![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als iemand niet wil brommen, dan moeten ze maar zorgen dat ze er niet terecht komen ? Dan hoeven ze niet van hun vrijheid beroofd te worden. En zo overdreven zijn die verhalen echt niet. Praat anders eens met ex-'klanten'. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Eigen schuld dikke bult, dat is waar. Maar ja je zit er soms rapper dan je denkt.
![]() |
![]() |
#183 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar heb ik enige bewering gedaan over de gevangenis van Dendermonde, waar jij me denkt op te kunnen pakken??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bwa, het is toch vrij duidelijk wat mag en niet mag ?
Allee ja, ok, het is en blijft België ![]() Kijk éh, er zullen altijd wel enkelingen onschuldig in de cel zitten, voor zo'n mensen moet dat inderdaad gewoon de hel op aarde zijn. Maar hoeveel echte schuldigen zitten er ? Die hadden dan maar 2x moeten hun verstand (indien ze dat hebben) gebruiken en weten dat zoiets een logisch gevolg kan zijn van bepaalde daden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er lopen hier dan ook vershillende topics tegelijk over dat gevang. Dus bij deze, mijn excuses ![]()
![]() |
![]() |
#186 |
Banneling
|
![]() En dan staat men verstomd dat het onveiligheidsgevoel toeneemt als je weet dat gevaarlijke gangsters misshien los in je tuin rondlopen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar bv bij die bende ontsnapten las ik ergens bij één "diefstal van mazout uit een auto" Oke, dat mag niet maar die zat wel al een maand of langer vast inmiddels. Vind ik er dus wel ver over! Een ander geval vanavond gezien in telefacs. Een nieuwe gevangene had 7 jaar cel omdat hij een auto ongeval had waardoor die andere een miskraam had gekregen. 7 jaar omdat hij dus in zijn onrecht was! Zulke zaken vind ik er ver over. Dat zijn immers geen criminelen in mijn ogen. En zo zit dat voor de helft vol met die rare kronkels in de wet.
![]() |
![]() |
#188 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#189 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zei Mambo en hij liet zene Yorkshire los
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#192 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stel nu (en zo gaat dat meestal) iemand wordt opgepakt voor laat ons zeggen diefstal zonder geweld. Voorarrest een maand of zo en dan vrij in afwachting van zijn proces. Die "tijdelijke" vrijheid is in werkelijkheid een jaar of 3 �* 4 want tegen dat ieder zijn dossierke klaar heeft? Enfin al die tijd staat die "tijdelijke vrijgelatene" vrij te gaan staan waar hij wil en doet hij wat hij niet laten kan. Dan defintieve uitspraak; 3 jaar effectief! Hij krijgt een briefke om zich te gaan aanmelden in dit of dat gevang op die dag. Hij doet dat "niet". Vanaf dat moment wordt hij "geseind" en is hij "gevaarlijk" Agenten zullen er alles aan doen, inclusief om hem desnoods het hoekje om te leggen. Ah iedereen opgelucht, gevaarlijke gangster doodgeschoten! Dit is dus werkelijk zo, behalve dat de meesten wel die dag binnengaan en ze dus niet het hoekje omgelegd worden. Toch zijn ze vanaf dat moment "gevaarlijke gangsters" Blijkbaar waren ze echter in de tussentijd "niet gevaarlijk" en na hun 3 jaar max. ook weer niet meer. Men moet dus enig voorbehoud over die zaken durven nemen.
![]() |
![]() |
#194 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kan altijd, overal en bij iedereen gebeuren. Je zal maar op het verkeerde moment op de verkeerde plek zijn. In mijne tuin/huis zijn ze meer dan welkom ! ![]() ![]() Dat onveiligheidsgevoel is iets dat mensen zichzelf compleet aanpraten. Soms wel met recht en rede, daar niet van, maar heel vaak overroepen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2007 gaat belangrijker worden. Je kan het VB als regionale partij niet bekijken op lokaal niveau want daar zijn ze zich pas aan het verspreiden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() nog even over de ontsnapten,
Dit wil ik jullie niet onthouden ![]() 1: De gevangenis van Dendermonde is zoals de Ronde van Frankrijk: "Er zijn er 28 ontsnapt, en ....er is weeral geen enkele Belg bij". 2: DS, woensdag 30 augustus 2006 | Bron: belga Gokken op aantal ontsnappingen uit Belgische gevangenissen BRUSSEL - Bezoekers van gokwebsite Betway.com kunnen een gokje wagen over het aantal gedetineerden dat tussen 4 september en 31 december 2006 zal ontsnappen uit de Belgische gevangenissen. De quoteringen zijn 9,00 (niemand ontsnapt), 1,70 (tussen 1 en 5 ontsnappingen) en 2,20 (6 ontsnappingen of meer). ,,Het is vrij onwaarschijnlijk dat er niemand meer ontsnapt, dus geven we aan deze optie de hoogste quotering'', zegt de goksite in een mededeling. De weddenschap kreeg de titel ,,Opendeur in belgische gevangenen'' en werd gelanceerd naar aanleiding van de ontsnapping van 28 gedetineerden uit de gevangenis van Dendermonde in de nacht van 18 op 19 augustus en de ontsnapping van 2 gevangenen uit de gevangenis van Verviers op 21 augustus. Vanmorgen had nog niemand zich aan de weddenschap gewaagd. Betway.com biedt de ludieke weddenschap aan in samenwerking met P-Magazine om duidelijk te maken dat er naast sportweddenschappen ook weddenschappen bestaan over verrassende onderwerpen die zich richten tot een ruim publiek.
![]() |
#198 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
![]() Nu weten we terug wat de hoogste prioriteit heeft bij justitie : niet misdaad bestrijden, maar ongevaarlijke weddenschappen verbieden. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
We hebben ze toen wel laten winnen maar op de vraag om als tegenwedstrijd bij ons eens te komen spelen werden we enkel wat schuin bekeken.... ![]()
Vlaming, pas u aan de islam aan of verhuis !! Laatst gewijzigd door lantjes : 1 september 2006 om 08:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |