![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() het hele bestuur bestaat nu uit marokkanen
het forum beweerd multicultureel te zijn maar je ziet 3 subforums over de islam en geen 1 subforum over een andere cultuur en religie dit is de islam als ze iets overnemen, 1 grote monocultuur.
55% van de gevangenen zijn NIET in Nederland geboren! En dan tellen we de gevangenen die ook buitenlands zijn en wel hier zijn geboren nog niet eens mee! http://www.speed.planet.nl/planet/sh...3091/sc=92e720 |
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Banneling
|
![]() alle islam forums zijn zo..........alle moslims zijn zo..........dulden geen tegenspraak. Geen dialoog maar monoloog bij hen.
Grootmeesters in schijnheiligheid zijn het. |
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() ik kom hier toch op politics.be, persoonlijk heb ik nooit deel genomen aan kifkikf.be .. ik kom gewoon op politics.be en alles wa ik hier krijg te horen is islam beledigen, leugens vertellen, anti-islam interpretaties copieren en plakken ..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#186 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kritiek weerlegt ge en beledigingen legt ge naast u. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
zal je dat accepteren? toe nou .. zal je da accepteren? ![]()
>>>>> Defending islam in the west <<<<< FaithFreedom //.. Is islam een religie of een sekte?...\\ Answering-Islam ** An Islamic History of Europe ** Laatst gewijzigd door _Yahya_ : 24 augustus 2006 om 04:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
dat is wat ik bedoel !! er is niemand op deze aarde die beledigd wilt worden..
![]() |
![]() |
#190 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() nee nee .. er is niemand die beldigd worden, dat bestaat gewoon niet ..
![]() |
![]() |
#192 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mij stoort het vooral dat dat islamitische kifkif forum betaald wordt door belgische belastingbetalers die hun mond niet mogen opendoen! Ik dacht dat de slavernij was afgeschaft?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
een "Fuck you" vind ik in feite niet echt beledigend, meer belachelijk.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik discussieer er regelmatig zonder problemen, vaak met gedachten waarmee de meesten niet mee akkoord zijn, maar dat mag blijkbaar.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Slavernij is dat de enen monddood worden gemaakt en hun zuurverdiende centen moeten afgeven, terwijl de anderen de scepter zwaaien en bepalen wie wat mag zeggen.
Je kan het ook Uebermenschen en Untermenschen noemen als je dat verkiest. |
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Burgemeester
|
![]() Yahyazakarya
Of KifKif nu dictatoriaal dan wel democratisch is kan geredetwist worden. Probleem is natuurlijk dat de kritische meningen verwijderd worden en alleen de kifkif conforme- overblijven samen met licht kritische opmerkingen. Deze "excuusmeningen" zijn belangrijk, om democratisch te lijken . Ik en vele anderen hier op het forum hebben ervaring met de censuur en worden monddood gemaakt. Kifkif adepten hebben daartegenover de mogelijkheid zich volledig te profileren en worden door de organisatie gesteund. Door discrimatief te zijn beweren ze de antidiscriminatie te promoten. Maar alleen al het aantal forum leden toont dat de poitics .be meer mensen bereikt en meer aanspreekt, meer reacties, minder kijkers, meer groei en inspraak; democratiser is . Begin sinds Politics- 02/03/2002 zonder media steun Kifkif - 02/03/2004 met veel media steun ---------------------------------------- Politics.be----Kifkif Forum leden-------------------------------4.300-----1200 Aantal leden met last visit sinds 01/01/2005-2.310------810 Aantal leden met last visit sinds 01/01/2006- 1.350-----390 Leden met minsten één reactie-------------4.300/100%--660/55% Leden met 2 of meer recaties---------------3.600/84%--450/38% --"-5 of meer reacties--------------------- 2.760/64%---300/25% --"-10 of meer reacties---------------------2.300/53%-- 240/20% --"-20 of meer racties----------------------1.800 /41%--180/15% Uit deze laatste cijfer blijkt dat op kifkif slechts enkelen het mooie weer uitmaken , politics 41% kifkif 15%. Dit zegt veel over de ervaringen van de individuele leden en tot wat ze leiden.. Als u zegt; “ ik kom gewoon op politics.be en alles wat ik hier krijg te horen is islam beledigen, leugens vertellen, anti-islam interpretaties kopiëren en plakken ..” Beledigingen horen bij het leven zoals liefkozingen, sneeuw of wind, leer er uit wat nodig is, en als het te ver gaat zal zeker een van de leden reageren. Maar het is geen argument om te censureren of te manipuleren. Leugens kunt u aan de kaak stellen, kopiëren en plakken moet kunnen en kan verhelderend zijn. Één van de verworvenheden van de westerse beschaving is dat we alles maar ook alles in vraag mogen stellen en met alles maar ook alles mogen lachen. Laatst gewijzigd door humble : 24 augustus 2006 om 14:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
Burgemeester
|
![]() Eigenlijk vervult die vergelijking me met hoop.
Ze betekend dat ondanks alle support en sponsering aan kifkif en alle efforts van de pc machten en steun van alle correcte partijen de vrije meningsuiting, het rebels en kritisch denken, het enthiousiasme, de privé inzet tien maal ![]() Dit is te danken aan die vrije geesten die de vrijheid, het westerse gedachtegoed en erfgoed prefereren boven een opgedrongen cultcultuur, het sluipend vergif van de nieuwe multimaatschappij en met het gedrocht van een wrede geloofsovertuiging in de vacht van vredeliefdeheid. Ik wil dan ook de initiatiefnemers en medewerkers van dit forum bedanken voor het werk dat ze doen, de manier waarop en wat ze betekenen voor een solide kern van weerspannige die groter in aantal en geest blijkt te zijn dan het gekoesterde pc vee. Laatst gewijzigd door humble : 24 augustus 2006 om 14:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() wat een vergelijking??
11 miljoen belgen ... 4000 maar op politics.be?? en 1200 op kifkif? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe leggen jullie dat dan uit?
![]() |
![]() |
#200 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Sinds mijn verbanning hebben ze de forumregels nog wat bijgewerkt. Willekeur is nu volledig troef. Ik bedank voor zo een interculturele samenleving. mvg Harald. |
|
![]() |
![]() |