![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Persmededelingen In dit forum kun je discussiëren over persmededelingen die verschenen zijn op onze portaalsite. Persmededelingen kunnen ons steeds via dit adres worden toegestuurd. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik pas volstrekt niet in het 'democratisch' concept van een langzaam gestolt paars poco-brein en toch plaats ik Belgique niet in hetzelfde rijtje om de eenvoudige reden dat ik me ervan bewust ben dat ik in die andere landen van dat rijtje wellicht al veroordeeld en geëxecuteerd zou zijn wegens stoute ideeën. Maar dat nogal wat veebeeërs alleen zwart-wit denken is me al langer duidelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Staatssecretaris
|
![]() tja u vindt cuba en noord korea en iran ook een democratie wss...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Staatssecretaris
|
![]() dat is democratie a la oost europa vroeger
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, dat is democratie tout court. Geen enkele partij kan verplicht worden om samen te werken met een partij waarin ze geen enkel punt van overeenkomst vindt. Coalitievorming is godzijdank nog steeds vrij.
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Banneling
|
![]() *knip*
Hou het beleefd en inhoudelijk. mvg, Arnold. |
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een nieuw politiek licht is onder ons!
![]() |
![]() |
#191 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lees uw post en de mijne nog eens. Volgens u is al wie niet antivlaamsbelang gezind is een aanhanger van politiek correcte dictatuur zoals in die landen. Zwart wit denken? Maar nee, meneer!
![]() |
![]() |
#193 |
|
![]() Ik denk dat u best nog eens uw eigen bovenstaande post herleest, desnoods tweemaal.
Deze bevat nl. een dijk van een ongerijmdheid, tenzij u natuurlijk uw paradoxale statement kunt aantonen, door me met deze illusoire tegenstelling hieromtrent te confronteren. ![]() Laatst gewijzigd door Diego Raga : 9 januari 2007 om 00:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Allee, verlicht mij, o Wijze!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
|
![]() Citaat:
Om woordverspilling te voorkomen, wens ik hierbij dan ook vriendelijk te vragen om, indien mogelijk, uw verder woordgebruik ietsjes te vereenvoudigen in niet mis te verstane termen en uitdrukkingen. Gelieve dan ook rekening te houden met deze simpele natuur, o Pelgrim. ![]() Laatst gewijzigd door Diego Raga : 9 januari 2007 om 19:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoewel hij héél goed weet wat je bedoelt, wil hij je een beetje aan het lijntje houden over de dubbele negatie die je gebruikte.
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zelf uw eigen huis verhuren is niet vrij. In uw pseudodemocratie mag je niet kiezen aan wie je verhuurt, wie je in dienst neemt etc. Als iemand zijn huis liever niet verhuurt aan een homo, wat dan? Tot zover uw "vrije" wil haha Kwestie van tijd en de inwoners van uw wanna be democratie mogen niet meer kiezen met wie ze trouwen. En voor wie ze stemmen. gimme a break Laatst gewijzigd door born2bewild : 10 januari 2007 om 04:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je mag je huis verhuren aan wie je maar wil, zolang je maar geen mensen discrimineert.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 10 januari 2007 om 07:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je mag je eigendom verhuren aan wie je wilt. Punt.
![]() |
![]() |
#200 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en nu slimme? schaak-mat. En denk eens aan al die schoon mensen die ge discrimineert door met die ene te trouwen. En als ik voor Guy stem, dan discrimineer ik Freya. Erg he. Laatst gewijzigd door born2bewild : 10 januari 2007 om 07:46. |
|
![]() |
![]() |