![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#182 |
Banneling
|
![]() Die sukkels hebben al een stupide antwoord gegeven en Stevaert heeft nog meer tanden in zijn mond dan gij...
Bij wie moet ik dan terecht? ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ge hebt gewoon gal gespuid via het forum onder een anonieme nick. Kan het nog laffer? Als je een echt antwoord wil stuur je mij een pm, ik zal u de nodige personen en telefoonnummers bezorgen. Ik herhaal: wees een man en bel daarover ipv anoniem lafbekje te spelen. |
|
![]() |
![]() |
#184 |
Banneling
|
![]() Ik wacht ...
![]() (Heb dat bij die van genk, Stevaert en alle andere freaksossen al gedaan. Begint de gewoonte te worden bij jullie sossen. Lang leve de wachtlijsten zou jullie slogan moeten zijn! ![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Parlementslid
|
![]() pm onderweg. Nu is het aan U!
Maar U bent natuurlijk zo iemand die anoniem een grote mond opzet en iedereen voor verrot kan schelden met mooie epistels, en als ik u per pm de namen en telefoonnummers doorstuur van verantwoordelijken krabbelt u terug? Bang dat men u van antwoord gaat dienen? Bang om uw mond open te doen? Bang om ow forum-anonimiteit te verliezen? Uw goed recht mss., maar heb dan ook niet de pretentie om u als spreekbuis op te werpen in deze zaak. |
![]() |
![]() |
#186 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ge hebt ook meteen een antwoord teruggekregen waaruit duidelijk blijkt dat we nog geen stap vooruit zijn! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#187 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Maar U bent natuurlijk zo iemand die anoniem een grote mond opzet en iedereen voor verrot kan schelden met mooie epistels, en als ik u per pm de namen en telefoonnummers doorstuur van verantwoordelijken krabbelt u terug? Bang dat men u van antwoord gaat dienen? Bang om uw mond open te doen? Bang om ow forum-anonimiteit te verliezen? Uw goed recht mss., maar heb dan ook niet de pretentie om u als spreekbuis op te werpen in deze zaak. |
||
![]() |
![]() |
#188 |
Banneling
|
![]() Wie is Niels?????????????
![]() U bent natuurlijk zo iemand die anoniem een grote mond opzet en iedereen voor verrot kan schelden met mooie epistels, en als ik u per pm de namen en telefoonnummers doorstuur van verantwoordelijken krabbelt u terug? Bang dat men u van antwoord gaat dienen? Bang om uw mond open te doen? Bang om ow forum-anonimiteit te verliezen? |
![]() |
![]() |
#189 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Wees gerust. Mensen die met mij te maken hebben kennen mij meer dan genoeg. Maar u gebruikt de Vlaams-Blok tactiek...vlug vlug over de ander beginnen. Ik ben het hier niet die een partij beschuldig van censuur, dat ben jij en als ik u de mogelijkheid geef om uw visie te verklaren met de verantwoordelijken van SP.a Genk bij klapt u dicht. Kom kom, laat ons serieus blijven. |
|
![]() |
![]() |
#190 |
Banneling
|
![]() Als gij iemand aanklaagt omdat hij anoniem is, wees dan geen pot die een ketel verwijt!
![]() Een zwerm muggen telt net zoveel olifanten als u! ![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
U durft enkel anoniem scheldproza posten op het nationale en lokale forum, om daarna uit te kramen dat men uw berichten gecensureerd heeft. Begrijpe wie begrijpe kan. |
|
![]() |
![]() |
#192 |
Banneling
|
![]() Ik klaag de hele censuur over heel de SPa aan!
niet alleen in Genk. Ik kreeg ook antwoord, als je het zo kan noemen. Antwoorden waar je niet mee verder kan, past beter! Ik ben trouwens niet de enige, nielske. Ik lees meer en meer reacties van anderen daarover! U bent voor mij net zo goed anoniem. Enkel Holgerson ken ik, andere nielskes ken ik niet, dus lekker anoniem zo. ![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Maar goed, laat het ons hierbij houden, de goede lezer snapt de situatie wel. Ik noteer enkel dat jij een relnicht bent onder een anonieme naam en dat je de herhaalde mogelijkheden tot serieuze dialoog afgeslagen hebt wegens lafheid. Sta me toe al uw verdere posts hieroverm et meer dan een korrel zout te nemen. Op z'n Goedeles: voor mij is de discussie hier gesloten. |
|
![]() |
![]() |
#194 |
Banneling
|
![]() Bij SPa is ze nog niet eens tegoei geopend!
![]() Waar heb ik Steveke trouwens zo genoemd? (Zie je wel dat ik niet de enige ben... Bijziend zeker?) |
![]() |
![]() |
#195 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Tip: zwijg misschien, bij iedere posting die je hier doet gaat je imago nog een deel omlaag. |
|
![]() |
![]() |
#196 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Laster? Realiteit! Mijn imago zal me worst wezen! ![]() |
||
![]() |
![]() |
#197 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#198 |
Banneling
|
![]() Imago, goednieuwsshow, spindoctors, ideeenfabriekjes, meer volle kerken, kinderen op de lijsten, zeehondjes en nieuwe namen voor brugpensioen.
Allemaal verpakte luchtbellen, Niels! |
![]() |
![]() |
#199 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#200 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Huh? Waar gaat dit allemaal over? Luchtbellen? Verpakken? Is dat niet meer iets voor een wetenschappelijk forum over de samenstelling van luchtbellen?
![]() m.a.w.: het einde van de tunnel is nog niet in zicht in deze discussie ![]()
![]() |