Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 2 juli 2006, 15:38   #181
Bazilfunk
Minister

Bazilfunk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Truder Bekijk bericht
Ik spreek dan ook niet over Belgen maar over Vlamingen. Wie wil er nu nog Belg zijn. Buiten een paar die er goed aan verdienen.

Ondertussen zijn er 1.000.000 Vlamingen die er wel zo over denken, ik ben er zeker van dat bij de VLD, CD&V en N-VA ook mensen zitten die er zo over denken. En steeds meer mensen.....

Slechts een handvol multikullovers die er anders over denken.
Wie wil er nu een vlaming zijn? De meeste mensen in vlaanderen intresseert dat vlaams gedoe echt niet. In uw klein wereldje van gelijkgezinden misschien maar de man in de straat kan vlaanderen worst wezen.
Bazilfunk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2006, 15:47   #182
Bazilfunk
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door La Chunga Bekijk bericht
.

Gans jullie verhaal over beperking van vrije meningsuiting en de link met het rouwregister is eerlijk gezegd pervers.
Die mannen hebben eindelijk een martelaar gevonden. Aan de incidenten van de agelopen maanden te zien merk je statistisch op dat vlamingen blijkbaar dubbel zoveel slachtoffers maken als marokanen en andere vreemdelingen (zoals polen) dus is het wel normaal voor hen dat de treinbestuurder verheven tot hun nieuwe symbool. De waarheid moet verdoezeld worden dus moet dit incident alle andere overschaduwen.
Oud 2 juli 2006, 16:09   #183
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Zou de politie zelf die bladeren er niet uitscheuren? Gewoon om ervoor te zorgen dat die vlaamse racisten geen provocerende berichten nalaten?
de GEDAPO misschien ? het cgkr ? een trut van de frut ? een groen kieken ? Janssens zelf
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2006, 16:11   #184
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazilfunk Bekijk bericht
Wie wil er nu een vlaming zijn? De meeste mensen in vlaanderen intresseert dat vlaams gedoe echt niet. In uw klein wereldje van gelijkgezinden misschien maar de man in de straat kan vlaanderen worst wezen.
tja u vergeet snel... de polls op het nieuwsblad en de stemmenkampioen lieten toen een heel ander beeld zien
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
Oud 2 juli 2006, 16:13   #185
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazilfunk Bekijk bericht
Die mannen hebben eindelijk een martelaar gevonden. Aan de incidenten van de agelopen maanden te zien merk je statistisch op dat vlamingen blijkbaar dubbel zoveel slachtoffers maken als marokanen en andere vreemdelingen (zoals polen) dus is het wel normaal voor hen dat de treinbestuurder verheven tot hun nieuwe symbool. De waarheid moet verdoezeld worden dus moet dit incident alle andere overschaduwen.
bron <De Morgen> zeker

ooit naar Patrouille op VT 4 gezien ?!

Waarom zitten er dan zoveel Marokkanen in de gevangenis ?

Cijfers van 2 weken geleden en niet uit een Vlaams Belang krantje hé !!
Oud 2 juli 2006, 16:18   #186
1handclapping
Europees Commissaris

1handclapping's schermafbeelding

Standaard

De meeste moorden gebeuren er in de familiekring en met name in de slaapkamer. Zou het geen goed idee zijn om in de slaapkamers camera's te plaatsen ?
1handclapping is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2006, 16:23   #187
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1handclapping Bekijk bericht
De meeste moorden gebeuren er in de familiekring en met name in de slaapkamer. Zou het geen goed idee zijn om in de slaapkamers camera's te plaatsen ?
voyeurke
Oud 2 juli 2006, 23:13   #188
Stefanie
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TC Bekijk bericht
Daar zeg je zoal iets, het is zoals ik reeds in een andere topic zei, Vlaanderen heeft een nieuwe Pieter De Coninck nodig. Iemand die de bevolking kan overtuigen om een revolte te starten en vlaanderen terug in eigen handen te te nemen.

Wat aan het gebeuren is, is voor een deel ook de schuld van de man op de straat die niet reageert en laat gebeuren... We moeten gewoon aan één zeel trekken en zelf ook reageren als we zoiets zien gebeuren en het niet negeren.

Vlamingen, verenigt U !
Ja, ik zou wel graag "iets" doen, maar ik weet niet goed wat. Persoonlijk denk ik dat alleen maar tegen die paarsen zijn en wachten totdat ze zijn weggestemd niet genoeg is. Ik denk dat we ook het cultuurrelativisme of hoe heet dat? moeten tegengaan en dat er ook nood is aan een "positieve" boodschap. We moeten niet alleen tégen paars strijden, maar ook weten wat we dan wel willen.
Stefanie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2006, 23:16   #189
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanie Bekijk bericht
Ja, ik zou wel graag "iets" doen, maar ik weet niet goed wat. Persoonlijk denk ik dat alleen maar tegen die paarsen zijn en wachten totdat ze zijn weggestemd niet genoeg is. Ik denk dat we ook het cultuurrelativisme of hoe heet dat? moeten tegengaan en dat er ook nood is aan een "positieve" boodschap. We moeten niet alleen tégen paars strijden, maar ook weten wat we dan wel willen.
Do not worry Stefanie, leg je oor te luisteren bij ongeveer iedereen die je kent. Laat de mensen even aan het woord, kalmeer degenen die volgens jou racistische veralgemeningen maken, leg hen even de nuances uit, en hoor dan wat ze zeggen!

Deed ik daarnet ook nog. Same story, same einde van het geduld! Erger dan ik dus: ik heb de mensen moeten kalmeren.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 2 juli 2006 om 23:16.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2006, 23:31   #190
Stefanie
Minister-President

Standaard

Wel, we zullen wel zien wat er komt. Alleen denk ik dat het cultuurrelativisme er diep ingebakken zit. Zie maar in Nederland. Ayaan weg en Rita moest ook al weg. Ik denk dus niet dat we de problemen gaan oplossen door alleen maar tegen paars te zijn.

Mijn bericht daarnet was eerst langer, maar toen crashte mijn computer en ik ben moeten herbeginnen. Maar goed, ik dus ook meer willen doen dan alleen maar het juiste bolleke kleuren bij de volgende verkiezingen.

Ik woon trouwens in een dorp. Er wonen hier geen of nauwelijks moslims. En ik merk dat toch nog velen gehersenspoeld zijn door de media.

Laatst gewijzigd door Stefanie : 2 juli 2006 om 23:33.
Stefanie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2006, 06:29   #191
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanie Bekijk bericht
een veilig en leefbaar Vlaanderen
Oud 3 juli 2006, 14:06   #192
Bazilfunk
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa Bekijk bericht
tja u vergeet snel... de polls op het nieuwsblad en de stemmenkampioen lieten toen een heel ander beeld zien
Nee die heb ik niet gezien, ik gebruik dan ook enkel de verkiezingen als barometer. CD&V NVA mag dan wel de grootste partij zijn maar dat is zeker geen reden om te schreeuwen dat iedereen vlaming wil zijn. Of wou je beweren dat VBers op het VB stemmen voor de vlaamse zaak?
Oud 3 juli 2006, 14:15   #193
xylitar
Schepen

Standaard

Citaat:
Ik zweer het, ik heb uw vrouw nog nooit gezien...... loool
xylitar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2006, 18:02   #194
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN

Boadicea's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik weet al 1 rechter die dat niet zo een goed idee zal vinden, want hij is al eens veroordeeld voor wat hij privé met zijn vrouw aanving, op haar eigen aanvraag.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:19.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be