![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Seg btw zijn er eigenlijk belgicistische verenigingen in Oost-Vlaanderen? Zo van die kleine, die makkelijk aan te vallen zijn (figuurlijk hé, niet fysiek ![]() ![]()
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jong N-VA'er : 29 augustus 2006 om 13:28. |
|
![]() |
![]() |
#182 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2. U heeft het blijkbaar toch moeilijk, hé, met 'schoolmeesters' ? Jeugdtrauma's die u nog niet verwerkt heeft ? Ambities die op niks uitgelopen zijn ? 3. Nog niet, nog altijd niet !! ![]() 4. Waarom ? Maakt u zich dan zo'n zorgen om mij ? Als u het echt wil weten : enkele weekendjes Brugge (bij m'n ouders), een weekje Ardennen (bij een tante en oom), twee namiddagen Nederland (Maastricht) en voor de rest : hier in Brussel vooral veel muziek beluisteren, lezen, spelen, ... En ook enkele zeer mooie wandelingen in het Zoniënwoud. De toeristische sector heeft aan mij alvast niet veel. |
|
![]() |
![]() |
#183 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Idem
|
![]() |
![]() |
#184 |
Europees Commissaris
|
![]() Er zijn toch velen dat alles wat in de media wordt opgevoerd allemaal één groot opgezet spel is hoor. Weg van de camera's gaat het er anders aan toe. Geloof niet zomaar alles wat jullie zien op tv en in de krant. Vele dingen maken deel uit van een totaal andere strategie.
|
![]() |
![]() |
#185 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Maar 5000 man, tssss.... |
|
![]() |
![]() |
#186 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#187 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Indien het VB in een positie zat om voorakkoorden te kunnen sluiten, dan sloot ze die eveneens.
#188 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is bij het VB niet anders.
#189 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als onze koe een kat was, konden we ze melken achter de stoof.
|
![]() |
![]() |
#190 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zie je wel, gewoon pisnijdig omdat geen enkele partij samen met jullie wilt besturen. En kom weer niet af met "lokale politici...bla bla bla", want dissidentie wordt bij het VB nog sneller in de kiem gesmoord.
#191 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Voor de duizendste maal: "Ik heb geen zin om me ultra-verdraagzaam op te stellen t.o.v. mensen die het zelf niet kunnen opbrengen om verdraagzaam te zijn, en die er geen graten inzien als iemand zich racistisch opstelt." Waarmee ik niet alle VB-kiezers bedoel, wel alle onverdraagzamen. Dat die groep binnen de VB-kiezers percentueel wat hoger ligt dan bij de rest, tja, das mijn probleem niet, he....
![]() |
#192 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Zucht... ![]()
![]() |
#193 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wat zit je te zagen? Jullie neo-nazi's hebben intussen toch jullie eigen vergaderinkje in Steenstrate? Waar jullie ongestoord de Vlaamse Osama Bin Laden - zie uw lelijk citaat - en andere Vlaamse verraders mogen herdenken?
|
![]() |
![]() |
#194 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Dus dat was uit pure trouw aan het testament,en als je het VNJ al extreem rechts noemt weet je echt niet over wat je aan het praten bent. Citaat:
Laatst gewijzigd door vlaams vosje : 29 augustus 2006 om 17:10. |
||
![]() |
![]() |
#195 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Dus wanneer je vecht tegen onverdraagzaamheid en het VB in het vizier neemt ben jezelf onverdraagzaam Laatst gewijzigd door vlaams vosje : 29 augustus 2006 om 17:18. |
|
![]() |
![]() |
#196 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Lees eens de geschiedenis van de Vlaamse beweging, van de Ijzertragedie tijdens WO I. Mogelijk zal dan een en ander duidelijk worden... |
|
![]() |
![]() |
#198 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Zelfs de meest extremistische figuren binnen het Vlaams Blok hebben gezegd dat het omverlopen van oudstrijders te ver ging. Maar voor u moeten de traditie van de IJzerbedevaart blijkbaar opgegeven worden, zodat jij er een parade van kan maken waarvan ik zelfs niet wil weten aan wat het me terug herinnert! ![]() 2. Ga je nu nog ontkennen dat het VNJ een extreem-rechtse jeugdbeweging is? ![]() 3. Je hebt nog steeds niet één enkel punt kunnen aanbrengen waarom de IJzerbedevaart verlinkst zou zijn. Geen enkel. Er wordt zelfs geen klassestrijd uitgeroepen, er wordt geen internationale gezongen met omhooggestoken linkervuist, enz... Vertel mij, wat is er linkser aan de IJzerbedevaart van vandaag dan die van 20, 30 jaar geleden? |
|
![]() |
![]() |
#199 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#200 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor jou kan het natuurlijk nooit rechts genoeg zijn.