Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 19 oktober 2003, 14:30   #181
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox
Ik vrees ervoor dat de "Pendulum of Demoncatics" bezig is de "pit of unsatial powerhunger" aan het voeden is.

In mijn geval is het simpel, ik probeerde afstand te houden,maar toch kwamen de brieven door de brievenbus vallen tot ik verpletterd tegen de slinger hing.

Dit is wel een geestelijk gevoel, dat me overheerst als ik met ambtenaren of politici in contact kom.
verpletterd door brieven, d�*t kunnen enkel belastingbrieven zijn... troost je, dat gevoel deel je met zowat de ganse ontwikkelde wereld...
Haal bij je gemeentelijke bibliotheek eens het verhaal "The pitt and the pendulum" (De put en de slinger) van Edgar Allan Poe. Je zal het waarschijnlijk moeten zoeken in een verzamelband, want lang is 't niet.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2003, 14:34   #182
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Ja, ik ben niet hypocriet. Maar ik kan alleen voor mezelf spreken.
Waarom zou ik een 10 jarige niet kunnen overtuigen lichamelijke spelletjes te spelen?Antwoord, ik kan het, maar wil het niet, zo'n klein meisje heeft evenveel sexuele aantrekking tot mij als een blok beton.

Het feit dat de wetten en de gemeenschap dat niet willen is maar een doekje voor het bloeden. Regel 1 is nog steeds "niet betrapt worden"

Ik oordeel niet, ik veroordeel niet,maar haal voornamelijk aan dat de geestelijke wetten ,die normaal gezien door onze orgineel beschuldigende Turk4ever als hoogste levensleidraad gebruikt zouden moeten worden bepaalde zaken wel toelaat waar we in west Europa de doodstraf voor uit de kast zouden willen trekken.
Oud 19 oktober 2003, 14:40   #183
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Waarom zou ik een 10 jarige niet kunnen overtuigen lichamelijke spelletjes te spelen?Antwoord, ik kan het, maar wil het niet, zo'n klein meisje heeft evenveel sexuele aantrekking tot mij als een blok beton.

Het feit dat de wetten en de gemeenschap dat niet willen is maar een doekje voor het bloeden. Regel 1 is nog steeds "niet betrapt worden"

Ik oordeel niet, ik veroordeel niet,maar haal voornamelijk aan dat de geestelijke wetten ,die normaal gezien door onze orgineel beschuldigende Turk4ever als hoogste levensleidraad gebruikt zouden moeten worden bepaalde zaken wel toelaat waar we in west Europa de doodstraf voor uit de kast zouden willen trekken.
In Turkije werd de interpretatie die we veroordelen al lang geleden opzijgeschoven. In Marocco, Tunesië en de meeste islamitische landen ook: je jaagt dus op een spook uit de middeleeuwen (Iran is idd niet veel verder dan de middeleeuwen)

dit was de vraag:
Citaat:
Maddox schreef:
Hoe kan een niet deskundige oordelen dat een "land" vol zit met kindermisbruikers?

goede vraag! heb je deze al aan jezelf gesteld?
Oud 19 oktober 2003, 15:00   #184
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Filosoof probeerd nog eens....
Citaat:
In Turkije werd de interpretatie die we veroordelen al lang geleden opzijgeschoven. In Marocco, Tunesië en de meeste islamitische landen ook: je jaagt dus op een spook uit de middeleeuwen (Iran is idd niet veel verder dan de middeleeuwen)
Ik schreef al een tijdje geleden
Citaat:
Een echte Mohamedaan, die leeft volgens de Sha'ria.Wat een wetboek en godsdienstig meesterwerk is,ontstaan uit de Koran en Hadiths, die mag volgens zijn eigen levensregels de wereldse wetten gewoon negeren.Want die zijn opgesteld door mensen, niet door Allah.
Dat de wereldse wetten daar niet mee akkoord gaan is een heel ander paar mouwen.
Dat de Islam een starre godsdienst is in de kern van de zaak is al langer geweten nietwaar.De Christenen zijn geen blaas beter hoor.
Oud 19 oktober 2003, 15:00   #185
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maddox
Vreemd dat je zo bezig bent met dat....ik denk daar zelfs niet over na...
Oud 19 oktober 2003, 15:12   #186
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Tja filosoof, dan doe je je naam geen eer aan zou ik zeggen.

