![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Moet de antiracismewet worden afgeschaft ? | |||
ja |
![]() ![]() ![]() |
83 | 71,55% |
neen |
![]() ![]() ![]() |
33 | 28,45% |
Aantal stemmers: 116. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Burger
|
![]() De Palestijnen roven juist de Israëlische grond. En het komt door de linkse media (die zeker in Nederland heel invloedrijk is) dat mensen de Palestijnse leugens geloven.
![]() |
#182 | |
Banneling
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen
|
![]() Citaat:
Net zoals sommige kindjes in de lagere school die eerst ruzie zochten als je hun een dreun verkocht naar de meester liepen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Afschaffen? Nee, verfijnen en wijzigen ja.
Voor mij kan het niet door de beugel dat ik niet tegen een godsdienst kan zijn of tegen de gebruiken van die godsdienst zonder voor een racist te worden uitgescholden. Ik hou echter van alle rassen omdat God gewild heeft dat ze bestaan. God houdt van diversiteit in kleurtjes.
multiculturele samenleving: een bonte maatschappij bestaande uit een evenwichtige verdeling van vele verscheidene culturen en religies. Hierbij bestaat dan wel respekt voor de oorspronkelijke cultuur/religie van de autochtone bevolking. De multiculturele samenleving is geen biculturele samenleving bestaande uit autochtonen en daarnaast een invasiemacht van een competitieve cultuur met uitbreidingsdrang zoals de islam. '' |
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar btw, wie begint er hier altijd over wapens. Heeft toch helemaal niets te maken met vrije meningsuiting. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Anti-discriminatie op basis van religie mag dus niet!
PvdA-raadslid ‘choqueert’ joden en het CIDI Door: Mark Koster / Kamran Ullah ‘Anti-joodse’ opmerkingen van het Rotterdamse PvdA-lid Hayat Benameur hebben grote boosheid veroorzaakt bij het CIDI, een pro-joodse lobbyclub. Het Marokkaans-Algerijnse deelraadlid in Rotterdam-Noord liet in het NPS-programma Raymann is Laat weten dat een joodse man ‘nooit de man van haar dromen kan zijn’. Het CIDI is ‘gechoqueerd’. ‘De lage opmerking van deze welbespraakte volksvertegenwoordiger uit de Marokkaanse gemeenschap getuigt van een verwrongen beeld van joden’, zegt CIDI-medewerker Nathan Bouscher. Benameur, op haar weblog inmiddels erg bekritiseerd, reageert laconiek op de verwijten: ‘Vanuit mijn geloofsovertuiging mag het geen jood zijn, maar daarmee discrimineer ik niet. Het zijn gewoon regels. Punt.’ Rotterdams partijleider Peter van Heemst wil haar niet bekritiseren. ‘Ik ben partijleider, geen bovenmeester. Hier bemoei ik me niet mee. Lang leve vrijheid van meningsuiting.’ Opmerkelijk is wel dat kritische reacties op het weblog op last van de gemeenteraadsfractie inmiddels zijn verwijderd. Van Heemst: ‘Maar dit is geen censuur. Wij hebben een webmaster die op de persoon geventileerde meningen verwijdert.’ http://www.depers.nl/binnenland/1124...-het-CIDI.html ------------------- Een atheist die durft te zeggen: "ik wil geen islamitische schoonzoon in mijn huis"... overtreedt ook die antidiscriminatie wet, dus waarom zou het andersom wèl mogen? Als men zich op religieuze regeltjes mag beroepen, dan mag iedereen natuurlijk zijn eigen religieuze overtuiging inroepen om de huidige wetten te omzeilen. Van het Flying Spaghetti Monster mogen de pastafari dus geen huwelijken afsluiten met moslims. Dit mag dus wel gezegd worden?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 15 oktober 2007 om 09:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ongestraft.
![]() |
![]() |
#187 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
tja...
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 15 oktober 2007 om 10:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Nepfascist.
![]() |
![]() |
#189 |
Banneling
|
![]() Ik heb enkel geantwoord op het gekende vooroordeel dat 'alle Marokkanen moslims zouden zijn', wat duidelijk niet zo is. Als we het daarover al kunnen eens zijn, is er nog hoop. Van racisme kun je genezen, met kleine stapjes tegelijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ongeveer evenveel als er in de gevangenissen zitten.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Minister-President
|
![]() Wat zijn die dan?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Burger
|
![]() Ik kan geen Italiaans lezen, maar de poster geeft mij de indruk dat enkele neofascisten de Palestijnen steunen. Van neonazi's valt dit te verwachten, maar dat er fascisten zijn die zo denken, dat kan ik niet begrijpen. De Duce was nooit antisemitisch, en ik durf te wedden dat als hij nu geleefd zou hebben, dat hij dan juist tegen Palestina zou zijn. Want als je de Palestijnen steunt, dan heb je volgens mij ook niet zoveel tegen de Islamisering van Europa. En denk je niet dat de Duce een felle tegenstander zou zijn van de Islamisering van Europa? En denk je niet dat als de Duce vandaag de dag geleefd zou hebben, hij een bondgenoot in Israël zou zien?
![]() |
#194 |
Banneling
|
![]() De Duce en de staat Israel hebben veel gemeen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() racisme als gedachtengoed kun je toch moeilijk verbieden ?
maar zelfs maatschappelijk kunje er niet omheen. De mensen zijn verschillen en we prediken gelijke behandeling. Rassen zijn ook verschillend en weer pleiten we voor gelijke behandeling ? waar is de grens tussen intellectueel (of qua opleiding) verschil en ras waar is het verschil tussen gemiddeld inkomen en ras ? waar is het verschil tussen arbeidsongevallen en ras ? wat doe je met een ras die meer diabeet is ? wat doe je met een ras die de democratie wil aantasten ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#200 |
|
![]() Hoe kan een dode zich omdraaien? Men moet leven om zich om te draaien toch?
|
![]() |
![]() |