Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Schietpartij Antwerpen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Schietpartij Antwerpen Actueel forum naar aanleiding van de moordaanslagen in Antwerpen van 11 mei 2006.

Discussietools
Oud 25 mei 2006, 15:19   #181
Casca
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Dat zeg jij.
Je weet evengoed als ik dat dit een dikke, vette excuustruus is.
Nope.

Citaat:
Maar waarover blijven zeveren?
Het VB WIL niet eens meestappen.
Dat wou het wss zowiezo al niet...
Casca is offline  
Oud 25 mei 2006, 15:19   #182
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Casca Bekijk bericht
Nope.

Dat wou het wss zowiezo al niet...
Oud 25 mei 2006, 17:12   #183
Edina
Perm. Vertegenwoordiger VN

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel Bekijk bericht
Vreemd overigens, toen het VB bij de moord van joe duidelijk als enige partij gehoor gaf aan de oproep van de ouders, hoorden we Filo niet...
Je moet wel correct blijven hé. De ouders van Joe hadden gevraagd om geen spandoeken mee te brengen of andere uiterlijke tekenen van politieke of ideologische voorkeur. Ze hebben nooit gezegd dat politici niet mee mochten lopen hé. En hiermee wil ik niet gezegd hebben dat ik dat dan steun. Het meelopen kon voor mij eventueel nog wel, maar ik vond het niet echt gepast om dan interviews te geven.
Edina is offline  
Oud 25 mei 2006, 17:14   #184
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Je moet wel correct blijven hé. De ouders van Joe hadden gevraagd om geen spandoeken mee te brengen of andere uiterlijke tekenen van politieke of ideologische voorkeur. Ze hebben nooit gezegd dat politici niet mee mochten lopen hé. En hiermee wil ik niet gezegd hebben dat ik dat dan steun. Het meelopen kon voor mij eventueel nog wel, maar ik vond het niet echt gepast om dan interviews te geven.
En het VB zou de serene marsen natuurlijk met haar spandoeken ontsieren, vandaar dat hun mensen er niet gewenst waren....
Oud 25 mei 2006, 17:20   #185
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanie Bekijk bericht
Het Vlaams belang predikt geen haat. Daar gaat het trouwens niet om. Het feit dat ge hun voorstellen "haat prediken" noemt, bewijst juist dat de traditionele partijen alleen maar emotioneel zijn.
Het VB predikt wel degelijk haat en daar gaat het voor mij wel om. Ik ben trouwens ook geen politieke partij, behoor tot geen enkele partij en kan mij in geen enkele partij helemaal terugvinden.

Citaat:
Waar het wél om gaat, is het moreel verval van het Westen en de toename van het aantal moslims.
Het "moreel verval van het Westen" zoals jij dat noemt heeft niets te maken met het een toename van het aantal moslims, maar alles met onze ultraliberale vrije markt, die het toestaat dat de tegenstellingen tussen rijk en arm en tussen noord en zuid almaar groter worden. Zolang die problemen niet worden. Dat is de oorzaak waarom zoveel mensen hier hun geluk komen zoeken en die zullen ook blijven komen zolang die fundamnetele ongelijkheid blijft. En nergens maar dan ook nergens vind je oplossingne voor die problemen in het VB-programma.
Edina is offline  
Oud 25 mei 2006, 17:20   #186
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
En hiermee wil ik niet gezegd hebben dat ik dat dan steun.
Wat doet wat jij gezegd wil hebben terzake?

Citaat:
Het meelopen kon voor mij eventueel nog wel,
Moeten die van het VB nu 'merci' zeggen of wat?

Citaat:
maar ik vond het niet echt gepast om dan interviews te geven.
Ook deze die premier Verhofstadt himself op de BRT gaf?
Of de poltici die in 'Ter Zake' en 'De Zevende dag' hun ding mochten komen doen?

Laatst gewijzigd door Knuppel : 25 mei 2006 om 17:20.
Knuppel is offline  
Oud 25 mei 2006, 17:20   #187
Bazilfunk
Minister

Bazilfunk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat er aanvankelijk naar Marokkanen gezocht werd lag niet aan het VB maar aan de woordvoerder van justitie.

'ZE' hebben de mars niet onmiddelijk georganiseerd maar Fouad Ahidar riep daartoe op. De ouders van Joe wilden er enkel in meestappen op voorwaarde dat de mars niet politiek zou gerecupereerd worden.

Fouad was ook degenen die het als een racistische moord bestempelde. En ook hij ging er toen nog van uit dat het zijn eigen volkje was dat de roofmoord op Joe pleegde.

