Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 22 juni 2006, 10:23   #181
styllo_ben
Minister-President

styllo_ben's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Twanne Bekijk bericht
een vete
niet te hard zijn, Twanne. Uit ervaring weet ik ( en anderen kunnen dit beamen) dat Jozef gewoon niet meer komt opdagen als je hem in een hoekje drijft.

styllo_ben is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2006, 12:44   #182
Metternich
Perm. Vertegenwoordiger VN

Metternich's schermafbeelding

Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AntiDeutsch Bekijk bericht
Voor u is het overigens Mijnheer "het gespuis". Waarom zou ik een traan moeten laten om de dood van dit stuk onmens. May he rott in Hell
Vervang "het gespuis" door A. Sharon en volgens AntiDeutsch ben je een grote anti-semiet, racist, fascist, nazi, etc...
Metternich is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2006, 12:49   #183
Metternich

Standaard

Citaat:
"Vals schuldgevoel"? Ik snap niet waar jullie die ziekelijke arrogantie blijven vandaan halen, Europa is collectief schuldig aan de moord op 6.000.000 Joodse medeburgers en minstens evenveel zigeuners, Homosexuelen enz en sommigen zijn er hier blijkbaar dan ook nog apetrots op.
Ik was niet eens geboren toen het gebeurde. Niemand van mijn familie heeft meegewerkt aan de holocaust. Hoe zou ik dan schuldig zijn. En als het dan toch collectief is, dan neem ik aan dat mensen die Joden hielpen ontsnappen ook schuldig zijn?

Citaat:
Joden zijn voornamelijk zakenmensen en handelslieden die op een eerlijke manier hun brood verdiende iets waar toen het gros der domme Duitse, Franse en Belgische heikneuters stikjaloers op waren.
Dat is racistisch naar de laatsvernoemden toe.

Citaat:
Na het grootste bloedbad aller tijden deed men het nog eens over in Congo('60), Algerije ('62) etc... Jammer genoeg voor jullie hebben die volkeren jullie met een dikke stamp onder jullie kloten buitengetrapt en ook jullie idool, de schizofrene Adolf Eenbal heeft het onderspit moeten delven.
Het grootste bloedbad aller tijden is de oorlog tussen Congo, Rwanda, Uganda en de rest van die landen die daar betrokken waren. De Grote Sprong Voorwaarts heeft ook meer doden gekend dan de holocaust, net zoals de Culturele Proletarische Revolutie.

En wat heeft Hitler te maken met Congo en Algerije

Citaat:
Doe rustig zo verder "Old Europe" op termijn zijn jullie toch gedoemd te verdwijnen in het Nieuwe Groot-Islamietische Eurabia... Allah Akbar 8)
Mensen zoals jullie zouden ze moeten aanklagen voor aanzetten tot anti-semitisme. Met zo'n uitspraken....je zou voor minder anti-semiet worden.
Oud 22 juni 2006, 13:42   #184
Sinistra
Banneling

Sinistra's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Metternich Bekijk bericht
Vervang "het gespuis" door A. Sharon en volgens AntiDeutsch ben je een grote anti-semiet, racist, fascist, nazi, etc...
Sharon heeft nooit mensen opgeroepen om bussen met Palestijnse burgers erin op te blazen. Uw stelling houdt dus geen steek..
Sinistra is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2006, 13:52   #185
styllo_ben
Minister-President

Standaard

Citaat:
Sharon heeft nooit mensen opgeroepen om bussen met Palestijnse burgers erin op te blazen. Uw stelling houdt dus geen steek..
Sharon heeft dan weer toegestaan dat moordenaars met messen enkele vluchtelingen kampen binnenvielen en in alle stilte mensen ombrachten....

het verhaal van sabra en shatila ken je wel?

Laatst gewijzigd door styllo_ben : 22 juni 2006 om 13:54.
Oud 22 juni 2006, 13:54   #186
KrisKras
Banneling

KrisKras's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Idd, hij heeft nooit opgeroepen, hij heeft bevolen
KrisKras is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2006, 14:00   #187
Sinistra
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door styllo_ben Bekijk bericht
Sharon heeft dan weer toegestaan dat moordenaars met messen enkele vluchtelingen kampen binnenvielen en in alle stilte mensen ombrachten....

het verhaal van sabra en shatila ken je wel?

