![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met 40% mensen van vreemde afkomst,dus................... Grootste groep?
![]() |
#182 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Remember die ontsnapten uit Dendermonde? Er zaten 2 "Belgen" bij de was het 28? Ze waren echter ook van vreemde origine....28 op 28 vreemdelingen !!!
![]() |
#183 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou toch graag eens wat bronnen zien van jullie beweringen hoor
![]() |
#184 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wie tipt die allochtoontjes toch bij het kiezen van het slachtoffers, want dit is me toeval teveel? Wie gebruikt ze voor het opruimen van onze eigen zieken, zodat we allochtone, criminele zelfmoordenaars kunnen reanimeren zonder dat de ziekteverzekering er onder lijdt? Ten eerste: Mustapha heeft zelf gekozen zijn polsen over te snijden in de gevangenis, waar hij dankzij zijn eigen gedrag zit. Met andere woorden: wij moeten er geen medelijden mee hebben, als hij gefrustreerd raakt, omdat zijn overval geen buit opleverde. In ieder geval draait de gemeenschap hier weer eens voor alles op. Ons belastingsgeld wordt er in gepompt en het enige wat ik jammer vind, is dat ze Mustapha geen enkele minuten later vonden. Maar ja, een doodskist en een ticket Marokko voor de begrafenis kost ons ook geld. Hoeveel leugens gaan ze zo nog in een mens zijn nek draaien, om de modale autochtoon zwart te schilderen tegenover allochtoon crapuul? Voor mij is de maat vol. Als ik toch een racist ben, omdat ik er niet meer intrap, so be it. Liever een racist, nazist, fascist en ga zo verder, dan dat ik mijn eigen volk blijf verraden door in deze leugens te trappen. Het wordt hoog tijd dat we een periode van meer dan 60 jaar geleden achter ons laten en inzien wie er nu de corrupten en de collaborateurs zijn. Juist, onze linkse media verraad zijn volk voor de sensatie. Laten we de slachtoffer van het allochtoon geweld uitroepen tot martelaren voor de waarheid en hopen dat deze nu eens eindelijk gaat uitkomen. De allochtonen zouden beter ophouden met komedie spelen en van pure schaamte terugkeren naar hun land van herkomst. Of willen ze het hier echt ten top drijven zoals in Frankrijk? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Das waar van U,maar nu gaan beweren dat onze gevangenissen vol Marokkanen zitten is ook fout hé
![]() |
#187 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Peraj Konto - 26 - Kosovo Zakaria Elaagbani - 22 - belg Guenrikovitch Sagakian - 23 - Armenië Ahmed Yaakoubi - 23 - Belg Tomas Polita - 28 - Letland Kakhai Soroat - 26 - Georgie Dato Zviadauri - 30 - Georgie Miso Bodgdan - 26 - Kroaat Lancu Gabor - 23 - Roemeen Danius Gasperovicius - 28 - Litouwen Egidijus Beraisys - 22 - Letland George Dinescu Dan - 37 - Roemeen Zlatan Radosavljevic - 31 - Kroaat Valerijo Ristic - 47 - Kroaat Darius Dobrodius - 21 - Letland Roberti Haratidze - 24 - Georgie Andjelko Jovanovic - 23 - Joegoslaaf Malki Lassyane - 24 - Belg Gheorghe Covaciu - 20 - Georgie
![]() |
![]() |
#188 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#189 |
|
![]() Nee, dat zijn de ontsnapten uit Dendermonde.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
Minister-President
|
![]() Spijtig dat de gevangenisbewaarders Mustapha Aazani niet wat later gevonden hebben, nu zitten we nog met ziekenhuiskosten ook voor dat stuk onbenul.. of heeft hij familie waar het op kan verhaald worden? LEES: NIET HET OCMW !!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zijn zelfs wetten in België die ontnappen uit een gevangenis niet strafbaar stellen,maar juist ook hé,het woord GEVANGenis betekend wel GEVANGEN hé
![]() |
#192 |
|
![]() En waarom is de grote meerheid van de ontsnapte gevangenen dan nog vrij? Juist, omdat ze geen strafbaar feit gepleegd hebben. Logica is toch iets vreemd als het in justitiële kringen gebruikt wordt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Begrijp je dan niet dat de overheid zijn werk goed moet doen,gevangen gevangen zetten hé.Dus dan nu niet komen zeveren hé,jullie verkiezen die overheid
![]() |
#194 |
|
![]() Ik verkies dat soort overheid niet. Deze overheid dringt zich aan mij op en houdt geen rekening met mij, de modale autochtone burger.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan moet je enkel zorgen dat er veel meer mensen Uw mening delen hé,nu is dat zo niet hé
![]() |
#196 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ook niet,meer Vlamingen,een kat is een kat hé
![]() |
#198 |
Gouverneur
|
![]() Of allochtonen en snel genaturaliseerde belgen.
Het feit blijft bestaan dat er verhoudingsgewijs meer allochtonen in de gevangenis zitten dan autochtonen. Al het geouwehoer hierrond kan mij gestolen worden. We zitten hier duidelijk met een probleem en het enige wat er gebeurt is wat over en weer gescheld van onze kant. De 'jongeren' lachen ons vierkant uit. Wij staan erbij en kijken ernaar.
![]() |
#199 |
Banneling
|
![]() ga eens een kijkje nemen in de gevangenis, dan zie je het zelf.Sla een politieagent inéén met een ijzeren staaf ofzo, smijt met een kasseisteen of een molotov-cocktail een vitrine kapot en ga met een paar juwelen lopen...Als Belg mag dat niet, dan ga je daarvoor de gevangenis in, en dan kunt ge zelf zien wie en wat voor volk daar opgesloten zit, en voor welke daden...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |