Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 31 juli 2006, 15:35   #181
Lof der Zotheid
Perm. Vertegenwoordiger VN

Lof der Zotheid's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fernand Bekijk bericht
Ik denk dat u nog nooit buiten uw deur geweest bent. U zit werjkelijk te lullen dat het een lieve lust is.
Ofwel bent u gewoon de boel een beetje aan het opstoken.
En dat denk ik persoonlijk. Na 12 jaar in de arabische landen te hebben GEWERKT, met de mensen, en een marokaanse schoondochter. moet ik U zeggen dat U ofwel provoceert, ofwel nog nooit buiten uw deur heeft geweet.
En U hoeft zelf hoeft zlfs niet te antwoorden want uw geraas raakt kant nog wal. verder een prettige dag.
Gewoon pure nieuwsgierigheid zonder bijbedoelingen: hebt gij goede contacten met uw schoondochter?
Lof der Zotheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2006, 15:40   #182
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fernand Bekijk bericht
Ik denk dat u nog nooit buiten uw deur geweest bent. U zit werjkelijk te lullen dat het een lieve lust is.
Ofwel bent u gewoon de boel een beetje aan het opstoken.
En dat denk ik persoonlijk. Na 12 jaar in de arabische landen te hebben GEWERKT, met de mensen, en een marokaanse schoondochter. moet ik U zeggen dat U ofwel provoceert, ofwel nog nooit buiten uw deur heeft geweet.
En U hoeft zelf hoeft zlfs niet te antwoorden want uw geraas raakt kant nog wal. verder een prettige dag.
Pech voor jou, Fernand. Ik ben waarschijnlijk al in meer landen geweest waar veel moslims wonen dan jij (niet alle moslims zijn trouwens arabieren, net zo min als alle arabieren moslims zijn, maar dat wist je hopelijk wel al). Zelfs in conflictgebieden zoals Kasjmir en Israël (ja,ja, ook in de bezette gebieden). Ik weet echt wel waarover ik spreek.
Edina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2006, 15:40   #183
Sergei
Burgemeester

Sergei's schermafbeelding

Standaard

Hoezo is de islam slecht? Elk geloof heeft een duistere kant meegemaakt in de historie en gelukkig is er de modernisering of we zouden nog altijd sterk gelovig zijn...weeral dus afhangend van het soort informatie dat de hersenen opnemen.
Sergei is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2006, 15:42   #184
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwarte Spion Bekijk bericht
Ja, dus? We mogen de moslims niet linken met terrorisme?
Nee, inderdaad dat mag je niet doen. Je kan wel islamisme linken met terrorisme.
Oud 31 juli 2006, 15:44   #185
smiley

smiley's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Dit is het enige forum dat ik op regelmatige basis bezoek en waar ik actief op ben. Ik haal mijn kennis liever uit de echte wereld. Al eens gehoord van trollen?

Veel succes met je strijd tegen de islam. Je zal er geen enkele gematigde moslim mee overtuigen, integendeel. Je jaagt ze massaal in de armen van de fundamentalisten. Al eens gehoord van een self-fulfilling prophecy?
Kifkif. Had ik het niet gedacht. Dat noemt ze dan 'de echte' wereld. Als ik haar een link geef naar een site waar men GEEN censuur toepast dan is haar antwoord. Ik geloof niet alles wat op forums te lezen staat. En zeker niet op 'zulk' een sites. Doch als het over de volop (op islamitische wijze) gecensureerde kifkif site gaat dan is het plots 'de echte wereld' en hecht ze geloof wat men haar ginds door de strot duwt.
http://forum.politics.be/showthread.php?t=54041

Elke 'gematigde' moslim heeft het potentieel daadwerkelijk een moslim te worden. Wat jij beweert is echter niet waar. Velen hebben de islam, na de waarheid erover te hebben ingezien die doctrine van haat verlaten. Die antiislamitische sites zijn trouwens opgericht door zulk een mensen die ooit volgeling waren van die ideologie van haat (islam). Kifkif doet alleen maar de polaristie groeien. Kifkif is een dictatoriale haatsite. Dit is de toekomst eens dat zulk een lui het hier ooit helemaal voor het zeggen zullen krijgen. Er zit niets anders op dan massaal Vlaams Belang te stemmen.

Laatst gewijzigd door smiley : 31 juli 2006 om 15:47.
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2006, 15:44   #186
zorlac
Parlementsvoorzitter

zorlac's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hoe komt het toch dat bij bijna alle conflicten in de wereld de VS betrokken is? Hoe komt het toch dat Israël in conflict is met al zijn buurlanden? Hoe komt het toch dat nota bene het stengste moslimland ter wereld zo'n goede relaties heeft met de VS?
Ik stel u een vraag over moslimterrorisme, en u begint direct over..."ja maar de VS dit, en Israël dat.... "
Maw. het gedrag van 1groep vergoeilijken door het gedrag van een ander.

