![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Burger
|
![]() Citaat:
In brugge was dat een vechtpartij die jammer genoeg uit de hand is gelopen. Betrokkenen geven dat zelf heel eerlijk toe en zullen daarvoor hun straf aanvaarden. punt. in antwerpen was het helemaal geen skinhead, (aub hoe vaak nog, die vent had lang haar!!!!!!!) en op die scoutsfuif betrof het iemand die geen vriendjes had vanwege zijn belachelijk gedrag. en wil je of kun je gewoon niet begrijpen dat er geweld en gewéld bestaat? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Burger
|
![]() Citaat:
welgeteld 3 in de laatste 10 jaar. gaat dezelfde vlieger op als we naar een rode draad zoeken bij criminaliteit in zn geheel? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Burger
|
![]() 'k Wil eigenlijk ook niet beweren dat alle skinheads zo zijn. Ik denk echter dat er wel een subcultuur van extreem-rechtse skinheads bestaat. Het probleem is dat die het bederven voor alle skinheads.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Europees Commissaris
|
![]() Ah, nog zo een die de daden van zn eigen cultuur verzwakt door misdaden van anderen erbij te halen.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Als skinheads geweld normaal vinden dan is dat spijtig. Maar het zijn niet enkel de 'skins' die geweld normaal vinden. Ik kan hier ook weer beginnen over bepaalde groepen 'jongeren', maar daar heb ik echter geen zin in. Het is allemaal een straatje zonder einde... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Die gespierde en gebronsde armen met hun viriele tatoeages zullen menig blik aantrekken. Ik heb er alleen zelf nog nooit op gelet maar dat is mijn fout, vandaar dat ik onmogelijk kan zeggen welke tatoeages bij deze oogprikkelende kerels het meest voorkomen en in welke combinaties. |
|
![]() |
![]() |