![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#181 |
|
Banneling
|
een overwinning? De overwinning zal zijn dat die jongeren terug verdraagzaam kunnen worden, dat wil zeggen als de bedreiging (=agressieve allochtonen of Nieuw Belgen met moslim-achtergrond) die hen langzaam maar zeker ONverdraagzaam maakt verdwenen is...de zogezegd onverdraagzame jongeren hebben een overdosis allochtoon toegediend gekregen en nu zijn ze daar ziek van...Om te genezen , één middel, dit vergif uit hun omgeving verwijderen...
|
|
|
|
|
|
#182 |
|
Banneling
|
en deze halve gare gaat de jongeren hun stress, veroorzaakt door agressief uitheems geboefte verklaren als zijnde een mode-trend...
|
|
|
|
|
|
#183 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Wees maar zeker dat er voor jou geen plaatsje zal vrij zijn in het Walhalla, meneer "Mitgard" |
|
|
|
|
|
|
#184 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Heb je ooit bedacht WAAROM wat jij zegt ook effectief zo is? Het antwoord is erg simpel hoor, maar de meeste progressievelingen willen dat niet zien. De "Vlaamse" cultuur wordt niet aanvaard... omdat allochtonen OOK hun cultuur hebben... en ik zie geen reden waarom we die van de Vlamingen zouden moeten aanvaarden of zelfs moeten respecteren. Geen reden wat dan ook.
|
|
|
|
#185 |
|
Banneling
|
iedereen heeft er op de duur genoeg van om slaag te krijgen, bedreigd en bestolen te worden, nee?
|
|
|
|
|
|
#186 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#187 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#188 | |
|
|
Citaat:
Wie de jeugd heeft, heeft de toekomst. En dan nog volgende opmerking. Op de TV wist men altijd maar te zeggen dat dit berust op "vooroordelen". Ik denk en vanuit de ervaring die ik heb met jongeren dat dit niet berust op VOORoordelen, maar op oordelen. Op ervaringen. Men kan evengoed zeggen dat al ongeveer de helft van de Vlaamse jongeren onaangename ervaringen heeft gehad met allochtone jongeren. In de school, op straat, in de bus of tram of metro. Daar komt de jongeren aan zijn oordeel. Dat is dan geen vooroordeel meer he.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
|
|
|
|
|
#189 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Heeft bovendien iemand enig idee op welke manier ze "vlamingen" hebben kunnen uitsorteren? Was het aan de hand van de huidskleur? de haarkleur? de kleur van ogen? de naam? de nationaliteit? Het probleem is namelijk dat men deze opsplitsing blijkbaar niet kan maken in het gevangeniswezen: daar gaat het over "belgen" en "niet-belgen". In dit onderzoek hebben ze blijkbaar de verdeelsleutel wèl kunnen vinden. Bovendien: waarom een vergelijk met Canada ? Omdat het ook een immigratieland is? Dan wel eentje met een immigratiebeleid want daar kom je wel niet binnen als ongeschoolde analfete Rifbewoner dacht ik. En welke "jongeren" heeft men in Canada bevraagd? De "Canadese" jongeren die hun Canadese stamboom konden bewijzen tot aan de Amerikaanse burgeroorlog? Of ook aan de geïntegreerde nazaten van de laatste nieuwe hoogopgeleide immigranten? "Heb jij een probleem met migranten mijnheer de Canadese Indiër?" Bovendien nog een leuk bijverschijnseltje, volgens het CIA factbook heeft Canada een bevolkingsdichtheid per km2 van : 3.4 personen. In Belgie is dat: 340 pers/km2 Vraag aan de Canadese "jongere": hebde gij last van uw buren? antwoord: ikke? nee hoor! Zelfde vraag aan "vlaamse jonger": heu... ja in feite wel! Gij vuile racist!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
|
#190 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Een zeer breeddenkend collega gaat in een probleembuurt wonen. Enige weken geleden zitten een aantal allochtone vrouwen op zijn dorpel fruit te eten. Alle resten, pitten.... worden voor zijn deur gegooid , een smeerboel. Hij vraagt vriendelijk om de boel op te kuisen met de nadruk op vriendelijk. Enige verwensingen in een vreemde taal zijn zijn deel. Hij besluit zijn straat zelf op te kuisen. Enige ogenblikken later staat een potige vreemdeling op zijn dorpel. Een vuistslag in zijn gelaat is een uiting van de integratie in de buurt. Hij vlucht naar binnen....Oef. Enige dagen later wordt zijn huis leeggepikt en de inboedel vermaalt tot stof. Tja.......zomaar een verhaal uit Antwerpen. |
|
|
|
|
|
|
#191 | |
|
|
Citaat:
Als niet-eerste generatie allochtoon, m.a.w degene die hier geboren & getogen zijn, heb ik hier evenveel recht te wonen als jij, en heb ik het recht mijn eigen cultuurvisies te weerspiegelen als idealen voor dit land. Om het in de woorden van Dyab Abu JahJah te zeggen... als autochtonen niet kunnen verdragen dat Islam, Maghreb cultuur, e.a. een onderdeel uitmaken van dit land, dat ze dan maar beter emigreren. Als er genoeg 2de en 3de generatie immigranten zijn die hier Weet-ik-niet-stan van willen maken in bijvoorbeeld Molembeek, waar ze trouwens in een meerderheid zijn, dan moet jij je daarnaar schikken beste vriend, of t'is burgeroorlog.
NEE tegen assimilatie! NEE tegen racisme! Laatst gewijzigd door Raven : 2 oktober 2006 om 09:53. |
|
|
|
|
|
|
#192 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#193 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
"wilt ge wel eens een wip doen met een (kies uit, meerdere antwoorden mogelijk) - negerinnetje - marokkaanse - turkse - chinese - thaise - zuid-amerikaanse - vul aan.... Antwoord: 100% JA!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 2 oktober 2006 om 09:56. |
|
|
|
|
|
|
#194 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#195 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Hoe kan de wereld zich verder ontwikkelen zonder onherstelbare schade voor de toekomst op te lopen. Als iets het einde van onze beschaving zou kunnen veroorzaken dan is het wel onze levenswijze en de manier waarop we die in alle werelddelen exporteren. Of Vlaamse jongens al dan niet paren met niet-Vlaamse meisjes vind ik persoonlijk van veel minder belang en veel minder bedreigend voor onze beschaving. Inteelt is gevaarlijk voor de soort, het omgekeerde niet, het ververst het bloed en verfrist de ziel.
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. Laatst gewijzigd door labyrinth : 2 oktober 2006 om 13:32. |
|
|
|
|
|
|
#196 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Waarom een negerin(netje) ?
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
|
|
|
|
|
#197 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Hij is naar hier gekomen omdat het hier beter is dan in het land waar hij geboren is. Maar omdat hij vind dat jullie zouden moeten leven zoals de mensen leven in het land waar hij van ellende is gaan lopen, stookt hij jullie op om hier de boel te verkloten en zorgen dat het leven hier niet beter meer is dan in het land waar hij ontvlucht is. Ja, Raven dit soort mensen willen enkel dat jij en ik het even slecht hebben als hij het had in zijn geboorteland. En wat hij verkondingd is dus onzin. Hij wil jou in de hel doen leven |
|
|
|
|
|
|
#198 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#199 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#200 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Geef toe dat het toch wel vreemd is dat er een éénmalige som van 10 miljard volstaat om de gevolgen van een uitzonderlijk zware natuurramp te verhelpen, terwijl met een jarenlange donatie van dezelfde som, nog geen bal vooruitgegaan werd geboekt in een streekje dat, vergeleken bij de rampgebieden in Azië, maar een speldekopje groot is.... |
|
|
|
|