Citaat:
Alsof er niet tientallen conflicten zijn waar geen moslims bij betrokken zijn of waarbij beide partijen moslims zijn. Alsof alle conflicten waarbij moslims betrokken zijn met religie te maken hebben. Alsof alle conflicten waarbij moslims betrokken zijn, veroorzaakt werden door de moslimpartij.
1. Tientallen conflicten zonder moslims?....deze hoor ik dan graag.
2. Ja, maar ook veel met veroveringsdrang.(is ook een doel van deze religie)
3. Ja, veelal wel
zorlac is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2006, 15:45   #187
Zwarte Spion
Banneling

Zwarte Spion's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nee, inderdaad dat mag je niet doen. Je kan wel islamisme linken met terrorisme.
We gaan de puntjes op de i zetten... Pfff... Kinderachtig!
Zwarte Spion is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2006, 15:48   #188
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Kifkif. Had ik het niet gedacht. Dat noemt ze de echte wereld. Als ik haar een link geef naar een site waar men GEEN censuur toepast dan is haar antwoord. Ik geloof niet alles wat op forums te lezen staat. En zeker niet op 'zulk' een site is. Doch als het over de volop op islamitische wijze gecensureerde kifkif site gaat dan is het plots 'de echte wereld' en hecht ze geloof wat men heaar ginds door de strot duwt.
Schatje, DIT is het enige forum dat ik regelmatig bezoek en waar ik actief op ben. DIT = politics.be! Leer lezen aub voor ge verder onzin uitkraamt. Het forum op kifkif bezoek ik zelden of nooit. Met de echte wereld bedoel ik niet vanachter mijn computer bijleren, maar gewoon door buiten te komen. Iets dat jij duidelijk te weinig doet. Je zou er nochthans veel kunnen leren.

Laatst gewijzigd door Edina : 31 juli 2006 om 15:54.
Oud 31 juli 2006, 15:50   #189
Zwarte Spion
Banneling

Zwarte Spion's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Schatje, DIT is het enige forum dat ik regelmatig bezoek en waar ik actief op ben. DIT = politics.be! Leer lezen aub voor ge verder onzin uitkraamt. Het forum op kifkif bezoek ik zelden of nooit. Met de chte wereld bedoel ik niet vanachter mijn computer maar gewoon door buiten te gaan. Iets dat jij duidelijk te weinig doet. Je zou er nochthans veel kunnen leren.
't Is net door buiten te komen dat men voor het Vlaams Belang gaat stemmen! Of leven we hier volgens u in het aardse paradijs?
Zwarte Spion is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2006, 15:54   #190
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
't Is net door buiten te komen dat men voor het Vlaams Belang gaat stemmen! Of leven we hier volgens u in het aardse paradijs?
Het aardse paradijs zou ik het niet noemen (daarvoor zijn er iets te veel onverdraagzame en verzuurde mensen hier). Maar indien je iets verder zou kijken dan je neus lang is, dan had je vast al ontdekt dat we heel tevreden mogen zijn dat we hier wonen, ja.
Oud 31 juli 2006, 15:56   #191
smiley

Standaard

Citaat:
Schatje, DIT is het enige forum dat ik regelmatig bezoek en waar ik actief op ben. DIT = politics.be! Leer lezen aub voor ge verder onzin uitkraamt. Het forum op kifkif bezoek ik zelden of nooit. Met de chte wereld bedoel ik niet vanachter mijn computer maar gewoon door buiten te gaan. Iets dat jij duidelijk te weinig doet. Je zou er nochthans veel kunnen leren.
Door buiten te gaan kan je veel leren zegt Edina en niet door boekskes te lezen en islamitische (zowel pro als contra) sites te bezoeken waardoor je met honderden moslims over de hele wereld in contact komt. Daar kan je nu eens echt niks van leren. De integratieproblemen in de kafirlanden (waar een moslim zich echt niet in kan thuis voelen tenzij de islam het er voor het zeggen krijgt, tot de moordaanslagen wereldwijd (tot in Boedhistisch Thailand toe enkel en alleen maar om overal hun islamitische staat (hun vrede) maar te kunnen oprichten, daar heeft islam echt niks mee te maken.

Dat heeft alleen maar met armoede en discriminatie te maken echt niks met islam. Slaap rustig verder, en vraag je op 8 october maar weer eens af waarom meer en meer mensen op Vlaams Belang stemmen die met die 'verrijking' te maken krijgen.
Oud 31 juli 2006, 15:59   #192
smiley

Standaard

Citaat:
Het aardse paradijs zou ik het niet noemen (daarvoor zijn er iets te veel onverdraagzame en verzuurde mensen hier). Maar indien je iets verder zou kijken dan je neus lang is, dan had je vast al ontdekt dat we heel tevreden mogen zijn dat we hier wonen, ja.
Verzuurde mensen vond je overal die met de islamitische 'verrijking' te maken krijgen... tot op de Australische stranden toe. Daar zijn het geen kutmarokkantjes maar wel kutlibanezen die voor amok zorgen, toevallig moslims, maar islam heeft daar echt niks mee te maken...
Oud 31 juli 2006, 16:09   #193
smiley

