![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik denk het niet, je begint meer en meer wild en naast de kwestie rond te trappen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik snap niet vanwaar die nooit aflatende behoefte komt om degoutante uitspraken van moslims af te zwakken en weg te praten. Die man is naar onze normen een crimineel, en dan mag je dat ook gewoon zeggen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ps: ik vervang het woord "allah" door "de natuur" zodat er veel misverstanden uit de weg geruimd kunnen worden ,en omdat god meestal met het evenbeeld van de mens gelijk gesteld wordt bij de meeste westerlingen wat het geval niet is !
![]() |
![]() |
#184 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Staven? Er staan geen beweringen in die post, alleen uitingen van afkeer. Goed rondgefietst, maar het valt wel op.
Laatst gewijzigd door baarle : 11 januari 2007 om 18:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Flippend Rund : 11 januari 2007 om 18:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Het punt hier is NIET dat er niet geslagen wordt, of dat het 'vraag eens of het minder pijn gedaan heeft' en nog een ander pak zever, waarmee je wegloopt van de beginstelling: Islam laat geweld toe en dus ga je niet in de fout als je geweld gebruikt. Westerse wetten laten geweld niet toe en dus GA JE IN DE FOUT ALS JE GEWELD gebruikt. Dat maakt voor de slachtoffers niets uit, maar in het tweede geval hebben zij tenminste een wet die hen verdedigt. De slachtoffers van het islam geweld hebben niets om over te klagen, het was immers de wet die toeliet dat ze geslagen worden. Duidelijk nu of toch nog een tekeningetje??? ![]()
Support the people of Herouxville, Quebec, Canada: http://municipalite.herouxville.qc.ca/avispublic.htm Version francaise:http://municipalite.herouxville.qc.ca/normes.pdf | English version : http://municipalite.herouxville.qc.ca/Standards.pdf Send an email to: [email protected] (*) rmp: rovershoofdman, moordenaar en pedofiel |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() I don't know. Ik praat over het filmpje waarin een imam zegt dat er drie soorten vrouwen zijn die je moet slagen als je er wil mee samenleven. Hij zegt dat letterlijk en beschrijft de drie soorten dan uitgebreid met een tremolo waar de doorsnee nazileider nog iets zou kunnen van leren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik heb ze allemaal zeer goed bekeken.
Hier bekijk jij deze maar eens helemaal: http://www.youtube.com/watch?v=iWGA8...watch_response, en zeg dan eens dat daar geen boef aan het woord is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heb je het over kindjes maken? Ondertussen kunnen wij vrouwen dat doen zonder man, maar jij niet zonder vrouw, dus wie is afhankelijk van wie? heb je het over voor zichzelf instaan? Ik zie niet in waarom jij wel voor jezelf zou kunnen instaan (en voor je kinderen) en ik daarvoor een man nodig heb? Kortom, als er één afhankelijk is van de andere, dan denk ik dat mannen eerder afhankelijk zijn van vrouwen dan andersom.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
|
![]() Citaat:
Huiselijke geweld waarbij bloed, verminken, huidplak voorkomen moet je aanklagen, een "tik" om je vrouw te wakker te schudden van haar waan niet,.
![]() |
![]() |
#192 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik lees nergens iets over "waan" in dat befaamde vers. Ik lees gewoon dat "indien de man nog maar ongehoorzaamheid VREEST "... hij ze mag afkloppen (sorry, hij moet haar eerst een paar nachten alleen laten in haar bed, terwijl hij zich met vrouw twee, drie en vier gaat amuseren (of met wat zijn rechterhand bezit), was ik even uit het oog verloren).
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 11 januari 2007 om 18:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
|
![]() Citaat:
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 11 januari 2007 om 19:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik vertel je één ding: als je het bovenstaande zou menen, dan zul je daar in de loop van de volgende dertig jaar voor boeten. Daar zullen de vrouwen in je omgeving voor zorgen, ook als je nu nog denkt dat je alles onder controle hebt. En bedenk: in Marokko zijn de vrouwen stilaan geëmancipeerder dan de doorsnee Marokkaanse vrouw in België. Laatst gewijzigd door baarle : 11 januari 2007 om 18:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wat die katholiek betreft als ik u waar, ik zou er niet van uitgaan dat vlaamse vrouwen in meerderheid over hun volle gelijkwaardigheid beschikken. Wie neemt de beslissingen en drukt zijn gedacht door bij verschil, wie beheert de centen, en bepaalt wat waaraan mag besteed worden, enz Gelijkheuid in theorie ja in de praktijk ??? En nogmaals ik praat niets goed ik wil alleen die met het vingertje naar de anderen op hun plaats zeten, dat het hier niet noodzakelijk beter gaat, alle wetten en papieren te spijt. Moet je een proberen, maak het wijsgebaar, dan zie 1 of twee vingers die naar de andere wijzen, en drie die naar jezelf wijzen, je weet dus waar het eerst te beginnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Achterlijkheid doet geen pijn, maar maakt wel ongelukkig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Al wat die mens doet is zijn recht op vrije meningsuiting gebruiken. Laatst gewijzigd door Flippend Rund : 11 januari 2007 om 18:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#200 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens uw opvatting moet ik dan toch allang in de goot zitten denk ik? Waarom zou ik anders "afhankelijk" "onderdanig" en "gehoorzaam" moeten zijn als er hier een man rondloopt?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |