![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij moet door een hele zure appel bijten... net als een paar andere journalisten. ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() tenzij je héééééééééééééél kortzichtig bent 8)
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | ||||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Van versnippering is wel wat sprake maar niet op het federale(machtigste) niveau, aangezien hier slechts 2politieke families de macht delen. Citaat:
Ik heb maar 3theses gehoord. nml.:-Het VB is moreel verantwoordelijk -Het VB is verantwoordelijk -Het VB is verantwoordelijk en ook haar kiezers dus veel? ![]() Citaat:
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door zorlac : 5 juni 2006 om 22:25. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Om er dan achteraf achter te komen dat het VB zelfs gestegen is door de lijkenpikkerij waar ie zelf aan meedeed. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
|
![]() Citaat:
ofwel ben je een arrogante dikke nek die neerkijkt op mensen die, om welke reden ook, geen hogere opleiding hebben gekregen of konden krijgen. In ieder geval door zulke dingen te denken zet je jezelf als een ondemocratisch type te kijk..
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#190 | |
|
![]() Citaat:
laat ons uw dikken nek nog maar eens wat zien...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
|
![]() Citaat:
Of die neerkijken op mensen hun sociale afkomst.... zoals die Aynerand... Die gelooft nog in de Indiase kastenmaatschappij denk ik...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
|
![]() en misschien ter info van Aynerand en Twanne : het parlement zit vol advokaten, dokters, universitairen enzovoort en die verschrikkelijk verstandige koppen hebben het land wel mooi naar de kloten geholpen en zijn nog altijd druk bezig het verder naar de kloten te helpen.
Ook zit dat parlement vol met mensen uit de hogere sociale klassen van Aynerand en co... en wat bregen ze er van terecht.. ? spuw liever op de hoger opgeleiden of op de hogere sociale klasse.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
als ik mij niet vergis heeft M Van San dat van die 'lagergeschoolden' al eens onderzocht en weerlegd (ik zou de studie terug moeten zoeken, maar dat kan jij ook )... er zou geen significant verschil zijn (wat niet wegneemt dat er bij het belang inderdaad meer laaggeschoolden dan hooggeschoolden zitten, ... zoals in elke partij uiteraard. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laat je niet opdraaien door pretentieuze onbenullen, tegendradigaard. Denk zoals ik aan het spreekwoord dat zegt: het mooiste bewijs van domheid is: pretentie.
Een wijs man zal zichzelf nooit hoger achten dan zijn medemens. Ook niet op grond van zijn financiële en/of intellectuele status. |
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
|
![]() Citaat:
en dan zo twee neerbuigenden in 1 forum was er mij ene teveel...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
Partijlid
|
![]() [quote=Den Duisteren Duikboot;1742748]Democratie is een middel om tot een vreedzamere en rechtvaardigere samenleving te komen. Geen doel op zich. Ik zie er dus geen graten de democratie op die vlakken terug te schroeven waar ze slechts racisten en totalitaristen tot instrument dient.[/quote]
Je gelooft sommige dingen niet die je hier leest. En dat komt dan van een aanhanger van de democratische partijen. Blijkbaar moet je de ondemocratische partij (de uitgesloten paria) steunen als je wil dat de democratie NIET wordt teruggeschroefd. Elke rechtgeaarde democraat weet dan ook wat hem/haar te doen staat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Als de mods nu eens een regel aan het reglement toevoegden dat aanvallen op het democratisch verboden zijn...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Ik neem aan dat jouw democratische voorstel erin bestaat om deze typen hun stemrecht te ontnemen en ze op te sluiten ook al hebben ze niets gedaan behalve hun mond geroerd op een brutale manier. Nu ja, jij doet hetzelfde, zie ik. Ook een brutaal mondje dat niet moet onderdoen voor hetgeen hij beweert af te keuren. Met die vuilbekkerij maak je geen indruk, ventje. Sujetten als jij moeten het Vlaams Belang doorlopend aanvallen, liefst met behoud van jouw niet te imiteren drekstijl. Een betere stemmentrekker voor het VB is niet denkbaar, je gaat De Gucht nog naar de kroon steken. Doe zo voort. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Heel wat VB-ers reageren agressief op kritiek omdat ze nu eenmaal altijd in het verdomhoekje geduwd worden en daar worden sommige mensen uiteindelijk pisnijdig van, dat moet je begrijpen. Jij hebt daar zelf ook toe bijgedragen door het hoopvol te vinden dat vooral laageschoold plebs voor die slechte partij stemt. Zo heb je het niet letterlijk gezegd maar het stond in grote letters tussen de lijnen geschreven. De polarisatie tussen VB en "de anderen" is het rechtstreeks en gewilde gevolg van het cordon sanitaire, dat onding dat een schande is voor de democratie. Die polarisatie neemt toe naarmate het VB groeit (dus bij elke verkiezing) want hoe groter die partij wordt, hoe meer de machtspositie van de andere ("democratische") partijen en met name van de linkervleugel bedreigd wordt. Niets is heftiger dan een ideologische strijd, vermoedelijk omdat het de tegenstander ontmenselijkt en hem herleidt tot een (verwerpelijke) mening, een vleesgeworden vloek. Voor het overige, in een discussie en zeker in een forumdiscussie op internet worden wel eens dingen gezegd die je je niet teveel moet aantrekken. Taal is ook een wapen en een discussie is ook een gevecht (soms een dans). In een gevecht wordt al eens gevochten en wie vecht kan zich eens pijn doen. |
|
![]() |
![]() |