![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Aaah u vindt mij dus naief wanneer ik zeg dat er geen rechtvardige processen bestaan voor mensen die veel macht hebben! U zou toch eens moeten uitleggen wat u wilt zeggen!?
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dus ... U hebt liever een onrechtvaardig juridisch proces, vol gefoefel en gerotzooi waarin iemand ter dood wordt veroordeeld dan ... Very Nice, very nice ... De wereld draait totaal anders dan de manier waarop jij denkt dat hij draait beste baseballpolitieker
![]() |
![]() |
#184 | |
|
![]() Citaat:
![]() Ik zeg alleen dat machtige mensen niet op een rechtvaardige manier kunnen worden gestraft omdat er gewoon geen bewijzen zijn of andere zaken!
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
|
![]() Ik ben sowieso tegen de doodstraf, dus ook in dit geval. Los daarvan, vind ik het ook erg jammer dat hij zich nu niet meer zal moeten verantwoorden voor zijn andere daden. Ik denk dat men in de VS nog veel blijer is met zijn executie dan in Irak. Zij hebben er immers alle voordelen bij dat er een paar potjes gedekt blijven mbt tot hun rol in Irak.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
|
![]() Amaai ik vind anders een massamoordenaar zeer geloofwaardig hoor! Die kan toch uit zijn nek kletsen wat hij wil want hij zou toch niets meer te verliezen hebben! Nee de oplossing is volgens mij niet zo makkelijk!
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen Laatst gewijzigd door baseballpolitieker : 31 december 2006 om 01:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
|
![]() Citaat:
Het is niet voor niets dat de VS weigert om het Internationaal Strafhof te erkennen hoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
|
![]() Ik weet natuurlijk niet wat een echt proces zou te weeg brengen evenmin als jij maar ik denk dat hij zijn straf zou ontlopen en veel medelijden bij de wereldbevolking zou teweeg brengen wat hij dus absoluut niet verdient!
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
|
![]() Nee hoor, hij zou zijn straf helemaal niet ontlopen. Daarvoor is zijn schuld veel te duidelijk. Hij zou misschien wel niet geëxecuteerd worden, maar hij zou zeker gestraft worden voor zijn misdaden tegen de mensheid. Net zoals de medeplichtigen aan die misdaden!!!
Laatst gewijzigd door Edina : 31 december 2006 om 01:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Is niet voor niets opgericht om genocide, misdaden tegen de menselijkheid en oorlogsmisdaden te berechten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Saddam is gestorven met de gedachte dat hij een martelaar is, gedood door buitenlandse bezetters die zijn land volledig hebben verwoest. Hij is gestorven met de gedachte dat hij nog veel aanhangers heeft in Irak, en dat de Amerikanen en Bush in het bijzonder een fiasco hebben geleden. Uit zijn afscheidsbrief blijkt duidelijk dat hij geen wraakgevoelens had, in tegendeel, hij sprak zich uit voor verzoening tussen shiieten en soennieten, en hij riep zelfs op een onderscheid te makken tussen gewone Amerikanen en de bezetter. Hij zag zich als de vader des vaderlands die door schurken gevangen genomen werd, waarna zijn land ten onder ging. Misschien wel een veel mooiere dood dan gewoon aan een hartaanval sterven of gedood worden tijdens een of andere paleisrevolutie. Saddam wordt ongetwijfeld een martelaar voor de soennieten nu hij door de aartsvijand gedood is. Spijtig wel dat zijn dood niet zal bijdragen aan de verzoening die hij predikte in zijn afscheidsbrief, wel in tegendeel, de soennieten zullen nu nog een tandje bijsteken in hun strijd tegen Iraanse en Amerikaanse overheersing.
Laatst gewijzigd door tomm : 31 december 2006 om 01:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat gevoel heb ik er ook bij. Spijtige zaak. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Idd,met als hoofdschuldige mister Bush
![]()
![]() |
#197 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Milosevic is al vergeten blijkbaar. Geef mij dan maar de efficientie van het Saddam proces. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |