![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2006 In dit forum kun je alles kwijt dat verband houdt met de gemeenteraadsverkiezingen van 8 oktober 2006. |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Oorspronkelijk bericht door Wanne ![]() Dat stelletje randdebielen had al kaartjes 'ter nagedachtenis' van Patrick Janssens laten drukken... en Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 13 oktober 2006 om 16:01. |
|
![]() |
![]() |
#182 |
Burger
|
![]() Diegenen die victorie kraaien over het VB kunnen wel eens raar gaan opkijken bij de volgenden verkiezingen. Spallactonen zal een geweldige drukt gaan ondervinden van de Spautochtonen die hun plitieke carriere langs hun neus zien voorbij gaan omdat ze niet arabisch of een getinte huidskleur hebben. Je mag niet vergeten dat het VB nog steeds niet gestopt is ondanks dat de SP en VLD ( de partijen voor vreemdelingen en niet-vlaamsgezinden met of zonder geld) nu alle propaganda middelen in handen hebben om de mensen op andere gedachten te brengen. Voor alle kranten gaat dit niet goed, hun oplagecijfers lopen achteruit omdat vele lezers de alledaagdse werkelijkheid niet verwoord zien in deze bladen. Je kan zelfs stellen dat door de CDNV in de oppositie te drukken, het VB minder snel stemmen wint. Als je stelt dat de stemmen voor CDNV en VB stemmen zijn voor Vlaanderen dan kom je op een grote sprong voorwaarts. Zolang CDNV de illusie kan wekken dat deze partij de belangen van Vlaanderen verdedigd dan zal het VB nog niet snel vooruitgaan. Maar het CDNV wilt regeren en dat zal centen kosten. De verkiezingsmachiene is nu reeds volop bezig. Verhofstad gaat voor 2007 een begroting indienen met nieuwe lasten, die hoofdzakelijk door vlaanderen zal gedragen worden. (Wallonie is nu eenmaal virtueel bankroet...) M.a.w. wilt de CDNV de na de volgende verkiezingen in de regering stappen dan zullen ze de spaarcenten van de Vlaamse regering moeten afgeven aan de PS. In een vorige regering waar het VLD nog kon beschikken over een groot aantal verkozenen konden ze bijna geruisloos het geld doorstorten naar Wallonië. Patrick DeWaele deed dit om de spanningen tussen de gemeenschappen niet op te drijven en Somers deed dit uit solidariteit met de Belgische regering. De PS is afhankelijk van Vlaams geld om zijn machtpositie in Wallonië uit te bouwen. Dat weet CDNV en ik weet niet dat ze zeer toegevelijk zullen zijn om het spel van de VLD SPA PS mee te spelen. Indien ze dat wel doen onder het mom van geen nieuwe lasten te moeten heffen zal dit weer de nodige wrevel in Vlaamse kringen opwekken. M.a.w. de opmars van VB is nog niet gestuit zeker nu de Sp zijn sluier heeft laten zien en de voornaamste atheïstische moslim partij in Vlaanderen geworden is.
De volgende jaren zullen uitsluitsel geven of de CDNV de Vlaamse kaart zal bespelen of ze voor unitair België blijft vechten. |
![]() |
![]() |
#183 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
zonder aanwijzingen, dus vraag niet aan iemand anders wat ge zelf niet kunt geven. U kunt alleen krijgen wat ge zelf geeft. ![]() Laatst gewijzigd door ERLICH : 13 oktober 2006 om 16:14. |
|
![]() |
![]() |
#184 |
Minister-President
|
![]() Moet leren antwoorden op wat u vindt van vrijemenigsuiting en wat u vindt van democratie en/of dit van toepassing is op iedereen of alleen op een bepaalde rode elite. Maar het is al gezegd, u lult wat uit uw nek, dus het enige dat u kunt weerkrijgen is hetgeen gij verstaat en dat is lulpraat geachte heer domocraat.
