![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
#182 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Thoms ![]() |
|||
![]() |
![]() |
#183 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#184 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#185 |
Staatssecretaris
|
![]() Die grote V kan voor mij niet groot genoeg zijn het wordt tijd dat er wat meer de Vlaamse kaart wordt getrokken.
|
![]() |
![]() |
#186 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Rara...... Een degout van Vlaams Nationalisme en alles wat er rond zweeft misschien ? Wij hebben GEEN boodschap aan Vlaams Nationalisme in Limburg. Vlaanderen aan de Vlamingen, Limburg aan de Limburgers en de rest doet wat em wil. |
||
![]() |
![]() |
#187 |
Staatssecretaris
|
![]() Als ge van het buitenland in Limburg terechtkomt komt staat er dan zo geen groot bord met een Vlaamse Leeuw: Welkom in Vlaanderen?
Limburg maakt volgens mij nog altijd deel uit van het Vlaams gewest. |
![]() |
![]() |
#188 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Weggehaald door het Vlaams Gewest, waar we dus bij horen. Maar Vlaming zijn is meer als in het Vlaams gewest zitten. Zo kunnen er perfect brusselse vlamingen zijn, maar ook niet vlaamse limburgers, zoals ikzelf, Maaslander in hart en nieren. Ik heb evenveel te doen met Vlamingen als met Hollanders vant Noorden of Brabanders. Mijn "volksgenoten" leven aan de andere kant van de Maas. |
|
![]() |
![]() |
#189 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#190 |
Staatssecretaris
|
![]() @ Olivier
Ik begrijp wel wat je bedoeld, Het Vlaamse gewest is de verzamelnaam van de vroegere Nederlandstalige regio's Vlaanderen, Brabant en wat nu Limburg heet. Maar dat zal historisch geroeid zijn, er werd ook altijd de economisch sterkste met het meest naambekendheid gebruikt om een hele regio's aan te duiden. Het is niet omdat je onder de noemer Vlaming valt dat je daarvoor je Limburgse roots verloochend. |
![]() |
![]() |
#191 |
Banneling
|
![]() Als ik zo de BuBBers hier weer eens bezig zie zou ik zeggen, dan u wel voor de gratis reclame
![]() |
![]() |