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sergei Bekijk bericht
Hoezo is de islam slecht? Elk geloof heeft een duistere kant meegemaakt in de historie en gelukkig is er de modernisering of we zouden nog altijd sterk gelovig zijn...weeral dus afhangend van het soort informatie dat de hersenen opnemen.
Jij maakt zoals zovelen de fout de islam te vergelijken met andere 'religies'. De islam is SLECHT. De kern van de islam is immers SLECHT.
Straks gaat u nog beweren dat het nazisme niet slecht is en dat wat er in het boekske mein kampf staat dat dat ook niet slecht is. Het is maar hoe dat je dat boekske mein kampf interpreteert. Je hebt immers ook gematigde nazis. De vrede die de islam nastreeft is DEZELFDE als de vrede die het nazisme nastreefde.
Oud 31 juli 2006, 16:12   #194
smiley

Standaard

Citaat:
Ik voel mij in mijn wijk in ieder geval NIET thuis in mijin eigen land. Ik voel mij veeleer een toerist in een islamitisch land met die wandelende lange zwarte tafellakens met kinderkoetsen in miijn straat. Een echte 'verrijking'.
Oud 31 juli 2006, 16:39   #195
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Apocalyps Bekijk bericht
Nu hopen voor papa flip dat ze geen allochtoonse vriendjes en vriendinnen heeft.
Goh, ze blijkt een Turks vriendinnetje te hebben. Wat nu, Apo ?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2006, 16:43   #196
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik had het niet over die tegenstelling, maar dat weet je wel hé. Gezinshereniging is echt niet het grote probleem en kan eventueel makkelijk worden bijgesteld. De vluchtelingen die al dan niet via mensensmokkerlaars naar hier komen, zal je echter niet kunnen stoppen zolang de tegenstellingen tussen noord en zuid er zijn.
Heb zo toch een bruin vermoeden dat het aantal immigranten, via gezinshereniging en al of niet gedwongen huwelijken, toch wel hoger licht dan deze van de mensensmokkelaars (of gewoonweg door mond aan mondreklame).
Maar het probleem van de mensensmokkelaars is ook op te lossen (via een streng terugkeerbeleid).
Zou trouwens nog sociaal zijn ook, aangezien momenteel alleen zij die de mensensmokkelaars kunnen betalen ons land bereiken. Het is veel socialer van de echte sukkelaars, in hun thuisland, te helpen.
Bob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2006, 16:48   #197
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drosophila Bekijk bericht
Wanneer is Dewinter voor wat veroordeeld??
In dat geval verkondigd hij enkel zijn vrije mening, en dan, so what ?
Bob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2006, 16:57   #198
Duym
Minister

Duym's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Najim Bekijk bericht
Gisteren was er op de NL TV een programma over Filip DW.
Op een gegeven moment kreeg Filipje beelden over zijn persoon te zien, en zinnen als "blank Europa", e.a....waren te horen.

Achteraf kreeg zijn dochter van een jaar of 15 deze ook voorgeschoteld, en aan haar reactie te zien kent ze haar pa toch niet goed. Ze reageert een beetje verbaasd en geschokt op zijn uitlatingen "ow...!". En volgens mij dacht ze bij zichzelf "Ah, daarom wordt ik zo gepest op school".

"Lieve" pa stond daar lichtjes beschaamd met zijn vinger op zijn lippen, wetend dat hij straks zijn dochter kan uitleggen waarom ze niet veel tv mag kijken en waarom kranten verboden zijn in huis.
Wat een belachelijk verhaaltje. Nu ook al kinderen misbruiken door te zeggen wat erin hen omgaat.
Duym is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2006, 17:01   #199
Duym
Minister

Duym's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Riksken Bekijk bericht
Hier zitten toch echte krakken op het forum zenne.
Aan de hand van 20 seconden beeldmateriaal van een 15-jarig meisje kunnen ze een complete analyse maken van haar.
Straf, héél straf zelfs.
Pas op! Sommigen hier zijn kenners van 15-jarigen.
Duym is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2006, 17:08   #200
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zorlac Bekijk bericht
1. Tientallen conflicten zonder moslims?....deze hoor ik dan graag.
2. Ja, maar ook veel met veroveringsdrang.(is ook een doel van deze religie)
3. Ja, veelal wel
1. Alle conflicten in Centraal- en Zuid-Amerika om te beginnen en dat zijn er al heel wat. Het conflict in Noord-Ierland. De conflicten in Centraal-Afrika (Burundi, Ruanda, Oeganda, Congo). Het conflict tussen Ethiopië en Eritrea. Het conflict tussen China en Tibet. Het conflict in Nepal. Het conflict in Sri Lanka. Het conflict in Myanmar. Moet ik nog doorgaan?
2. Nee dus: Tsjetsjenië, Israël-Palestijnen,... Om nog maar te zwijgen van de conflicten van moslims onderling.
3. Nee dus: Tsjetsjenië, Israël-Palestijnen, voormalig Joegoeslavië,...
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:52.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be