Dat waren geen IDF-militairen maar Libanese SLA-milities. Volgens mij toch nog iets anders. Sharon liet in 1982 de Libanezen de vluchtelingenkampen binnendringen om PLO-militanten te arresteren maar de Libanezen verblind door hun haat maakte er een bloedblad van. Het enige wat je Sharon kan verwijten in die zaak is dat het IDF niet tussenbeide is gekomen.
Oud 22 juni 2006, 14:01   #188
styllo_ben
Minister-President

Standaard

Citaat:
Dat waren geen IDF-militairen maar Libanese SLA-milities. Volgens mij toch nog iets anders. Sharon liet in 1982 de Libanezen de vluchtelingenkampen binnendringen om PLO-militanten te arresteren maar de Libanezen verblind door hun haat maakte er een bloedblad van. Het enige wat je Sharon kan verwijten in die zaak is dat het IDF niet tussenbeide is gekomen.
zie ze kronkelen, zie ze kronkelen...

Oud 22 juni 2006, 14:04   #189
Judokus
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
"Vals schuldgevoel"? Ik snap niet waar jullie die ziekelijke arrogantie blijven vandaan halen, Europa is collectief schuldig aan de moord op 6.000.000 Joodse medeburgers en minstens evenveel zigeuners, Homosexuelen enz en sommigen zijn er hier blijkbaar dan ook nog apetrots op. Joden zijn voornamelijk zakenmensen en handelslieden die op een eerlijke manier hun brood verdiende iets waar toen het gros der domme Duitse, Franse en Belgische heikneuters stikjaloers op waren. Na het grootste bloedbad aller tijden deed men het nog eens over in Congo('60), Algerije ('62) etc... Jammer genoeg voor jullie hebben die volkeren jullie met een dikke stamp onder jullie kloten buitengetrapt en ook jullie idool, de schizofrene Adolf Eenbal heeft het onderspit moeten delven. Doe rustig zo verder "Old Europe" op termijn zijn jullie toch gedoemd te verdwijnen in het Nieuwe Groot-Islamietische Eurabia... Allah Akbar 8)
Wat verlang je dan? Dat alle Europeanen eeuwig en altijd zich moeten verontschuldigen voor de holocaust? De nieuwe generatie wil vooruit en trekt zijn lessen uit het verleden, om met de situatie van nú te komen tot stabiliteit in de Wereld en welvaart voor iedereen.

De joden kunnen zich niet eeuwig verantwoorden met de Holocaust, en met grote woorden ons een schuldgevoel aansmeren wat onze grootouders mispeuterden.

Het triestigste is dat dit een gigantisch excuus is om met systematiek land in te palmen van Palestijnen, als tweederangburgers beschouwen en een nieuwe vorm van Apartheid invoeren.

Het zijn niet alleen de vijanden die moeten leren uit de geschiedenis, maar ook het eigen Volk.

Laatst gewijzigd door Judokus : 22 juni 2006 om 14:06.
Judokus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2006, 14:06   #190
Sinistra
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door styllo_ben Bekijk bericht
zie ze kronkelen, zie ze kronkelen...

Het is gewoon de waarheid en dat zint u niet. Zolang de progressieven maar de V.S.A en Israël kunnen bashen zijn ze in hun nopjes...
Oud 22 juni 2006, 14:07   #191
Metternich

Standaard

Citaat:
Het enige wat je Sharon kan verwijten in die zaak is dat het IDF niet tussenbeide is gekomen.
Sharon die niet tussenbeide kwam is volgens jou zowat het enige dat je hem kan verwijten, maar blijkbaar niet moet verwijten.

Dat de Europeanen niet tussenbeide kwamen toen de Duitse pletwals over hun landen heenwalste en Joden naar de kampen stuurde, valt dan ook niet te verwijten aan de Europeanen volgens dezelfde logica.
Oud 22 juni 2006, 14:08   #192
Metternich

Standaard

Citaat:
Zolang de progressieven maar de V.S.A en Israël kunnen bashen zijn ze in hun nopjes...
Zegt de persoon met links naar een communistische organisatie van de Frankfürter Schule in zijn onderschrift....
Oud 22 juni 2006, 14:20   #193
Sinistra
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Judokus Bekijk bericht
Wat verlang je dan? Dat alle Europeanen eeuwig en altijd zich moeten verontschuldigen voor de holocaust? De nieuwe generatie wil vooruit en trekt zijn lessen uit het verleden, om met de situatie van nú te komen tot stabiliteit in de Wereld en welvaart voor iedereen.
Blijkbaar niet want Europa gaat gewoon door waar ze altijd met bezig waren. Nml de Palestijnse terreurbewegingen verder voorzien van geld en wapens. Maar langs de andere kant ziet men wel dat landen zoals Nederland, Duitsland, Denemarken, Groot-Brittanië, en een hoop voormalige Oost-Europese landen nog steeds trouw de Israëlische kaart trekken, dus er is mss nog wel hoop voor Europa.

Citaat:
De joden kunnen zich niet eeuwig verantwoorden met de Holocaust, en met grote woorden ons een schuldgevoel aansmeren wat onze grootouders mispeuterden.
Dat zeg ik niet, maar als Europa in ze'n geheel nu al eens wat meer de Pro-Israëlische kaart zou trekken inplaats van altijd proberen in de gunst te komen bij de Arabische dictaturen zou de kritiek van de Joodse gemeenschap al veel minder hard zijn.

Citaat:
Het triestigste is dat dit een gigantisch excuus is om met systematiek land in te palmen van Palestijnen, als tweederangburgers beschouwen en een nieuwe vorm van Apartheid invoeren.
Zoals ik al zei is bijna 13% van de Israëlische bevolking moslim of Christelijke Druz. Er bestaat helemaal geen apartheid in Israël, er wordt enkel hard opgetreden tegen Palestijnse terreurbendes die zich mengen onder de gewone Palestijnen en ook voor hen het leven zuur maken. Israël heeft geen andere keus dan Palestijnen dagelijks te controleren en te checken aan checkpoints want elke burger is en blijft een potentiële terrorist.
Oud 22 juni 2006, 14:25   #194
Metternich

Standaard

Citaat:
Blijkbaar niet want Europa gaat gewoon door waar ze altijd met bezig waren. Nml de Palestijnse terreurbewegingen verder voorzien van geld en wapens. Maar langs de andere kant ziet men wel dat landen zoals Nederland, Duitsland, Denemarken, Groot-Brittanië, en een hoop voormalige Oost-Europese landen nog steeds trouw de Israëlische kaart trekken, dus er is mss nog wel hoop voor Europa.
Reeds in de oudheid zaten we daar al wapens te leveren zeker? Toon mij eens bewijzen dat Europa wapens zou leveren aan de Palestijnse terreurbewegingen.

Citaat:
Dat zeg ik niet, maar als Europa in ze'n geheel nu al eens wat meer de Pro-Israëlische kaart zou trekken inplaats van altijd proberen in de gunst te komen bij de Arabische dictaturen zou de kritiek van de Joodse gemeenschap al veel minder hard zijn.
Dus wij trekken de pro-Israëlische kaart en we krijgen geen schuldgevoelens meer aangepraat vanwege de holocaust ofzo? Dat is chantage.

Citaat:
Zoals ik al zei is bijna 13% van de Israëlische bevolking moslim of Christelijke Druz. Er bestaat helemaal geen apartheid in Israël, er wordt enkel hard opgetreden tegen Palestijnse terreurbendes die zich mengen onder de gewone Palestijnen en ook voor hen het leven zuur maken. Israël heeft geen andere keus dan Palestijnen dagelijks te controleren en te checken aan checkpoints want elke burger is en blijft een potentiële terrorist.
I.a.w. de Palestijnen zijn een minder beschaafd volk want ze zijn allemaal potentiële terroristen. Uw uitspraak getuigt van een superioriteitsgevoel naar een ander volk toe.
Oud 22 juni 2006, 14:27   #195
Judokus
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Geen enkel Europees land geeft geld en wapens aan Palestijnse terreurbewegingen. Waar haal je dat nu vandaan?
Europa heeft enkel geld aan de Palestijnse staat gegeven om geen humanitaire catastrofes op zijn geweten te hebben. En sinds Hamas aan de macht is is er van rechtstreekse geldtransfers geen sprake meer van.

Ik vind het heel goed dat Europa het geweten van de Wereld durft spelen en noch Palestijn, noch Israëli laat stikken.

