![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Schietpartij Antwerpen Actueel forum naar aanleiding van de moordaanslagen in Antwerpen van 11 mei 2006. |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
#183 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Je moet wel correct blijven hé. De ouders van Joe hadden gevraagd om geen spandoeken mee te brengen of andere uiterlijke tekenen van politieke of ideologische voorkeur. Ze hebben nooit gezegd dat politici niet mee mochten lopen hé. En hiermee wil ik niet gezegd hebben dat ik dat dan steun. Het meelopen kon voor mij eventueel nog wel, maar ik vond het niet echt gepast om dan interviews te geven.
|
![]() |
![]() |
#184 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#185 | |
|
![]() Citaat:
Het "moreel verval van het Westen" zoals jij dat noemt heeft niets te maken met het een toename van het aantal moslims, maar alles met onze ultraliberale vrije markt, die het toestaat dat de tegenstellingen tussen rijk en arm en tussen noord en zuid almaar groter worden. Zolang die problemen niet worden. Dat is de oorzaak waarom zoveel mensen hier hun geluk komen zoeken en die zullen ook blijven komen zolang die fundamnetele ongelijkheid blijft. En nergens maar dan ook nergens vind je oplossingne voor die problemen in het VB-programma. |
|
![]() |
![]() |
#186 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Of de poltici die in 'Ter Zake' en 'De Zevende dag' hun ding mochten komen doen? Laatst gewijzigd door Knuppel : 25 mei 2006 om 17:20. |
|||
![]() |
![]() |
#187 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Plots lees ik niet meer dat de schuld op het VB werd geschoven of dat ze niet gewenst waren op die stille mars. Dus zoals je het nu neerpent klopt het verhaal, maar daarnet beweerde je dus het tegenovergestelde. Gij lijkt wel op FDW, die vertelt ook iets anders op de rechteroever dan op de linkeroever. |
|
![]() |
![]() |
#188 |
|
![]() Nee, dat heeft te maken met het thema dat de ouders gekozen hebben voor de mars. Stop racisme, diversiteit is realiteit. Dat onderschrijft het VB niet en dus zou het ook nogal hypocriet zijn, moesten ze wel komen.
|
![]() |
![]() |
#189 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Knuppel : 25 mei 2006 om 17:26. |
|
![]() |
![]() |
#190 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar toch fijn dat je eindelijk toegeeft dat ze niet gewenst zijn. Moets je daar nu zolang hypocriet voor doen alsof het was omdat ze hun bek niet hielden?
![]() |
#191 |
|
![]() Dat is nodig om door jouw niet onmiddellijk van iets beschuldigd te worden, jammer genoeg.
Waar heb je het in godsnaam over. Ik had het over het meelopen van politici op de stille mars voor Joe. |
![]() |
![]() |
#192 |
|
![]() Maar ventje, toch. Ik heb nooit anders beweerd dan dat ze niet gewenst waren en zijn op de stille mars in Antwerpen (zie ook mijn vorige posts). Gelieve eerst te kijken op welke post ik reageer, dan grondig te lezen en even na te denken en dan pas te reageren aub.
Laatst gewijzigd door Edina : 25 mei 2006 om 17:28. |
![]() |
![]() |
#193 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
#194 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
#195 |
Minister
|
![]() Natuurlijk, diversiteit is ook een levensverzekering van links.
![]()
#196 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#197 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#198 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ga je wat anders vertellen. Herinner je je nog die moord op een jongen voor een mp3 speler ?
Laat ons eens kijken hoe je denkt over : Citaat:
De haat druipt van de linkerzijde dezer dagen, beste jonge mens. Het druipt ervan af.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 25 mei 2006 om 18:53. |
||
![]() |
![]() |
#199 |
|
![]() Jij liegt door te stellen dat er partijen zijn die zeggen dat de noord-zuid problematiek kan opgelost worden met het asielbeleid en ik geloof dat je zelf ook wel weet dat je aan het leigen bent. Het zijn juist de andere partijen die aandringen om het budget voor ontwikkelingssamenwerking te verhogen en om aan eerlijke handel te doen. Het VB voelt zich niet verantwoordelijk voor wat er in het zuiden gebeurt en wil het geld voor ontwikkelingssamenwerking gebruiken voor het laten terugkeren van illegalen. Een beetje serieus blijven hé. De Noord-Zuid problematiek is wel het laatste waar het VB zich mee wil bezig houden.
|
![]() |
![]() |
#200 |
|
![]() Grappig, radicale moslims gebruiken ook "het moreel verval van het westen" als reden voor hun radicalisatie. Les extrèmes se touchent.
|
![]() |