![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Banneling
|
![]() ajja het best verkocht boek in moslim landen ![]() binnen kort weer deze plaatjes in vlaanderen : ps ;rammadam is goed bezig in het midden oosten waar de alwetende heerst, 9 flikkenkoppen op straat gesmeten en nog een deel bommen. ![]() Laatst gewijzigd door colargo : 23 september 2006 om 19:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Banneling
|
![]() Reza kan het schelden niet laten?
PS, je d-t regel... Laatst gewijzigd door filosoof : 23 september 2006 om 19:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Het Vlaams Belang is de 'troonopvolger' van het VNV volgens Dewinter |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Banneling
|
![]() ![]() Precies een bende moslim fascisten en je weet dat er veeeel plaatjes bestaan van moslim in deze pose ![]() Als ik moet kiezen tussen moslim fascisme of VB fascisme kies ik met plezier het laatste. Je kunt dan nog tenminste een varkensgebraadje eten en een pintje pakken. fundamentalisme = bekrompenheid daarom kies ik VB omdat die andere partijen zwakke zieltjes zijn die zich laten manipuleren en zullen opgepeuzeld worden door de islamisering. ![]() Wie zal overleven !? De diplomaat met z'n onderhandelingen en een zwaard in z'n hart of diegene die het zwaard hanteerde!? Laatst gewijzigd door colargo : 23 september 2006 om 19:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Er valt nog een heleboel te kiezen tussen het VB en de extremistische islam in (die sowieso geen partij heeft in België). Maar jij denkt dat het een keuze is voor het éne of het andere extreem. Dat noemen ze dus inderdaad "extremisme". Goed dat je je ziel elke keer zo blootlegt, zo weten we tenminste met wie we te doen hebben.
"Nee, onze wetenschap is geen illusie. Een illusie zou het zijn te geloven dat wij uit andere bron zouden kunnen krijgen wat zij ons niet geven kan" - Sigmund Freud Laatst gewijzigd door Mamaloe : 23 september 2006 om 19:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Banneling
|
![]() Wie zal overleven !? De diplomaat met z'n eeuwenoude onderhandelingen en een zwaard in z'n hart of diegene die het zwaard hanteerde!?
Daar komt het eigenlijk op neer nu, kijk naar de cijfers van 1990-2000-2010? hoeveel er telkens bijkomen en eisen stellen. Democratie is een fantastisch iets, maar men moet de spelregels volgen. De islamitische wetgeving is door God geopenbaard en daardoor onfeilbaar. Laatst gewijzigd door colargo : 23 september 2006 om 19:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
Banneling
|
![]() ik heb daar jaren gewoond , terwijl gij in uw vlaams boerendorp zat te theoriseren over de multikulturele maatschappij, beste dromer
![]() Ik spreek over ZELF gezien, akkoord? En ik lees geen palieterkes, dat laat ik voor mannen zoals jullie "werkgroep van mijn kl***n" ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
2)jij-jullie-hoeft ons helemaal niet te zeggen wat wij, bij ons thuis, moeten doen of laten. Als wij bvb. subsidies willen geven aan �*lle religies, behalve aan de islam, zijn dat onze zaken, want het is ons geld 3)de meeste moslims betalen helemaal niks, leven integendeel 100% op onze zak (=dop, fraude, ocmw, ziekenkas onder valse voorwendsels enz enz) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niemand verplicht ze afbeeldingen van hun profeet te maken. Maar blijkbaar hebben ze er een probleem mee dat anderen een geloof hebben waar het wél toegelaten is.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of braken wereldwijd rellen uit omdat zij Jezuscartoons publiceerden ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
2)de gemiddelde moslim heeft daar niets over te denken: die krant drukt wat ze wil.De moslims mogen, als ze dat willen , ook Jesus spotprenten of holocaust-grappen publiceren in hun eigen land,..dat is hun goede recht, en daarvoor zal ik zeker geen ambassade's in brand gaan steken of mensen vermoorden.Zelfs als ik hun grapjes wansmakelijk vind.Zulke publicaties bestaan trouwens reeds jaar en dag in moslim landen...kraait geen haan naar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Iran is Sjiietisch en het overgrote deel van de moslims in België, waaronder alle marokanen zijn soennieten. Beiden kunnen elkaar niet uitstaan...
![]() |
![]() |
#199 |
Banneling
|
![]() dan zijn het mischien soennietische imams uit Irak, diezelfde dat de Sj'ieten ginder opstoken in hun moskees en overal bommen rondstrooien...de ex-kameraden van Sadam Hussein.Wat gaan die aan "onze" Marokkanen komen uitleggen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Waarom denk je dat Amerikaanse troepen in Irak over het algemeen een low-profile aanhouden tijdens de ramadan? Simpel: omdat de moslims dat ook doen. En omdat het redelijk provocerend zou zijn om ze precies tijdens die periode te gaan "aanvallen".
"Nee, onze wetenschap is geen illusie. Een illusie zou het zijn te geloven dat wij uit andere bron zouden kunnen krijgen wat zij ons niet geven kan" - Sigmund Freud Laatst gewijzigd door Mamaloe : 24 september 2006 om 01:13. |
|
![]() |
![]() |