En ik hoop in het diepst van mijn hart dat er dra vrede komt in het MO.
Oud 22 juni 2006, 14:58   #196
styllo_ben
Minister-President

Standaard

Citaat:
Israël heeft geen andere keus dan Palestijnen dagelijks te controleren en te checken aan checkpoints want elke burger is en blijft een potentiële terrorist.
Bedankt om ons inzichten te verschaffen in de zionistische denkwereld.
Oud 22 juni 2006, 15:05   #197
Tavek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door longhorn Bekijk bericht
De Arafat-dweil is voorbijgestreefd in Europa maar er blijkt toch wel een nieuwe markt te zijn voor de groene Hamas vodden als je hier al die tuigaanbidders leest. Misschien 'opblaasbare poppen' in Al-Aqsa uniform voor de 'echten' onder jullie. Toch erg dat er hier fans zijn van de stront die zichzelf en onschuldigen opblaast.
Beiden staten zijn even erg en even schuldig aan menig moord op burgers, alleen de manier waarop ze het doen verschilt...de ene gebruikt tanks en raketten, de andere zelfmoordcommandos.

Israel en Palestina, een pot nat.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2006, 15:08   #198
Judokus
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht

Israel en Palestina, een pot nat.
Helaas
Oud 22 juni 2006, 15:50   #199
kaatd
Banneling

Standaard

Citaat:
"Vals schuldgevoel"? Ik snap niet waar jullie die ziekelijke arrogantie blijven vandaan halen, Europa is collectief schuldig aan de moord op 6.000.000 Joodse medeburgers
Ik ben op geen enkele manier schuldig aan de holocaust. Ik was niet eens geboren, mijn familie zat in het verzet tegen de nazi's. Ik zie niet in waarom ik me ook maar aangesproken of betrokken zou moeten voelen.

Citaat:
Joden zijn voornamelijk zakenmensen en handelslieden
Zelden zo iets anti-semitisch gelezen. Het is één van de grootste vooroordelen ooit geventileerd. De Joden die ik persoonlijk ken zijn bakker, beenhouwer, restaurantuitbater, schilder, beeldhouwer, muzikant. De Joden die ik ken uit de geschiedenis waren filosoof, wetenschapper, acteur, muzikant, psycholoog, enz. Daar zit niet één handelaar of zakenman bij.

Ik vraag me af of uw stelling niet ronduit strafbaar is. U herhaalt klakkeloos zowat het grootste vooroordeel en stereotiep dat er rond Jodendom bestaat... faut le faire ...
kaatd is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2006, 16:05   #200
Sinistra
Banneling

Standaard

Citaat:
Reeds in de oudheid zaten we daar al wapens te leveren zeker? Toon mij eens bewijzen dat Europa wapens zou leveren aan de Palestijnse terreurbewegingen.
Wat denk je dat de terrorist Arafat indertijd met al dat Europese humanitaire geld heeft gedaan? Zijn eigen Al-Aqsa martelarenbrigade gefinanciert en geheime zwitserse bankrekeningen aangelegd.

http://www.katholieknieuwsblad.nl/actueel20/kn2052d.htm

Citaat:
Dus wij trekken de pro-Israëlische kaart en we krijgen geen schuldgevoelens meer aangepraat vanwege de holocaust ofzo? Dat is chantage.
Dat heeft niets te maken met chantage maar gewoon met gezond verstand. Als de Europeanen geen joden wensten in hun contreien moeten ze dan ook maar het lef hebben om een aparte joodse staat te ondersteunen.

Citaat:
I.a.w. de Palestijnen zijn een minder beschaafd volk want ze zijn allemaal potentiële terroristen. Uw uitspraak getuigt van een superioriteitsgevoel naar een ander volk toe.
Dat is dan mss jouw conclusie. Je weet goed genoeg dat de extremistische moslims van Hamas en Jihad de bevolking opjutten om zelfmoordaanslagen tegen Israël te plegen. Als men in het hiernamaals sex kan hebben met 70 maagden zal elke laag ontwikkelde Palestijnse jongeman bereid zijn om zich met explosieven op te blazen. Het probleem is niet het Palestijnse volk maar de islam-extremisten en die moet en zal Israël uitschakelen.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:08.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be