Ik als role Player ,en Life action roleplayer denk wel na over mogelijke acties die ik zou kunnen ondernemen, en hang er dan de conequensies bij aan vast.Deze acties zijn puur hypothetisch, maar geeft me wel de voorbereiding en de opgebouwde ervaringen zonder acties te ondernemen die schadelijk zijn voor mijn medemensen in de eerste plaats, en in de 2de plaats mijn eigen eer en geweten beschadigen.

Andere dingen waar "we" al lang hebben over nagedacht, betere manieren om terrorist te zijn.
Onze conclusie, tref alleen politici, of maak de bevolking ervan bewust dat je hun had kunnen treffen,door de laksheid van hun "heersers"of de beschamende staat van het gerechterlijke apparaat.
Andere optie, tref de economie van het land in zijn gehele.
Voorbeeld, neem 1 wagen, zet de koffer vol met emmers kraaienpoten.Rijd naar een oversteek van grote snelwegen, schud de emmer uit op de onderlmiggende snelweg. Rijd naar volgend punt.
Ander voorbeeld, neem een berg helium ballonen, hang er zilverpapier aan, laat deze opstijgen in grote groep ,in de buurt van een luchthaven.

Met dit als achtergrond is het niet zo moeilijk voor te stellen dat deze geestelijke oefeningen niet kunnen leiden tot het overpeinzen waarom iemand een lichamelijk niet volgroeide partner zou willen hebben.of waarom Dutroux nog niet is veroordeeld, of gezelfmoord-het Patrick Haemers Syndroom-.
Oud 19 oktober 2003, 15:32   #187
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:
Tja filosoof, dan doe je je naam geen eer aan zou ik zeggen.

Ik als role Player ,en Life action roleplayer denk wel na over mogelijke acties die ik zou kunnen ondernemen, en hang er dan de conequensies bij aan vast.Deze acties zijn puur hypothetisch, maar geeft me wel de voorbereiding en de opgebouwde ervaringen zonder acties te ondernemen die schadelijk zijn voor mijn medemensen in de eerste plaats, en in de 2de plaats mijn eigen eer en geweten beschadigen.

Andere dingen waar "we" al lang hebben over nagedacht, betere manieren om terrorist te zijn.
Onze conclusie, tref alleen politici, of maak de bevolking ervan bewust dat je hun had kunnen treffen,door de laksheid van hun "heersers"of de beschamende staat van het gerechterlijke apparaat.
Andere optie, tref de economie van het land in zijn gehele.
Voorbeeld, neem 1 wagen, zet de koffer vol met emmers kraaienpoten.Rijd naar een oversteek van grote snelwegen, schud de emmer uit op de onderlmiggende snelweg. Rijd naar volgend punt.
Ander voorbeeld, neem een berg helium ballonen, hang er zilverpapier aan, laat deze opstijgen in grote groep ,in de buurt van een luchthaven.

Met dit als achtergrond is het niet zo moeilijk voor te stellen dat deze geestelijke oefeningen niet kunnen leiden tot het overpeinzen waarom iemand een lichamelijk niet volgroeide partner zou willen hebben.of waarom Dutroux nog niet is veroordeeld, of gezelfmoord-het Patrick Haemers Syndroom-.
Of hoe sommigen van het "Walter Mitty-syndroom" evolueren naar een soort Dutroux-syndroom? Nee, toch?
Oud 19 oktober 2003, 16:04   #188
Babeth
Gouverneur

Babeth's schermafbeelding

Standaard

Filosoof, even terzijde een info: we hebben een boek met kortverhalen van Edgar Allan Poe waar "The pit and the pendulum" instaat, in de originele taal natuurlijk. Wij zijn nogal fanatieke boekenwurmen.