Wie iets anders beweert is een liegebeest.
Liegebeesten zijn voor vijfjarigen.

Plots lees ik niet meer dat de schuld op het VB werd geschoven of dat ze niet gewenst waren op die stille mars.

Dus zoals je het nu neerpent klopt het verhaal, maar daarnet beweerde je dus het tegenovergestelde. Gij lijkt wel op FDW, die vertelt ook iets anders op de rechteroever dan op de linkeroever.
Bazilfunk is offline  
Oud 25 mei 2006, 17:22   #188
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En het VB zou de serene marsen natuurlijk met haar spandoeken ontsieren, vandaar dat hun mensen er niet gewenst waren....
Nee, dat heeft te maken met het thema dat de ouders gekozen hebben voor de mars. Stop racisme, diversiteit is realiteit. Dat onderschrijft het VB niet en dus zou het ook nogal hypocriet zijn, moesten ze wel komen.
Edina is offline  
Oud 25 mei 2006, 17:22   #189
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Plots lees ik niet meer dat de schuld op het VB werd geschoven of dat ze niet gewenst waren op die stille mars.

Dus zoals je het nu neerpent klopt het verhaal, maar daarnet beweerde je dus het tegenovergestelde. Gij lijkt wel op FDW, die vertelt ook iets anders op de rechteroever dan op de linkeroever.
Waar beweerde ik dan 'het tegenovergestelde'?

Laatst gewijzigd door Knuppel : 25 mei 2006 om 17:26.
Knuppel is offline  
Oud 25 mei 2006, 17:25   #190
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Nee, dat heeft te maken met het thema dat de ouders gekozen hebben voor de mars. Stop racisme, diversiteit is realiteit. Dat onderschrijft het VB niet en dus zou het ook nogal hypocriet zijn, moesten ze wel komen.
Ze komen dus niet.

Maar toch fijn dat je eindelijk toegeeft dat ze niet gewenst zijn.

Moets je daar nu zolang hypocriet voor doen alsof het was omdat ze hun bek niet hielden?
Oud 25 mei 2006, 17:26   #191
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat doet wat jij gezegd wil hebben terzake?
Dat is nodig om door jouw niet onmiddellijk van iets beschuldigd te worden, jammer genoeg.

Citaat:
Moeten die van het VB nu 'merci' zeggen of wat?

Ook deze die premier Verhofstadt himself op de BRT gaf?
Of de poltici die in 'Ter Zake' en 'De Zevende dag' hun ding mochten komen doen?
Waar heb je het in godsnaam over. Ik had het over het meelopen van politici op de stille mars voor Joe.
Edina is offline  
Oud 25 mei 2006, 17:28   #192
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ze komen dus niet.

Maar toch fijn dat je eindelijk toegeeft dat ze niet gewenst zijn.

Moets je daar nu zolang hypocriet voor doen alsof het was omdat ze hun bek niet hielden?
Maar ventje, toch. Ik heb nooit anders beweerd dan dat ze niet gewenst waren en zijn op de stille mars in Antwerpen (zie ook mijn vorige posts). Gelieve eerst te kijken op welke post ik reageer, dan grondig te lezen en even na te denken en dan pas te reageren aub.

Laatst gewijzigd door Edina : 25 mei 2006 om 17:28.
Edina is offline  
Oud 25 mei 2006, 17:30   #193
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat is nodig om door jouw niet onmiddellijk van iets beschuldigd te worden, jammer genoeg.
Wie beschuldigt hier onafgebroken wie?

Citaat:
Waar heb je het in godsnaam over. Ik had het over het meelopen van politici op de stille mars voor Joe.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina
Het meelopen kon voor mij eventueel nog wel, maar ik vond het niet echt gepast om dan interviews te geven.
Oud 25 mei 2006, 17:32   #194
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Maar ventje, toch. Ik heb nooit anders beweerd dan dat ze niet gewenst waren en zijn op de stille mars in Antwerpen (zie ook mijn vorige posts). Gelieve eerst te kijken op welke post ik reageer, dan grondig te lezen en even na te denken en dan pas te reageren aub.
Op deze reageerde je alvast niet:

Citaat:
Het VB had mogen meemarcheren had het gezwegen. Zo simpel is het. Lastig toch he?
Waarom niet?
Oud 25 mei 2006, 17:36   #195
Gorefest
Minister

Gorefest's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Stop racisme, diversiteit is realiteit.
Natuurlijk, diversiteit is ook een levensverzekering van links.
Oud 25 mei 2006, 17:50   #196
Stefanie
Minister-President

