![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#182 |
Minister-President
|
![]() dank u .....zucht
![]() |
#183 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Ge zijt mijne favoriete sympathieke andersdenker
![]()
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Metternich : 8 augustus 2006 om 22:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Minister-President
|
![]() nu ni gaan overdrijven ook niet he,maar alle merci.
idem dito. k'wil hier toch ook Chipie niet vergeten hij is tegen vakbonden maar ik kan hem wel goed hebben,alle voor een spitsmuis dan toch. En Bobke en pietje en jazeker,ik zou het zelfs spijtig vinden moest Ferremans het hier voor bezien houden.
![]() |
#185 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja, ik deed dat ook voor mijn eigen, want blijkbaar ben ik ook geen sympathieke andersdenkende.
![]() Zelfs voor andersdenkenden denken ze op dezelfde manier. ![]() Ik stel dus voor dat we een Comitee voor de Niet-Erkende Sympathieke Andersdenkende oprichten, de CNESA, met uiteraard een apart subforum op P.be ! ![]()
![]() |
#186 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
We zijn vrij tot op het moment dat we kiezen, van dan af controleert de keuze de kiezer Laatst gewijzigd door BitterSweet : 8 augustus 2006 om 22:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Banneling
|
![]() ik vind mijzelf ook wel nen toffe!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Minister-President
|
![]()
![]() |
#189 |
Banneling
|
![]() ik ben weer de populairste, dat is wel duidelijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en terecht, tiens.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
|
![]() Citaat:
![]() Nu weten we ook wie mee mag doen soldaatje spelen in de achtertuin. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
|
![]() Sympathieke andersdenkenden:
In principe is iedereen een andersdenkende en vind ik de meesten sympathiek. Ook de niet-sympathieken hebben vaak wat zinnigs te melden. Het meest verwant voel ik me op dit moment met Dimitri, Egidius, Ossaert, Tantist en verschil weinig met hen van mening. In het communitaire debat kom ik aardig overeen met veel NVA-ers dus die ga ik niet bij naam noemen. Waarmee ik wel van mening verschil, in elk geval op enkele belangrijke punten, en toch sympathie voel, zijn: Belgicisten: Superstaaf: Klasse apart. Ben het overigens wel eens met zijn vrijheid van meningsuiting-standpunt; Kim: Gelooft nog op een romantische en naieve manier in België. Kan soms erg doordraven op basis van een verkeerd gelezen post. Heeft dan wel de moed en het fatsoen haar vergissing toe te geven; Patriot: De laatste der geloofwaardige BUB-bers; Federator: Pragmatisch en intellectueel eerlijk in het debat. Dat zijn ze, denk ik. Weinig sympathie voor: Labyrinth, Black Cat. VB-ers: Knuppel: Heeft het hart op de goede plaats. Op het moment dat discussies de echt-harde kant opgaan haakt ze af en kiest ze voor compassie. Klasse. Jazeker: Heeft - zelfverklaard - nazi-sympathieën maar daar geloof ik niets van. Is te genuanceerd in zijn standpunten en heeft te veel van de partij afwijkende standpunten. Baarle: Soms iets te fanatiek maar altijd open in het debat. JvdB: Altijd bereid je iets te leren... ![]() Dat zijn ze. Afkeer van: Joris Claessens Links: No Pasaran: Mag ik graag. Discussiert eerlijk; Proletarier, Pelgrim en Pietje: Goed in discussies. Bartje: Open houding Liberalen: Lombas: Lanceert intellectueel hoogstaande discussies. Gaat me veel te ver in zijn libertarisme; Firestone: Lijkt me gezien haar standpunten een liberaal en sympathiek. De te kloppen persoon in de quiz. De (zelfverklaarde) nazi's: Weinig sympathie voor nazi's. Maar toch: Riksken: Kon stiekum wel eens een rauwe bolster, blanke pit blijken te zijn. Discussieert in ieder geval open en eerlijk. Voor de rest zijn er wel meer die ik sympathiek vind maar politiek niet helemaal kan plaatsen. Ik weet dus niet of ze gelijk- of andersdenkend zijn. Heb ik dus ook niet genoemd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Banneling
|
![]() Ik steun CNESA, waar moet ik me inschrijven?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() (Of het een goede zet was om destijds mijn nick te laten veranderen door de mods, zal de toekomst moeten uitwijzen). Toch bedankt voor het compliment. ![]()
![]() |
![]() |
#196 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Platte vis.
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
|
![]() Citaat:
(Sorry, ik wist het, dat heb je ervan als je uit je hoofd namen noemt...) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
Gouverneur
|
![]() Toffe andersdenkenden:
* Kim * Hans1 wegens de hilariteitsfactor * Lombas * Percalion * Proletariër * Diegenen die ik vergeten ben Toffe medestanders: * Metternich * 1880 * Zwarte Spion * Guderian (RIP) * Maximus * Riksken * Jazeker * Diegenen dat ik vergeten ben |
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb geen zin om te gaan selecteren op basis van toffe andersdenkendheid.
Wie mijn rijtje ziet maakt zelf wel uit in hoeverre mijn favorieten wel of niet in mijn eigen denkwereld passen. Jos Verhulst krijgt de ereplaats. Alle anderen krijgen dezelfde eervolle vermelding. Zij heten: Antoon Anarchistische bankier Baarle Circe Daiwa Diego Raga Desiderius Dimitri Distel Ferre (verdwenen) Foreigner (verdwenen) Harald Jaani Dushman Jazeker John Stufflebeam Jozef Osteyn Lomeanor Ossaert Pelgrim Percalion Riksken Robert t Superstaaf Turkje Van Maerlant |
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je zou je beter eens wat meer mengen ![]()
![]() |
![]() |