Terug naar het onderwerp:
Turk4Ever trachtte aan te tonen dat wij perverten zijn omdat er zoveel pedofielen in onze landen voorkomen. Het feit dat in veel Moslim-landen (en helaas ook in veel niet-Moslim-landen) kinderen gedwongen worden te trouwen is voor mij gewoon verdoken pedofilie. Volgens wat ik op sommige websites tijdens mijn dagelijks rondsurfen heb gelezen komt pedofilie wel degelijk voor bij Moslims, maar worden die kinderen door de veel strengere morele regels grondig de mond gesnoerd. Zijn aantijgingen zijn dus vals en lasterlijk.
Waar blijft hij trouwens ? Ik heb hem al een tijdje hier niet meer gezien.
Oud 19 oktober 2003, 16:50   #189
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Filosoof probeerd nog eens....
Citaat:
Citaat:
Een echte Mohamedaan, die leeft volgens de Sha'ria.Wat een wetboek en godsdienstig meesterwerk is,ontstaan uit de Koran en Hadiths, die mag volgens zijn eigen levensregels de wereldse wetten gewoon negeren.Want die zijn opgesteld door mensen, niet door Allah.
Dat de wereldse wetten daar niet mee akkoord gaan is een heel ander paar mouwen.
Dat de Islam een starre godsdienst is in de kern van de zaak is al langer geweten nietwaar.De Christenen zijn geen blaas beter hoor.
Zoals JIJ het voorstelt gaat het NIET over de wereldse wetten, dus over hun recht, over wat ze mogen en waar ze voor veroordeeld kunnen worden door een rechtbank (toch niet zonder belang!!), maar over de interpretatie die aan de letter van de koran gegeven wordt, en die interpretatie is middeleeuws in Iran, dat beaam ik als eerste, maar veel normaler(westers) in Turkije, Marokko en Tunesië. Vergeet ook niet dat gezien dehoge ongeletterdheid in een heleboel van die landen die mensen meestal zelf nooit een koran gelezen hebben en er enkel uittreksels uit kennen die ze op de lagere school leerden. Neem gerust van me aan dat hetgeen ze zo leerden niet overeenkomt met jouw fundamentalistische interpretatie. Je stelt je met jouw interpretatie op het niveau van de achterlijkste fundamentalistische ayatollahs.
Mocht dit NiET het geval zijn dan zouden in Westeuropa al jaren immense pedofilieschandalen zijn losgebarsten onder moslims, wat dus NIET gebeurde... en Néén, ze werden niet in de doofpot gestoken door de PS of de groenen of wie dan ook!!
Oud 19 oktober 2003, 17:48   #190
Babeth
Gouverneur

Babeth's schermafbeelding

Standaard

Dat allemaal betekent wel niet dat er geen pedofilie zou zijn in die landen !
Oud 19 oktober 2003, 18:03   #191
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

De start van de hele heisa. Turk4ever schreef.
Citaat:
Ik ben de kinderverkrachtingen door Nederlanders spuugzat. Laatst was er een kind verkracht door haar 58 jarige Nederlandse buurman. De doctor had hevige inwendige schade geconstateerd. Een aantal weken geleden was Lusanne, een 11 jarig meisje, door een Nederlandse man ontvoert. Dit moet een keer ophouden. De Nederlandse cultuur is duidelijk een achterlijke perverse cultuur. Nederlanders moeten zich aanpassen aan onze normen en waarden. Mijn kinderen zijn op straat niet meer veilig.
Dit zijn de orginele beschuldigingen nietwaar.

Nu gaan we effe opbreken waar het rond draait. Niet het gezeur dat een Nederlandse man van volwassen leeftijd een 11 jarig meisje verkracht.Dat is gewoon een stok om mee te slaan.Evenals de stok die er is om te slaan op een allochtone jongeman die een vrouw op straat uitmaakt voor hoer.

Neen, hetgeen waar ik zo op probeer te wijzen is de compleet gevaarlijke opmerking:
Citaat:
Nederlanders moeten zich aanpassen aan onze normen en waarden. Mijn kinderen zijn op straat niet meer veilig.
Welke waarden en normen? Als we gaan kijken naar de wereldse wetgeving,aangehaald door Filosoof en confraters, zijn de normen en waarden zowat hetzelfde.Dus aanpassen is niet nodig, alleen een beter besef van wetgeving en een beter beleid op dat vlak.

Als ik nu naar mijn interpretatie ga kijken, die de Goddelijke wetgeving als norm en waarde als voorbeeld stel,omdat het naar mijn mening voor "hun" voornamelijk daarrond draait.Dan komt de Koran, de Hadiths en de Sha'ria vooral naar voor.

Dus Turk4ever, welke waarden en normen bedoel je nu?
Of Filosoof... zijn er geen wetsovertreders in je bejubelde Turkije,Marroko,Tunesië?
Oud 19 oktober 2003, 20:40   #192
dutch
Provinciaal Statenlid

dutch's schermafbeelding

Standaard

Speciaal voor onze blinde filosoof :