Standaard

Citaat:
Het "moreel verval van het Westen" zoals jij dat noemt heeft niets te maken met het een toename van het aantal moslims, maar alles met onze ultraliberale vrije markt, die het toestaat dat de tegenstellingen tussen rijk en arm en tussen noord en zuid almaar groter worden. Zolang die problemen niet worden. Dat is de oorzaak waarom zoveel mensen hier hun geluk komen zoeken en die zullen ook blijven komen zolang die fundamnetele ongelijkheid blijft. En nergens maar dan ook nergens vind je oplossingne voor die problemen in het VB-programma.
Ik stel vast dat de traditionele partijen dit ook niet oplossen. Het is trouwens een internationaal probleem, wat de Belgische politiek niet kan oplossen. Dat probleem kan niet op Belgisch niveau worden opgelost, ook niet op Vlaams niveau. Ik stel vast dat de traditionele partijen misbruik maken van de situatie. Men praat wel over die mensen naar hier te halen, maar nooit of nooit over een oplossing voor de ontwikkelingslanden. Het Vlaams belang k�*n dat niet alleen oplossen. Zij zijn er echter niet tegen dat het in die ontwikkelingslanden beter zou gaan. Integendeel. Het zijn juist de andere partijen die die situatie uitbuiten. Ze beliegen ons door te zeggen dat je de ontwikkelingslanden hun problemen oplost door asiel te verlenen. Op die manier is er niemand die de problemen in de landen van herkomst kan oplossen. Het is dus geen echte oplossing voor die landen om te regulariseren. En op langere termijn is het zéker geen oplossing. De vergrijzing komt eraan, als we zo doorgaan zullen de autochtonen een minderheid zijn en zal er niemand meer zijn die de uitkeringen en de sociale zekerheid kan betalen. Wij hadden een zeer goed systeem, maar de traditionele, haatzaaiende partijen zijn druk bezig om dat kapot te maken. En dan zullen de ontwikkelingslanden daar staan.
Stefanie is offline  
Oud 25 mei 2006, 17:52   #197
Stefanie
Minister-President

Standaard

Citaat:
Het "moreel verval van het Westen" zoals jij dat noemt heeft niets te maken met het een toename van het aantal moslims, maar alles met onze ultraliberale vrije markt
De toename van het aantal moslims die zich niet integreren is een gevolg van dat moreel verval. De vrije markt heeft daar niets mee te maken.
Stefanie is offline  
Oud 25 mei 2006, 18:52   #198
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazilfunk Bekijk bericht
Ik ga je wat anders vertellen. Herinner je je nog die moord op een jongen voor een mp3 speler ?

Laat ons eens kijken hoe je denkt over :

Citaat:
[SIZE=3]Mocht het mijn kind zijn, ik ging onmiddellijk een aantal Roma-zigeuners te lijf. Zeker weten. Maar als politicus blijf ik rationeel.[/SIZE]
Wat denk je daar van ? Het is de uitspraak van je leider met slechts 1 woordje verschil.

De haat druipt van de linkerzijde dezer dagen, beste jonge mens. Het druipt ervan af.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.

Laatst gewijzigd door Jazeker : 25 mei 2006 om 18:53.
Jazeker is offline  
Oud 25 mei 2006, 19:04   #199
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het zijn juist de andere partijen die die situatie uitbuiten. Ze beliegen ons door te zeggen dat je de ontwikkelingslanden hun problemen oplost door asiel te verlenen. Op die manier is er niemand die de problemen in de landen van herkomst kan oplossen.
Jij liegt door te stellen dat er partijen zijn die zeggen dat de noord-zuid problematiek kan opgelost worden met het asielbeleid en ik geloof dat je zelf ook wel weet dat je aan het leigen bent. Het zijn juist de andere partijen die aandringen om het budget voor ontwikkelingssamenwerking te verhogen en om aan eerlijke handel te doen. Het VB voelt zich niet verantwoordelijk voor wat er in het zuiden gebeurt en wil het geld voor ontwikkelingssamenwerking gebruiken voor het laten terugkeren van illegalen. Een beetje serieus blijven hé. De Noord-Zuid problematiek is wel het laatste waar het VB zich mee wil bezig houden.
Edina is offline  
Oud 25 mei 2006, 19:05   #200
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De toename van het aantal moslims die zich niet integreren is een gevolg van dat moreel verval. De vrije markt heeft daar niets mee te maken.
Grappig, radicale moslims gebruiken ook "het moreel verval van het westen" als reden voor hun radicalisatie. Les extrèmes se touchent.
Edina is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:47.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be