![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2006 In dit forum kun je alles kwijt dat verband houdt met de gemeenteraadsverkiezingen van 8 oktober 2006. |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Hoe imbecieler, hoe liever de VB-top het heeft natuurlijk. Idioten zijn makkelijker te manipuleren dan intelligente, welbespraakte politici. |
|
![]() |
![]() |
#182 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Nee hoor, maar wetten veranderen hé. En als de meerderheid een wet goedkeurt, dan is die wet democratisch tot stand gekomen. Toen en nu. Anders moet je het verschil tussen toen en nu maar eens haarfijn uitleggen.
|
![]() |
![]() |
#183 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wat precies was er niet democratisch aan welke wet?
|
![]() |
![]() |
#185 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Dat is nu de eerste keer dat ik het met u eens ben. |
|
![]() |
![]() |
#187 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() of nog beter: reageer er mee tégen!
|
![]() |
![]() |
#190 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#191 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik voel mij niet aangesproken, verre van zelfs. Ik vind eerder dat er nogal vlug in hokjes wordt gedacht: DE VB' er, DE Marrokaan, DE Turk, ja zelfs DE linkse partijen. In een land dat de democratie aanhangt is dit juist het grote probleem. |
|
![]() |
![]() |
#193 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() U hebt overschot van gelijk.
|
![]() |
![]() |
#194 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Gouverneur
|
![]() Waarmee ik niet beweer dat ik - vooral- volgende keer niet voor VB zou stemmen. Ik ben namelijk tegen megatransfers naar Wallonië, tegen criminaliteit, tegen het veel te linkse justitiebeleid.....
|
![]() |
![]() |
#196 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#197 |
|
![]() Dewinter heeft inderdaad niet gewonnen. Dat wil echter allerminst zeggen dat zijn partij de 'nederlaag' deelt.
|
![]() |
![]() |
#198 | |
|
![]() Citaat:
klopt inderdaad; maar let wel hiervoor krijg je op je bek in het echte leven... |
|
![]() |
![]() |
#199 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van de SPA zijn er 19 rechtstreeks verkozen, waaronder 7 allochtonen. Bij CDV zijn er van de 6 rechtstreekse verkozene 2 allochtonen. In beide gevallen stonden de meeste van die allochtonen ergens onderaan te bengelen, niet direct in de veronderstelling dat ze een mandaat van de kiezer zouden krijgen. Het is echter dankzij de allochtone voorkeurstemmen dat die verkozenen dus over de voorgaande kandidaten zijn gewipt zodat ze nu gemeenteraadslid zijn. PJ zal nu nog drie mensen zelf aanduiden omdat er maar 19 rechtstreeks zijn verkozen en er 22 zetels te rapen vallen. U kan hier reeds alle (of de meeste) foto's zien van de Antwerpse gemeenteraadsleden die rechtstreeks verkozen werden. Op de samenstelling van het schepencollege en de daarbijhorende coalitie zal je nog wel even moeten wachten. De schepenen worden gehaald uit de verkozen gemeenteraadsleden. Het VB krijgt natuurlijk geen schepenen want die mogen niet meebesturen. Citaat:
Citaat:
Er zijn inderdaad veel mensen die liever niet in Marokko of Turkije willen wonen. Indien ik verplicht word om tussen turken te wonen dan verhuis ik liever ineens naar ginder, daar is het mooier weer en mooiere natuur en goedkoper leven. Blijkbaar hebben veel stedelingen echter geen keus meer, want de verdraagzamen hebben die keuze voor hen gemaakt. En omdat ze bovendien zo ontzettend verdraagzaam zijn, zorgen ze er ineens voor dat de onverdraagzamen niet mee het beleid mogen bepalen, zelfs als zijn ze de tweede grootste partij van België. Dat beleid zelf laten ze liever over aan de spallochtonen. Dus waarom zou het VB moeten zorgen voor hoogopgeleide mandatarissen? Ze mogen toch niks voorstellen, zeggen of bediscussieren. Het enige wat ze moeten doen is stemmen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|||
![]() |
![]() |
#200 |
|
![]() afdw:
"Toom je in laat je woede minder de overhand nemen!" |
![]() |