![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, ik ben niet hypocriet. Maar ik kan alleen voor mezelf spreken.
Waarom zou ik een 10 jarige niet kunnen overtuigen lichamelijke spelletjes te spelen?Antwoord, ik kan het, maar wil het niet, zo'n klein meisje heeft evenveel sexuele aantrekking tot mij als een blok beton. Het feit dat de wetten en de gemeenschap dat niet willen is maar een doekje voor het bloeden. Regel 1 is nog steeds "niet betrapt worden" Ik oordeel niet, ik veroordeel niet,maar haal voornamelijk aan dat de geestelijke wetten ,die normaal gezien door onze orgineel beschuldigende Turk4ever als hoogste levensleidraad gebruikt zouden moeten worden bepaalde zaken wel toelaat waar we in west Europa de doodstraf voor uit de kast zouden willen trekken.
![]() |
#183 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
dit was de vraag: Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Filosoof probeerd nog eens....
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#185 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik als role Player ,en Life action roleplayer denk wel na over mogelijke acties die ik zou kunnen ondernemen, en hang er dan de conequensies bij aan vast.Deze acties zijn puur hypothetisch, maar geeft me wel de voorbereiding en de opgebouwde ervaringen zonder acties te ondernemen die schadelijk zijn voor mijn medemensen in de eerste plaats, en in de 2de plaats mijn eigen eer en geweten beschadigen. Andere dingen waar "we" al lang hebben over nagedacht, betere manieren om terrorist te zijn. Onze conclusie, tref alleen politici, of maak de bevolking ervan bewust dat je hun had kunnen treffen,door de laksheid van hun "heersers"of de beschamende staat van het gerechterlijke apparaat. Andere optie, tref de economie van het land in zijn gehele. Voorbeeld, neem 1 wagen, zet de koffer vol met emmers kraaienpoten.Rijd naar een oversteek van grote snelwegen, schud de emmer uit op de onderlmiggende snelweg. Rijd naar volgend punt. Ander voorbeeld, neem een berg helium ballonen, hang er zilverpapier aan, laat deze opstijgen in grote groep ,in de buurt van een luchthaven. Met dit als achtergrond is het niet zo moeilijk voor te stellen dat deze geestelijke oefeningen niet kunnen leiden tot het overpeinzen waarom iemand een lichamelijk niet volgroeide partner zou willen hebben.of waarom Dutroux nog niet is veroordeeld, of gezelfmoord-het Patrick Haemers Syndroom-.
![]() |
![]() |
#187 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Gouverneur
|
![]() Filosoof, even terzijde een info: we hebben een boek met kortverhalen van Edgar Allan Poe waar "The pit and the pendulum" instaat, in de originele taal natuurlijk. Wij zijn nogal fanatieke boekenwurmen.
Terug naar het onderwerp: Turk4Ever trachtte aan te tonen dat wij perverten zijn omdat er zoveel pedofielen in onze landen voorkomen. Het feit dat in veel Moslim-landen (en helaas ook in veel niet-Moslim-landen) kinderen gedwongen worden te trouwen is voor mij gewoon verdoken pedofilie. Volgens wat ik op sommige websites tijdens mijn dagelijks rondsurfen heb gelezen komt pedofilie wel degelijk voor bij Moslims, maar worden die kinderen door de veel strengere morele regels grondig de mond gesnoerd. Zijn aantijgingen zijn dus vals en lasterlijk. Waar blijft hij trouwens ? Ik heb hem al een tijdje hier niet meer gezien.
![]() |
#189 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Mocht dit NiET het geval zijn dan zouden in Westeuropa al jaren immense pedofilieschandalen zijn losgebarsten onder moslims, wat dus NIET gebeurde... en Néén, ze werden niet in de doofpot gestoken door de PS of de groenen of wie dan ook!! ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
Gouverneur
|
![]() Dat allemaal betekent wel niet dat er geen pedofilie zou zijn in die landen !
![]() |
#191 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De start van de hele heisa. Turk4ever schreef.
Citaat:
Nu gaan we effe opbreken waar het rond draait. Niet het gezeur dat een Nederlandse man van volwassen leeftijd een 11 jarig meisje verkracht.Dat is gewoon een stok om mee te slaan.Evenals de stok die er is om te slaan op een allochtone jongeman die een vrouw op straat uitmaakt voor hoer. Neen, hetgeen waar ik zo op probeer te wijzen is de compleet gevaarlijke opmerking: Citaat:
Als ik nu naar mijn interpretatie ga kijken, die de Goddelijke wetgeving als norm en waarde als voorbeeld stel,omdat het naar mijn mening voor "hun" voornamelijk daarrond draait.Dan komt de Koran, de Hadiths en de Sha'ria vooral naar voor. Dus Turk4ever, welke waarden en normen bedoel je nu? Of Filosoof... zijn er geen wetsovertreders in je bejubelde Turkije,Marroko,Tunesië?
![]() |
![]() |
#192 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Speciaal voor onze blinde filosoof :
Verhaal van Amira, één van de dochters van Nabil, inwoner van het Tunesische dorpje waar ik ook woon. Amira was een beeldmooi meisje van 18. Haar vader, Nabil is een zeer gelovig moslim en voedde zijn 8 kinderen dienovereenkomstig op. Iedereen kende zijn plaats in het huis van Nabil en Zohra, zijn toegewijde vrouw, zou het nooit in het hoofd gehaald hebben om tegenover Si Nabil ook maar één verkeerd woord te uiten, alhoewel zij het erg vond dat Si Nabil niet wilde dat ook maar één van zijn meisjes naar school ging (er is geen leerplicht in Tunesië), op straat kwam zonder begeleiding, vriendinnen had, naar trouwerijen ging enz... De zonen van Si Nabil gingen wél naar school, maar bakten er daar niet veel van. Ook zij werden verder streng islamitisch opgevoed. Si Nabil heeft zijn dochter Amira 8 jaar geleden vermoord, door haar in de waterput op het erf van de ouderlijke woonst te verdrinken... Hij werd daarvoor nooit gestraft, alhoewel deze moord een publiek geheim is. De vrouwen fluisteren erover en gebruiken het trieste lot van Amira als bangmaker voor hun dochters, de mannen vinden dat Si Nabil dit niet had mogen doen, maar kunnen hem wel begrijpen. Waarom vermoordde Si Nabil zijn dochter? Omdat ze zwanger was. Ze was zwanger echt zonder te weten hoe. En wie had haar zwanger gemaakt? Haar eigen broer Rachid, die het meisje gedurende vele maanden voor de moord misbruikte.... Amira is dood en begraven, Rachid leeft, heeft nu zelf een vrouw en kinderen... Telkens ik hem tegenkom op straat, vraag ik me af hoe die kerel zich nog durft te vertonen en anderzijds weet ik dat ook hij een slachtoffer was. Filosoof, moraal van het verhaal : altijd verder kijken dan uw neus op het eerste gezicht lang is... Dutch
http://www.faithfreedom.org http://dutch.faithfreedom.org/forum islamisme is een waanzinnige, fascistische cultus en gematigde islam is hun paard van Troje In islam erft een vrouw slechts de helft van wat haar broer krijgt |
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Denk er ook aan dat volgens de gegevens op die reeds vermelde http://www.ageofconsent.com in Oostenrijk en Chili de minimumhuwelijksleeftijd 13 jaar is: in mijn ogen is dat ook véél te laag! (België komt van 14 jaar onder de oude wetgeving..) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dutroux is een Belg!!!!!!! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik heb nergens in postings aangehaald dat de Islam an sich achterlijk is, of dat turk4ever,of zijn spitsbroeder op dit forum Mustapha, idioten of agigatoren zijn. Ik ga ervan uit dat deze personages hun mening verkondigen, en het is mijn mogelijkheid daarop te reageren. In deze topic blijkt wel dat ik mijn standpunt moet verdedigen tegenover iemand die evenzeer de pedofilie en misbruiken veroordeeld.En niet de beledigende bruller waarmee alles gestart is.Ik merk ook dat deze zeer subtiel niet reageert op mijn uitspraken. Effe een andere quote, Citaat:
![]() |
![]() |
#199 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik dacht niet dat het steunbetuigingen voor Dutroux waren. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
20. Dus wierp hij hem neer, en zie, het was een kronkelende slang. Nice try Filo! De onbevlekte ontvangenis wordt volgens mij door de moslims helemaal niet aanvaard. Ik meen zelfs dat het pas héél laat in de kristelijke analen is binnengedrongen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |