![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dat neem ik hem behoorlijk kwalijk.
![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hmm... Dat is maar een kleine opkomst vergeleken met de mensen die Flahaut persoonlijk willen begraven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Like it or not. We zijn er lid van. In een land waar Leterme er na meer dan een jaar nog niet in slaagt om simpelweg de grondwet te laten naleven (BHV) en dan heb ik het nog niet over artikel 35, moet je niet verschieten dat er over andere heilige huisjes nog maar wordt gesproken.
Enne... ik vind de Navo niet verkeerd. Wel het overwicht van de VS erin. En trouwens hun totale doelloosheid momenteel. Ze weten niet meer welke houding nog aan te nemen. Maar seg... je mag er een draadje over openen in een ander forumonderdeel. Ik ga K&K hier niet verder verpesten door het over politiek te hebben. Dus: So long, Marianne ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar kan ik in de rij staan, om Pieter De Crem drie weken in de diepvries te steken en zijn bevroren lijk te gebruiken om Flahaut in stukken vaneen te slaan als een overrijpe peer?
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=fR5wr-uN5G4 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Draadje over openen in het serieuze deel van het forum. Ik stop er hier mee.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
|
![]() Citaat:
Oh en ik dacht meteen aan deze, misschien dat Jaz het verstaat, qua taal dan: http://www.youtube.com/watch?v=v4SJV...eature=related |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Europees Commissaris
|
![]() Misschien kunnen we er ook eens over peinzen om iemand een toek te verkopen uit de eigen politieke vijver. Afgeven op de tegenpartij is een makkie natuurlijk , het wordt een grotere uitdaging wanneer iemand op uw zenuwen werkt die het soms met u eens is.
Bvb . Een linkse die kritiek uit op de staat Israel , terwijl nadien een neo-nazi met een swastika op de borst schreewt: "ja , hij heeft gelijk!!!". Of een Vlaamsgezinde , die de Vlaamse leeuw staat te zingen en merkt dat er een paar neo-nazi's staan mee te zingen! ![]() Persoonlijk , denk ik dan aan Els Van Weert , iedere keer die op tv kwam was links weer een pak stemmen kwijt ![]() edit:typo Laatst gewijzigd door moser : 9 juli 2008 om 20:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
|
![]() ik laat mijn kat (20 jaar jong) wel tien keer naar deze clip luisteren, maar het kan hem geen rits schelen. Volgens mij is mijn kat een.. euh.. welke strekking zou hij zijn?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen vechtersbaas maar een wereldvreemde psycho. Hij schreef zeer zeker geengageerde literatuur en daar mag je hem voor erkennen, zeker in die tijden.
En nee... een straatvechter was hij niet. Wel zag hij ooit een verkrachting op een strand en is toen naar de politie gegaan en heeft toen gezegd dat zijn zoon die verkrachting had gedaan. Wat achteraf manifest onwaar bleek te zijn. Lieve papa, nietwaar? |
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |