijn door de houding van een aantal mensen, de voorbije dagen.
Oud 20 mei 2006, 09:36   #183
Jampie
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fernand Bekijk bericht
Sorry, kutmarokaantjes is een uitspraak van Ives De Smet, nadat hij een aanvaring had met enkele jongeren. deze uitspraak gebruikt FDW, maar ze komt niet van hem.
Ze komt ook niet van Yves Desmet. Hij heeft dat overgenomen uit Nederland. ER zijn nu eenmaal kutmarokkanen die reclame maken voor het VB.
Wat natuurlijk nog iets anders is dan de hele Marokkaanse bevolking te stigmatiseren.
Jampie is offline  
Oud 20 mei 2006, 09:38   #184
born2bewild
Banneling

Standaard

Citaat:
Ze komt ook niet van Yves Desmet. Hij heeft dat overgenomen uit Nederland.

Schuldig door stemmen voor de verkeerde partij kan.
racistische uitspraken in uw gazetteke daar ben je niet verantwoordelijk voor, want je "hebt het maar overgenomen uit nederland"

go jampie go

Laatst gewijzigd door born2bewild : 20 mei 2006 om 09:39.
born2bewild is offline  
Oud 20 mei 2006, 09:39   #185
Jampie
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Amon_Re Bekijk bericht
Ik stem niet VB.... Selectief leesgedrag? Heb ik hier al verscheidene keren vernoemt
Ik heb ook niet gezegd dat jij VB stemt. Maar dat uw onwetendheid een mooi voorbeeld is van de standaard VB-stemmer die niet weet waarvoor hij stemt.
Indien je niet meer tevreden bent met het huidige bestuur, maak dan niet de fout VB te stemmen uit protest, dat is echt niet de oplossing. Dat is wat De Gucht wilde vertellen. En hij heeft gelijk.
Jampie is offline  
Oud 20 mei 2006, 09:40   #186
born2bewild
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik heb ook niet gezegd dat jij VB stemt. Maar dat uw onwetendheid een mooi voorbeeld is van de standaard VB-stemmer die niet weet waarvoor hij stemt.
Indien je niet meer tevreden bent met het huidige bestuur, maak dan niet de fout VB te stemmen uit protest, dat is echt niet de oplossing. Dat is wat De Gucht wilde vertellen. En hij heeft gelijk.
Enfin, het ziet er naar uit dat de Gucht toch al 2 stemmen heeft. Die van zichzelf en die van Jampie.

Wie weet ook nog die van zijn vrouw.
born2bewild is offline  
Oud 20 mei 2006, 09:41   #187
Mitgard
Banneling

Mitgard's schermafbeelding

Standaard

de gucht had helaas gelijk in morgen beter.
er zijn nu eenmaal steeds meer mensen die vinden dat racisme en haat ok zijn.
zestig jaar lang welvaart en de vrede lijkt de mensen te gaan vervelen.
ze stemmen op het VB omdat de kreemkar te veel lawaai maakt en omdat ze ne brief van telenet nie kunnen lezen.
de bange blanke man is banger dan ooit.
Mitgard is offline  
Oud 20 mei 2006, 09:44   #188
Amon_Re

Amon_Re's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De VBers die ik persoonlijk ken zijn bezig met politiek, meer zelfs dan ik.

Citaat:
Geef es wat alternatieven dan ?
Amon_Re is offline  
Oud 20 mei 2006, 09:50   #189
born2bewild
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Amon_Re Bekijk bericht
De VBers die ik persoonlijk ken zijn bezig met politiek, meer zelfs dan ik.
natuurlijk, dat weet iedereen. Anders hadden ze al lang de stemplicht afgeschaft.
born2bewild is offline  
Oud 20 mei 2006, 09:54   #190
fernand
Europees Commissaris

fernand's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ze komt ook niet van Yves Desmet. Hij heeft dat overgenomen uit Nederland. ER zijn nu eenmaal kutmarokkanen die reclame maken voor het VB.
Wat natuurlijk nog iets anders is dan de hele Marokkaanse bevolking te stigmatiseren.
De Smet heeft het hier voor het eerst gebruikt nadat hij in aanvaring was gekomen met enkele allochtoonse jongeren.
Dus als het uit nederland komt is het niet meer beledigend, of geen rasistische uitspraak. Goe om weten!
fernand is offline  
Oud 20 mei 2006, 09:54   #191
Wha'ever
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door baarle Bekijk bericht
De advokaat van Van Temsche is ondertussen geboeid aan het luisteren. Hij heeft alle uitzendingen van Morgen Beter opgenomen en wil die gebruiken als bewijsmateriaal �* décharge in het proces. Gigantische verzachtende omstandigheden doemen op. Hij ziet zijn cliënt al wegkomen met een kleine straf wegens verantwoordelijkheid van het Vlaams Belang, het racistische klimaat en 1 miljoen racistische Vlamingen.
Wha'ever is offline  
Oud 20 mei 2006, 09:57   #192
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Jij gelooft dus niet dat PDW gezegd heeft op het vorige congres : 'Wij zijn voor een gewapend bestuur' ????
Nee,ik geloof dat niet. Je hebt geen enkel bewijs daarvoor en zuigt dat gewoon uit je duim. In het vorige congres heb ik begrepen dat men pleitte voor het recht op gewapende verdediging van zijn bezit bij overvallen. (als uitbreiding op het huidige recht op enkel gewapende verdediging van lijf en leden: het recht op zelfverdediging).