Verhaal van Amira, één van de dochters van Nabil, inwoner van het Tunesische dorpje waar ik ook woon.
Amira was een beeldmooi meisje van 18. Haar vader, Nabil is een zeer gelovig moslim en voedde zijn 8 kinderen dienovereenkomstig op.
Iedereen kende zijn plaats in het huis van Nabil en Zohra, zijn toegewijde vrouw, zou het nooit in het hoofd gehaald hebben om tegenover Si Nabil ook maar één verkeerd woord te uiten, alhoewel zij het erg vond dat Si Nabil niet wilde dat ook maar één van zijn meisjes naar school ging (er is geen leerplicht in Tunesië), op straat kwam zonder begeleiding, vriendinnen had, naar trouwerijen ging enz...
De zonen van Si Nabil gingen wél naar school, maar bakten er daar niet veel van. Ook zij werden verder streng islamitisch opgevoed.
Si Nabil heeft zijn dochter Amira 8 jaar geleden vermoord, door haar in de waterput op het erf van de ouderlijke woonst te verdrinken... Hij werd daarvoor nooit gestraft, alhoewel deze moord een publiek geheim is. De vrouwen fluisteren erover en gebruiken het trieste lot van Amira als bangmaker voor hun dochters, de mannen vinden dat Si Nabil dit niet had mogen doen, maar kunnen hem wel begrijpen.
Waarom vermoordde Si Nabil zijn dochter? Omdat ze zwanger was. Ze was zwanger echt zonder te weten hoe. En wie had haar zwanger gemaakt? Haar eigen broer Rachid, die het meisje gedurende vele maanden voor de moord misbruikte....
Amira is dood en begraven, Rachid leeft, heeft nu zelf een vrouw en kinderen... Telkens ik hem tegenkom op straat, vraag ik me af hoe die kerel zich nog durft te vertonen en anderzijds weet ik dat ook hij een slachtoffer was.

Filosoof, moraal van het verhaal : altijd verder kijken dan uw neus op het eerste gezicht lang is...

Dutch
In islam erft een vrouw slechts de helft van wat haar broer krijgt
dutch is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2003, 23:24   #193
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dutch
Speciaal voor onze blinde filosoof :
Verhaal van Amira
Da�*rop krijg je een privé-antwoord, Dutch.
Oud 20 oktober 2003, 00:55   #194
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Babeth
Ik neem aan dat pedofilie helaas voorkomt in zowat alle landen, maar om daarvan nu alle islamieten ter wereld (zo 'n 1,2 Mia, dacht ik, maar ik heb ze niet geteld) te gaan beschuldigen, omdat in één land, IRAN, de mogelijke minimumhuwelijksleeftijd véél te laag ligt, op basis van een locale interpretatie van een oude tekst, d�*t gaat me toch te ver!! Dat komt op het niveau van het pubergeroep van T4e! In welk % van de huwelijken in Iran wordt dit trouwens effectief toegepast?
Denk er ook aan dat volgens de gegevens op die reeds vermelde http://www.ageofconsent.com in Oostenrijk en Chili de minimumhuwelijksleeftijd 13 jaar is: in mijn ogen is dat ook véél te laag!
(België komt van 14 jaar onder de oude wetgeving..)
Oud 20 oktober 2003, 01:02   #195
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dutch
Maddox
Citaat:
Neen onze allochtonen hebben niks te vrezen met zulke voorvechters.

Och kom, ik zit veilig met mijn buitenlandse roots
Insgelijks...

Zijn ze wel van het "juiste" buitenland?

Dutch
Ik kan misschien ook "insgelijks" zeggen... er zijn wat "onduidelijkheden" in de stamboom die zeker niet vlaams zijn
Oud 20 oktober 2003, 01:58   #196
Turkse Nederlander
Minister-President

Turkse Nederlander's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Ik neem aan dat pedofilie helaas voorkomt in zowat alle landen, maar om daarvan nu alle islamieten ter wereld (zo 'n 1,2 Mia, dacht ik, maar ik heb ze niet geteld) te gaan beschuldigen, omdat in één land, IRAN, de mogelijke minimumhuwelijksleeftijd véél te laag ligt, op basis van een locale interpretatie van een oude tekst, d�*t gaat me toch te ver!! Dat komt op het niveau van het pubergeroep van T4e! In welk % van de huwelijken in Iran wordt dit trouwens effectief toegepast?
Denk er ook aan dat volgens de gegevens op die reeds vermelde http://www.ageofconsent.com in Oostenrijk en Chili de minimumhuwelijksleeftijd 13 jaar is: in mijn ogen is dat ook véél te laag!
haha. In Christelijke landen vindt gelegaliseerde pedofilie plaats. Daar gaat onze vriend Dimitri wel flink op zijn bek.

