![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Filip de Man (Vlaams Belang) - 15 tot 21 januari Filip De Man, (Roeselare, 11 november 1955) is een Vlaams politicus, journalist en volksvertegenwoordiger (1991-) voor het Vlaams Belang. In zijn partij behoort hij tot de meest rechtse groep, met een uitgesproken anti-migrantenstandpunt. |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Heftruck : 18 januari 2007 om 02:36. |
|
![]() |
![]() |
#182 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik geef je hieronder een zeer relevant voorbeeld van wat jij cirkelredeneringen, eindeloze non-argumenten, woordverdraaiingen et cetera noemt. http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=170 Is dat nu echt zo moeilijk om toe te geven dat je fout zat? Jongen toch... Wat kom jij hier eigenlijk doen, vraag ik me af. Maar maak je geen zorgen. Ik heb verbeelding genoeg om het antwoord te kunnen bedenken. Dat is ook niet zo moeilijk bij mensen zoals jij. Het heeft, zoals de titel van deze thread, met fatsoen te maken. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 18 januari 2007 om 02:48. |
|
![]() |
![]() |
#183 |
Staatssecretaris
|
![]() Met fatsoen, ja. De vraagsteller geeft echter slechts één typisch voorbeeld aangaande fatsoen, namelijk van mensen die met dieren worden vergeleken, en dat kan je natuurlijk enkel afkeuren. Bomen liggen daar iets minder gevoelig. Iets in de trand van het volgende had dus misschien wel gekunnen: Bent u een Jazzliefhebber of zal ik zot zijn zeker als negermuziek zal thuishoren in de brousse?
Laatst gewijzigd door DannyS : 18 januari 2007 om 04:40. |
![]() |
![]() |
#184 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() hij heeft wel degelijk geantwoord, iemand met een beetje verstand zal het wel snappen, aaaaaaaaaah maar dat heeft u niet ![]() |
|
![]() |
![]() |
#185 |
Staatssecretaris
|
![]() waarom moet hij antwoorden op zo'n manier van vragen stellen, u antwoord toch ook niet op allerlei vragen?
|
![]() |
![]() |
#186 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#187 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Hoe bedoelt u? |
|
![]() |
![]() |
#188 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Waarom zou wie het ook weze hier een mening moeten over hebben? Om na te gaan of de persoon in kwestie wel de juiste mening heeft? Bent u een aangesteld inquisiteur, of zo? |
|
![]() |
![]() |
#189 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Serieus Heftruck, bij een "lastige vraag" stel ik me iets ernstigers voor. |
|
![]() |
![]() |
#190 |
Staatssecretaris
|
![]() ik denk dat hij dat is inderdaad, wanneer iemand spreekt over negers, snotapen, over VB'ers als racisten, nazi's of fascisten, zegt hij niets....
|
![]() |
![]() |
#191 |
|
![]() Dat hoort bij zijn tactiek. Zijn attitude. Hij geniet daarvan als hij naar die verwijfde linkse nuanceringen kijkt. Net een arabier...
|
![]() |
![]() |
#192 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bent u meneer De Man ?? Nee ?
Wel dan hoeft u zich ook niet af te vragen waarom welke vragen aan hem gesteld worden.
#193 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We zouden het ten zeerste op prijs stellen dat je je niet zou moeien met de vragen door anderen gesteld aan meneer De Man.
#194 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb persoonlijk verschillende vragen gepost bij de politici in sessie, en ja bijna steeds de zelfde vragen voor iedere politicus.
Zo kan ik mij een beeld vormen van welke van hen echt bekwaam is en welke echt met de Vlaamse bevolking begaan is. En nu moet ik eerlijk zeggen, dat als het CS nog niet bestond, ik persoonlijk aan de andere partijen zou vragen om er één in te stellen tegen de heer de Man. Want na al zijn antwoorden en uitgebleven antwoorden, krijg ik meer en meer de indruk dat het VB de harde kern van de koekoeksclan is. Die vind dat deze clan nog veel te softie is. En geloof mij vrij, trouwens vele van de vaste forumgangers weten dat al, ik ben geen linkse zot en geen groene onbekwame, zoals het VB sommige mensen noemt. Ik ben voor een efficent, duidelijke, werkbaar, economisch verantwoord, mensvriendelijke, milieubewust en Vlaamsgezin beleid. Ik durf hier voorstellen en idééën posten die links gewoon doen koken en vaak zelfs alle andere partijen de muren doet oplopen. Ja, ik heb hier zelfs al een programma voorstel gepost waarvan vele VB-aanhangers vonden dat het ideaal zou zijn als VBprogramma, maar net ik heb dus na deze sessie een grondige verafschuwing gekregen voor het VB. En ik hoop dat de vele VB-aanhangers hun ogen na deze sessie eindelijk open gaan. Spijtig dat hij er geen tijd voor heeft gemaakt, maar ik zou graag dezelfde vragen die de heer de Man onbeantwoord laat of van zich afschuift of ontwijk aan F. Winter stellen, zien of hij op dezelfde manier reageerd. |
![]() |
![]() |
#195 |
|
![]() Citaat:
Ondanks dat wij een bepaald standpunt hebben over immigratie en integratie zijn wij van mening dat eenieder in dit land op respectvolle wijze met elkaar moet omgaan. Wij keuren een dergelijke benaming dan ook af. Zou hij zijn gekomen van een VB-mandataris dan hadden wij hem daar zeker op aangesproken. Aan de andere kant zult u begrijpen dat wij geen zeggenschap hebben over iedere VB-stemmer die denkt op een forum namens onze partij te spreken. Wij betreuren het maar kunnen daar geen verantwoordelijkheid voor nemen. De persoon in kwestie geeft weer hoe hij denkt dat een meerderheid van de vlamingen denkt. Dat is een constatering die ik voor zijn rekening laat hoewel.....etc. etc. Met vriendelijke groet F. de Man (Zoiets, Pietje?) |
![]() |
![]() |
#196 |
|
![]() Als de Man geen degelijk antwoord kan geven, als de vrije meningsuiting meteen als paraplu gebruikt wordt, ja, dan stel ik vast dat het een lastige vraag was. Nochtans was dit dé kans die de Man had om zich te profileren als een serieus politicus.
|
![]() |
![]() |
#197 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
omdat u een leugenaar en een hypocriet bent? |
|
![]() |
![]() |
#198 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Paulus, knoop het goed in je oren hé. Ik verwacht een beleefdheid, zeker omdat ik niks over jou in die aard gezegd heb. Dat jij mij dan beledigt mbt mijn 'bevattingsvermogen' is onaanvaardbaar, zo kan je geen fatsoenlijke discussie houden. Verder heeft dat helemaal niets met bevattingsvermogen te maken: -Gevraagd naar een voorstel over ontwikkelingshulp zei hij het volgende: "Er zijn twee miljard mensen in de Derde Wereld die moeten leven met 1 tot 2 dollar per dag. Moeten die allemaal naar hier komen? Hebt u wat plaats in uw tuinhuisje?" Prachtig voorstel, niet? - Gevraagd of we achter de slogan 'bloed en bodem' iets mochten zoeken, iets wat hij zelf nota bene heeft geschreven antwoordde hij: "Sommigen zijn voorstander van de 'melting pot', ik niet. Eén van de rijkdommen van de wereld is precies dat er veel verschillende volkeren en culturen bestaan." Dan weer: "Het is altijd hetzelfde truukje: De Man heeft een herdershond, Hilter had een herdershond en dus is bewezen dat De Man een nazi is. Gek toch dat de linksen wel vinden dat de zwarten de macht moeten bezitten op Afrikaanse bodem en dat al die progressieven derhalve fervente voorstanders waren van de dekolonisatie. Wat is het nu gastjes: wie mag zijn eigen bodem hebben?" Ik kan er nog zo een hele boel uitspitten hoor, je kan moeilijk elke kritische vraag en vraag naar een voorstel ontwijken door te schermen met: 'de hetze tegen het VB'. Dat is gewone elke discussie uit de weg gaan.
![]() |
#199 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Voila, u geeft het zelf toe. Wat is dan nog het probleem? Het feit dat Pietje al dan niet vragen ontwijkt heeft hier niets mee te maken. Omdat: - dit een forumsessie is met meneer de Man - Pietje ook maar een poster is en meneer de Man volksvertegenwoordiger.
![]() |
#200 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
een volksvertegenwoordiger die praat op het niveau van het volk, mag blijkbaar ook niet dan? is iedereen niet gelijk voor de wet: pietje hoeft niet te antwoorden, de Man ook niet.. |
|
![]() |