|
![]() |
![]() |
#185 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Als je het zo bekijkt zou het nog wel eens kunnen dat het DANKZIJ de moslims (spallochtonen) zal zijn dat België eindelijk gesplitst wordt. Een hallucinante mogelijkheid. ![]() ![]() Laatst gewijzigd door circe : 13 oktober 2006 om 16:16. |
|
![]() |
![]() |
#186 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#187 |
Burger
|
![]() De stemmen in de rand van Antwerpen op het VB zijn afkomstig van ex-Antwerpenaars die gaan lopen zijn voor de allochtonen in het rode centrum. Deze kiezers trachtten een dam op te werpen tegen deze allochtone vloedgolf door te stemmen op het VB. Dit is ook de verklaring voor het hoge VB-gehalte in de randgemeenten rond Antwerpen.
|
![]() |
![]() |
#188 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Om dan maar te zwijgen van het geld dat men bestaald om deze partij te demoniseren. Achtereen gaan we nog verplicht worden om op de nationale loterij te spelen om dit allemaal te bekostigen. |
|
![]() |
![]() |
#192 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#193 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Onlangs ging ik met die mensen in discussie, zij zijn nu drie jaar hier, nog nooit gewerkt, en hun dop is meer dan ik verdien met te gaan werken, en ik heb er ook kinderen mee te onderhouden. Maar iedere maand zie ik wel de sociale bijdrage van mijn loon gaan, en dat gaat dan naar zo'n mensen?? Hier wordt ik serieus pissig van!! Er worden enorm veel maatregelen genomen om die mensen aan een job te helpen, er worden veel financiële middelen ingepompt, en dan nog zijn er die daar zo'n misbruik van maken. (niet iedereen zal zo zijn wss) maar het 'overbemoederen' van allochtonen hangt mij echt de keel uit. Dat was efkes terzijde als reactie over de oerstomme opmerking over donaties. Voorts geloof ik niet dat het vb een dak heeft bereikt, volgende keer zullen ook zij in de rand rond antwerpen nog stijgen, en in antwerpen stad wss dalen. Hoe de totale balans van groot antwerpen zal zijn zal van een groot stuk afhangen van welke groep er het snelste groeit: het aantal allochtonen in het centrum, of het aantal autochtonen in de randgemeenten. Voorts boekte het vb in mijn gemeente een mooie vooruitgang van 7procent, en 1 op 4 stemt hier nu vb, alleen jammer dat de sossen nog steeds aan de macht blijven door het stomme cs. Voorts wil ik ook wel eens van iemand die hier nu zo hard roept dat vb heeft verloren wat bewijsmateriaal zien met bronvermelding. Dat moeten toch wel heel andere bronnen zijn dan die van de officiële verkiezingsuitslagen, want daaruit blijkt toch heel wat anders. En over het microfoontje. Als de media op dat moment niet al was begonnen met het vb als grote verliezer uit te roepen na de eerste resultaten van antwerpen, was er niets aan de hand geweest. Onpartijdigheid noemen ze zoiets, net zoals tv1 onpartijdig zou moeten zijn ![]()
![]() |
#194 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() Ik persoonlijk hoop meer dat de 0110-concerten de mensen aan het denken gezet hebben. Al kan dit natuurlijk whisful thinking zijn... |
|
![]() |
![]() |
#195 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#196 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En als morgen er 50% nieuw-belgen zijn, en deze blijven allemaal links stemmen... wel dan zal het niet lang meer duren of vlaanderen zal een tweede wallonie zijn. |
|
![]() |
![]() |
#197 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#198 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
Banneling
|
![]() maar zever in de originele* VuilB-verpakking (Eis altijd het origineel label?)
*oorspronkelijke uiteraard, want écht origineel is de zever niet, hoogstens de verpakking (en dan nog!) Laatst gewijzigd door filosoof : 16 oktober 2006 om 15:01. |
![]() |
![]() |
#200 |
Banneling
|
![]() Uiteraard 'zever' volgens de aanbidders van allochtone criminaliteit, voor de adepten van de profitariaatsstaat, voor de adepten van georganiseerde parasieten (vakbonden,...) op de welvaartsstaat, voor de liefhebbers van de multiculturele verloedering, voor de adepten van de islamitische achterlijke cultuur, kortom zever volgens de onverdraagzame progressieven.
|
![]() |