Dutroux is een Belg!!!!!!!
Turkse Nederlander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2003, 02:05   #197
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:
Filosoof probeert nog eens....
Citaat:
Citaat:
zucht..nog maar eens
Idd., maar ik zou de sharia geen meesterwerk noemen...
De islam is star, idd(de koran werd idd. nooit herschreven, de bijbel trouwens ook al niet meer sinds de staten- en king Williamvertalingen, dat iseigen aan godsdienstige boeken!), maar de interpretatie van de koran variëert veel, ik herhaal het nog maar eens want je wil het duidelijk niet lezen....: In de tunesische wetgeving wordt ook naar de sharia "verwezen", doch de wereldlijke interpretatie, ttz. degene die iemand voor een rechtbank kan doen belanden of voor een rechtbank kan doen gelden heeft maar weinig meer met de sharia te maken: kijk eens hier, en kom me dan vertellen hoeveel van de sharia je d�*�*r nog in vindt: http://www.tunisie.com/femmes/index.html weinig, hé?
De aan gang zijnde wetswijziging in Marokko gaat dezelfde richting uit, en de wetswijzigingen van Mustapha Kemal in Turkije gingen (en gaan) minstens even ver, (al in de jaren 20 meen ik me te herinneren). Hetzelfde gebeurde in de grote meerderheid van de moslimlanden, in meer of mindere mate(Tunesië, Turkije en eerstdaags ook Marokko zijn wel voortrekkers)
Jouw comment kan dus enkel slaan op moslims die de huidige gebruiken én de wetgeving van hun land naast zich neerleggen(wat je ook toegeeft!), en het risico op een aanvaring met justitie willen riskeren omwille van een achterhaalde en maatschappellijk al lang niet meer aanvaarde interpretatie, (en je geeft het hierboven zelf toe!). ttz een zéér kleine en duidelijk fanatieke minderheid, en d�*t breid je in kwade trouw even uit naar �*lle moslims!!. Je zoekt spijkers op laag water uit islamofobie, Maddox!
ik herhaal: je jaagt dus op een spook uit de middeleeuwen (Iran is idd niet veel verder dan de middeleeuwen)
In het westen hebben ook recent zgn. kristenen, de bijbel in de hand, artsen die abortus gepleegd hadden vermoord (oog om oog, tand om tand en nog wat meer). Zijn die moordenaars [size=5]de typische échte [/size]volgelingen van Jezus in jouw ogen, die volgens het woord gods leven??Ik hoop van niet.(en dan haal ik nog geen oudere voorbeelden aan)
Oud 20 oktober 2003, 09:55   #198
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
ttz een zéér kleine en duidelijk fanatieke minderheid, en d�*t breid je in kwade trouw even uit naar �*lle moslims!!. Je zoekt spijkers op laag water uit islamofobie, Maddox!
Ik zoek geen spijkers op laag water, ik haal gewoon aan ,en probeer te weerleggen waar Turkje4ever ons van beschuldigd.Een algemeen aanvaarde trend dat het misbruiken van kinderen kan hier in Europa.

Citaat:
haha. In Christelijke landen vindt gelegaliseerde pedofilie plaats. Daar gaat onze vriend Dimitri wel flink op zijn bek.

Hier een reactie van onze beste aanklager.

Citaat:
De Nederlandse cultuur is duidelijk een achterlijke perverse cultuur
En de orginele...

Ik heb nergens in postings aangehaald dat de Islam an sich achterlijk is, of dat turk4ever,of zijn spitsbroeder op dit forum Mustapha, idioten of agigatoren zijn.
Ik ga ervan uit dat deze personages hun mening verkondigen, en het is mijn mogelijkheid daarop te reageren.
In deze topic blijkt wel dat ik mijn standpunt moet verdedigen tegenover iemand die evenzeer de pedofilie en misbruiken veroordeeld.En niet de beledigende bruller waarmee alles gestart is.Ik merk ook dat deze zeer subtiel niet reageert op mijn uitspraken.

Effe een andere quote,
Citaat:
wie zonder zonde is ,werpe de eerste steen
Oud 20 oktober 2003, 10:55   #199
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turk4Ever
Citaat:
Citaat:

De witte mars vergeten ?
Ik dacht niet dat het steunbetuigingen voor Dutroux waren.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2003, 12:13   #200
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hou er dan ook rekening mee dat Jezus een profeet van de islam is, en dat de onbevlekte ontvangenis ook in de koran vermeld wordt. 20° soera, 20° vers)
Soera 20 (Taa-haa) vers 20:

20. Dus wierp hij hem neer, en zie, het was een kronkelende slang.

Nice try Filo!

De onbevlekte ontvangenis wordt volgens mij door de moslims helemaal niet aanvaard.
Ik meen zelfs dat het pas héél laat in de kristelijke analen is binnengedrongen.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:20.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be