Wat dit met "gewapend bestuur" te maken heeft is me een raadsel.

http://www.vlaamsbelang.be/index.php?p=6&id=31

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline  
Oud 20 mei 2006, 10:00   #193
SirGalahad_
Burgemeester

SirGalahad_'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dus volgens KDG en Jampie hier ben ik niet alleen een 'racist' en een 'moordenaar', maar ok nog een 'onwetende', ben ik 'fout' in mijn stemgedrag en wil ik enkel mijn protest uitschreeuwen.

Allez dat weet ik nu ook alweer.
Gelukkig zijn er mensen zoals jullie die mijn ogen doen opengaan, die mij opnieuw op het rechte pad van de 'democratie' willen helpen...*multi-sic*

Kijk eens hier mijne beste vriend: ik heb meer ethiek dan alle links geitenwollensokkendraaiers opéén, ik heb meer respect voor iedereen zolang dit in de 2 richtingen opgaat, als VB'er doe ik méér (en heb ik gedaan) voor mijn medemens in nood (ongeacht religie, politieke voorkeur, huidskleur of alle andere dingen die ons voor de Gedapo kan doen belanden).

Dus met alle respect voor jouw ideengoed: hou op met je stigmatisatie. Als het zo is dat ik volgens de eerbiedige KDG mee verantwoordelijk ben voor de partij, dan zal ik in deze optiek zeker nooit stemmen voor:
VLD: hypocrieten, leugenaars en despoten
SPa: zakkenvullers, leugenaars en maffiosi
CVP: kazakkendraaiers van het eerste uur
Blanco: om mijn stem volgens de democratische verdeelsleutel toch nog naar bovenstaande partijen te zien gaan?

Den boom in met de 'zelfzelf uitgeroepen enige echt democratische partijen' van een onbestaand land!
  4. In the '60s, people took acid to make the world weird. Now the world is weird and people take Prozac to make it normal.
SirGalahad_ is offline  
Oud 20 mei 2006, 10:04   #194
Wha'ever
Vreemdeling

Standaard

Hierin een fragmentje van de congres van het VB:
http://www.vrtnieuws.net/nieuwsnet_m...dex.shtml?play

Kan je meteen de juiste context achterhalen...
Wha'ever is offline  
Oud 20 mei 2006, 10:08   #195
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Karel De Gucht heeft zopas een miljoen stemmen voor zijn VLD gerecupereerd.
Oud 20 mei 2006, 10:13   #196
Mitgard
Banneling

Mitgard's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
de gucht heeft de moed getoont om te zeggen waar het op staat ipv electorale berekeningskes te maken en te denken 'we zullen maar zwijgen, dan kost het ons geen stemmen' zoals de bange honden van SP.A.
Mitgard is offline  
Oud 20 mei 2006, 10:14   #197
SirGalahad_
Burgemeester

SirGalahad_'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nee,ik geloof dat niet. Je hebt geen enkel bewijs daarvoor en zuigt dat gewoon uit je duim. In het vorige congres heb ik begrepen dat men pleitte voor het recht op gewapende verdediging van zijn bezit bij overvallen. (als uitbreiding op het huidige recht op enkel gewapende verdediging van lijf en leden: het recht op zelfverdediging).
Oh, liever juweliers die bestolen en/of afgeschoten worden dan bepaalde risicovolle groepen de mogelijkheid (en het recht) te geven om zichzelf te beschermen.
Neen, de kans is te groot dat de stoppen van een juwelier doorslaan, hij zijn geweer pakt om in A'pen een paar mensen af te knallen....

En dan ben ik onwetend...
SirGalahad_ is offline  
Oud 20 mei 2006, 10:18   #198
ilfalco
Minister-President

Standaard

Ik lees trouwens op het forum van het nieuwsblad dat de ouders van HVT lid zouden zijn van de N_VA ... Klopt dit?

En dan is het wel straf dat dewever zo tekeer gaat...
ilfalco is offline  
Oud 20 mei 2006, 10:23   #199
stab

stab's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Oud 20 mei 2006, 10:27   #200
stab

stab's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard Bekijk bericht
de gucht heeft de moed getoont om te zeggen waar het op staat ipv electorale berekeningskes te maken en te denken 'we zullen maar zwijgen, dan kost het ons geen stemmen' zoals de bange honden van SP.A.
Er is uiteindelijk geen verschil tussen de standpunten van beiden, in fine.
Meer van dat, graag.
(bis)

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:35.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be