![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ongetwijfeld zonder die bedoeling te hebben, wijst u er op dat heel de zaak rond racisme het doekje is waarachter men de ware reden verbergt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Mooi argument.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Vandaar dat het vb in partij statuten heeft laten opnemen voor een schisma van de Belgische staat te willen ijveren. Dat het vb en passant Vlaanderen mee de dieperik insleurt, rubriceert het vb makkelijkheidshalve onder de noemer 'collateral damage'.
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Verklaar u nader. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Burger
|
![]() Dit bewijst dat het Vlaams Belang slechts op zoek is naar een idealistisch uitgangbord ipv een realistisch uitgangsbord. Mooie mensen, vrolijke gezinnetjes, dit moet de mensen doen hopen op een betere toekomst voor zichzelf. 'You could be like that!', die propaganda is natuurlijk geript tot en met van Amerika.
VB profileert zich nogmaals als louter populistische partij |
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
|
![]() Idd. Mooie mensen die achter het VB staan zijn immers schaars.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Daarom denk ik ook dat dit gedoe het VB geen windeieren zal leggen, wel integendeel. Het kan de doorsnee-VB'er niks schelen of er nu een Amerikaan, een Waal, een pedofiel of een seriemoordenaar op die affiche staat. Zolang ze meer BLANK zijn, meneer! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
|
![]() Citaat:
Wees welgekomen, vreemdeling, op een forum waar 40% VB 'ers zijn. ![]()
![]() |
![]() |
#189 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stel dat het waar is, dan betekent dit dat Hans I le Grand die vaardigheden niet bezit die een kind uit het vijfde en zesde studiejaar zich volgens de leerplannen al eigen gemaakt moet hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
|
![]() Citaat:
Daarnaast heb ik het gevoel dat we in een linkse dictatuur leven, waarin enkel het VB fouten schijnt te kunnen maken. Geen enkele partij is perfect, ook niet het VB, maar schuif hen naarvoor en je ziet de blunders van de anderen niet meer. Ik doe niet mee aan die brainwash. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
|
![]() Citaat:
Dat rokend jachtgeweer is jouw idee, niet dat van het VB. Kwestie van eerlijkheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Minister-President
|
![]() En het zou trouwens ook niet de niet kapitaalkrachtige kiezer niet aanspreken. Die bokshandschoenen waren een veel beter idee.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Kan een staat die zelf een afscheuring is, daar dan geen begrip voor opbrengen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wat is er precies mis met een blanke op een verkiezingsaffiche?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niets, maar waarom pronkt het VB niet met haar laatste nieuwe aanwinsten, zijnde Pieter van Boxel en die andere vrouw van wie me de naam nu even ontglipt (Aïsha van Zele?). Opmerkelijk detail: beide personen hebben een "kleurtje".
http://kim-roovers.skynetblogs.be/ Laatst gewijzigd door Kim : 22 juni 2006 om 23:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Terzijde: Anke van der Meersch en MR Morel werken waarschijnlijk ook niet voor een agentschap, want zij staan ook al niet op die affiches. Laatst gewijzigd door baarle : 22 juni 2006 om 23:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Om even direct te zijn: waarom zien we nooit kleurlingen op de affiches van het VB? Ze worden altijd wel "warm" onthaald, maar daar blijft het dan ook wel bij.
![]() |
![]() |
#199 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat dat zo stom staat op een affiche van een partij die staat voor een blank europa, tiens.
![]() |
#200 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Afgezien daarvan vraag ik me af waarom wie dan ook een kleurling op zijn affiches zou moeten zetten? Zijn er ergens quota vastgelegd om alle huidskleuren voldoende aan bod te laten komen in verkiezingscampagnes? Is er iets mis met blanken op reclame-affiches en zo ja, wat? Laatst gewijzigd door baarle : 23 juni 2006 om 05:40. |
|
![]() |
![]() |