![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Load "$" ,8,1 En dan van die floppy's die in de zomer handig waren om u koelte toe te wuiven. (5 1/4 " ?) Enkelzijdige of dubbelzijdige en toen kochten we enkelzijdige en met de perforator maakten we er dan dubbelzijdige van. We worden oud ![]()
![]() |
![]() |
#184 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#185 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Ik heb ook emulators gehad, maar tis toch niet hetzelfde... ![]() Maar eerlijk gezegd was ik indertijd ook dolblij toen ik een diskettespeler had aangeschaft en mocht stoppen met cassetjes te werken. Die diskettespeler koste indertijd nog in de 5000 BEF... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik heb hier nog een Pentium 133 staan die enkel gebruikt wordt voor Settlers I te spelen. Op mijn huidige pc heb ik namelijk geen muziek als ik dat speel (en ik mij al rot zitten prutsen aan de settings). Plus die Pentium is zuiniger in energie-verbruik. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ge kunt het spel hier afhalen en spelen pc (wel een pak slechtere grafix en geluid dan op de C64, maar je kan niet alles hebben ![]() http://www.dosgamesarchive.com/download/game/192 Aan de rechterkant van de straat ga je werken en geld verdienen en aan de linkse kant kun je speelgoed kopen voor de neefjes Kwik, Kwek en Kwak. Boven de straat is een treinspoor en als je die oversteekt kom je in de playground van de neefjes terecht die dan kunnen spelen met het speelgoed dat je gekocht hebt. Op de C64 kon je dan ook zelf kiezen waar je het speelgoed zette. Dat is alles, maar het spel is vooral bedoel educatief voor (Engelstalige) kinderen: omgaan met de Amerikaanse munten, leren tellen, leren associeren, ruimtelijk inzicht... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door DaBlacky : 4 juni 2006 om 10:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Had je ook een power-cardridge of final-cardridge erin steken? Versnelde het laadproces enorm. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
|
![]() Tropico, daar heb ik goesting in. Ik ben het juist aant installeren zi
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
|
![]() Tropico...is nog maar een paar jaar oud.
Ik denk dat ik alleen de demo heb gespeeld, maar was al moeilijk. Je kent het soort spel wel; het is bijna onmogelijk om het juiste evenwicht te vinden...te realistisch ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Martian memorandum. Nooit uitgespeeld eigenlijk omdat ik zonder inspiratie zat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je moest gewoon zorgen dat je soldaten en generaals goed betaald werden. Dan kon je zonder problemen frauderen bij verkiezingen, of zelfs in het geheel géén verkiezingen houden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Gouverneur
|
![]() Soldier Of Fortune |
![]() |
![]() |